Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en zeker als tracktorbestuurder mag die toch wel eens zich dubbel-verzekeren en eens achterom zien

maar zoveel auto's ineens inhalen doe je ook niet heel je leven onbestraft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Niet waanzinnig maar toch erg van deze wagen. Deze was hier op straat 3 auto's en een trakteur aan't voorbijsteken. Trakteur slaat af, Focus RS wijkt uit door het veld en de maïs uit. Spijtig genoeg is de trakteur wss in fout!

Heb ooit bij het voorbijsteken van een tractor hetzelfde meegemaakt en ook hier werd de tractor in fout verklaard. Opmetingen wezen uit dat ik, op het moment dat de tractor links begon af te slaan, reeds aan het inhalen was. Ieder voertuig moet vooraleer van rijvak te veranderen zeker zijn dat het over te steken rijvak ook vrij is.
      Indien ik was beginnen voorbij te steken wanneer de tractor al links aan het indraaien was, dan was ik de pineut geweest.

Mijn auto (ttz, de auto van mijn ouders) hebben ze ook uit het veld mogen komen takelen maar deze had iets meer dan enkele schrammen, nl. perte totale.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        omdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....

kijk jij achter u als je ergens links af moet? ik allesinds niet.
        Hopelijk loopt het voor jou én voor de tegenpartij dan telkens goed af.

Comment

omdat de tractor misschien niet verwacht dat er iemand op het vak van de andere richting inhaald....

een tijdje geleden is er zo een lelijk accident geweest. motorijder stak onder de auto die linksaf sloeg.
          bestuurder van de wagen sloeg af zonder pinker en keek niet in zijn spiegels.
          morsdood. daar sta je dan te vloeken dat je toch maar beter in je spiegel had gekeken...

Comment

Ja, ik vroeg me af hoe je invoegt of inhaalt op snelwegen. Die linkerspiegel heeft een doel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
              McClane, geef eens je professionele mening over die Focus RS... Hoe loopt dit af volgens jou?
              Daar zal de rechter over oordelen. Elk vonnis is verschillend.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                Hopelijk loopt het voor jou én voor de tegenpartij dan telkens goed af.
                serieus?
                als je dus bv. op een 1vaksbaan staat, en je moet bv. uw oprit oprijden links.
                Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u?
                dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Ja, ik vroeg me af hoe je invoegt of inhaalt op snelwegen. Die linkerspiegel heeft een doel.
                  ja daar begrijp ik je natuurlijk.
                  maar ik bedoel dus men bovengaande post.
                  als er maar 1 vak is voor elke richting bv.
                  als je van vak veranderd op een meervaksbaan kijk ik ook natuurlijk.
                  wimoptiek.be op

Comment

serieus?
                    Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u? Idd.
                    dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit. Toch gebeurt dat. Heb het zelf al aan de hand gehad, ongeduldige chauffeurs die nog vlug willen voorbij sjeezen.
                    En sinds mijn ongeval met de tractor weet ik dat wanneer deze chauffeur reeds aan t voorbij steken is op het moment dat jij afdraait, de kans groot is dat jij in fout gesteld wordt. Er wordt verondersteld dat jij kijkt of het rijvak volledig vrij is vooraleer over te rijden.
                    Een verwittigd man/vrouw , is er 2 waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten

schouderkijken ook

blode en dode...
                      sommige, iemand die ik erg respecteer, noemt dat klungelig en vrouwelijk

Comment

Ik doe dat steeds ja .. Het is niet omdat de tractor dat niet verwacht dat hij plots niet in fout zou zijn (ik ga er mij niet over uitspreken wie al dan niet in fout is).

Comment

Euh... dat is gewoon een automatisme bij mij... je voelt uiteraard aan dat indien je moest wachten voor tegenliggers, er dan plots niet iemand jou van achter kan voorbij steken, ik zal er de komende dagen eens op letten...

Comment

serieus?
                            Je staat te wachten tot er geen tegenliggend verkeer meer is om over te steken en je oprit op te rijden. dan kijk jij ook nog in uw spiegel achter u?
                            dan zal ik dus altijd al "geluk" gehad hebben. Maar niets in mijn hoofd verwacht dan een wagen die opeens van achter mij naast mij zit.
                            moto, brommer, fietser...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              moto, brommer, fietser...
                              motor tot daar aan toe. maar als fietser of brommer links inhalen is sowieso een daad van mongolisme.
                              wimoptiek.be op

Comment

motor tot daar aan toe. maar als fietser of brommer links inhalen is sowieso een daad van mongolisme.
                                Gelukkig rijden er geen mongolen met een fiets / brommer op onze wegen

Comment

in de marginale driehoek is dat normaal

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Gelukkig rijden er geen mongolen met een fiets / brommer op onze wegen

Comment

• Gisteren op de A12 aan de verkeerslichten te Londerzeel...

FYI: De persoon werd levend doch in kritieke toestand bevrijd uit z'n voertuig (Citroën C5)

Foto's copyright: Martin Calle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                      Gisteren op de A12 aan de verkeerslichten te Londerzeel...
                                      Maar moest dat zo lang duren?
                                      Ongeval is gebeurd rond 13u30 en om 16u30 stonden we in de file van voor Meise. Van de A12 gegaan en binnendoor gereden. Om 17u aan de verkeerslichten in Londerzeel en er was toen nog altijd maar 1 rijstrook vrij... dan zie je daar wagens staan met F.A.S.T. erop.
                                      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• 's middags nieuwe Golf afhalen, 's avonds uzelf en 3 (mogelijk 4) vrienden de dood in sleuren. Gordels waren niet nodig.

Last edited by quadrifoglio; 17/09/2009, 19:20.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          's middags nieuwe Golf afhalen, 's avonds uzelf en 3 (mogelijk 4) vrienden de dood in sleuren. Gordels waren niet nodig.

http://www.bild.de/BILD/news/2009/09...kilometer.html
                                          De vraag is maar of gordels hier nog iets hadden uitgemaakt...
                                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X