Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb vanmorgend rond 9.00 een zot ongeval gezien een splinternieuwe BMW m5 ik denk zelfs dat er foto"s van hier op de forum staan(bmw 550 ofzoiets als nummerplaat) had een een brommer rijder aangereden.De m5 was helemaal per total en de brommer rijder hadden ze een jas overgegooid(is niet zo'n goed teken denk ik)spijtig genoeg heb ik er geen foto"s van kunnen trekken want de M5 zag er wel uit

Comment

• hier is trouwens de link waarop je de M5 kunt zien van die aanrijding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
        Om het bij mijn eigen wagen te houden....
        holy sh*t! hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
          holy sh*t! hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
          Wel, hij surft op internet en zoekt een foto van een gecrashte Beetle
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
            hier is trouwens de link waarop je de M5 kunt zien van die aanrijding

http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=1491
            Da's dus achter mijn hoek gebeurd... Ik had het reeds op het ATV nieuws gezien en gehoord... ik had er totaal niet op gelet dat het een M5 was...

Spijtige zaak voor de bromfietser.

Comment

• die heb ik de ochtend toen we naar de ring vertrokken nog gespot hier in het dorp

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• 130i met 3328km bwj 2006

Comment

• zonde....die achterwielaandrijving he...

Comment

• 320i na 8000km in zo'n mooie staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                      320i na 8000km in zo'n mooie staat

In de fabriek staan er nog meer dan genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX
                        zonde....die achterwielaandrijving he...
                        das 1 ding, dat in combinatie met 258 ponnykes.... dat durft al eens vies te doen niwaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                          das 1 ding, dat in combinatie met 258 ponnykes.... dat durft al eens vies te doen niwaar
                          Het ligt vooral aan die ezel die erin zit..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

Tuurlijk, achterwielaandrijving is het veiligste aandrijfconcept dat er is, meermaals bewezen door diverse ongelukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                              Het ligt vooral aan die ezel die erin zit..

das een feit. nen e36 316i kan in 't nat zelfs al zen kont wegzwieren....als ge maar lomp genoeg met de gas omspringt. ( 't is trouwens geen 258pk maar 265pk dacht ik...)

Comment

• Vandaag zijn we op de Lesse gaan kayakken met het school.
                                's Morgends, een 5tal minuten voor we ginder waren knalden we recht op een BMW X3. Het was in een korte bocht en de bus ging over zijn lijn... het linkervoorwiel zat gewoon vast in één van de vele wielen aan de linkerkant van de bus.. De zijkant van de BMW volledig gekrast en ingedeukt...

Leuke sportdag!

*Spijtig genoeg geen foto's genomen, nu gaan jullie mij niet geloven wss...*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                  Vandaag zijn we op de Lesse gaan kayakken met het school.
                                  's Morgends, een 5tal minuten voor we ginder waren knalden we recht op een BMW X3. Het was in een korte bocht en de bus ging over zijn lijn... het linkervoorwiel zat gewoon vast in één van de vele wielen aan de linkerkant van de bus.. De zijkant van de BMW volledig gekrast en ingedeukt...

Leuke sportdag!

*Spijtig genoeg geen foto's genomen, nu gaan jullie mij niet geloven wss...*
                                  Wat een begin van een sportdag!
                                  Ik wacht al een heel jaar op het moment dat onze bus eens ergens tegenknalt, en liefst idd een lelijke wagen

Comment

265

Comment

• Een verongelukte ZT. Moet nog te herstellen zijn hoop ik
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                                        Een verongelukte ZT. Moet nog te herstellen zijn hoop ik
                                        Zo'n ding rijdt hier rond als taxi, best wel fijn eigenlijk...Herstelbaar? Denk het wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas
                                          Een verongelukte ZT. Moet nog te herstellen zijn hoop ik
                                          Maja, die heeft gewoon een paaltje meegepakt tegen 20p/u ofzo...

Comment

Working...
                                          X