Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
    Nu is het misschien te laat voor deze info , maar bij de meeste Ba-auto verzekeringen
    zit er een gratis bijstand na ongeval. Dus neemt de maatschappij de talelkosten op zich.
    Voorwaarde is wel dat je naar een specifiek nummer moet bellen. Zij regelen dan alles.
    Mja... zoiezo te laat en niet metteen iets waar je bij stilstaat op die moment eerlijk gezegd...

Mijn broer had eerst de politie gebeld, dan ons en de politie had al een takelwagen gebeld...

Comment

• In sommige gevallen betalen verzekeringsmaatschappijen de kost of een deel van de kost terug, afhankelijk van de polis. Een lidmaatschap bij VAB of Touring had de kosten vermoedelijk ook kunnen drukken.
      Database error.
      The database has encountered a problem.

Comment

• Wel zonde van de Golf ! Maar wat een geluk dat hij niets heeft !
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
          Wel zonde van de Golf ! Maar wat een geluk dat hij niets heeft !
          Mja, das het voornaamste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Mja, das het voornaamste

IDD
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              In sommige gevallen betalen verzekeringsmaatschappijen de kost of een deel van de kost terug, afhankelijk van de polis. Een lidmaatschap bij VAB of Touring had de kosten vermoedelijk ook kunnen drukken.
              Mja denk niet echt dat dit bij in de polis zat, anders had de verzekeringsagent daar wel iets van gezegd denk ik.

Ben echt wel eens benieuwd als die papieren binnen komen wat die eigendommen van de staat gaan kosten...

maat van mij had eens een boompje geraakt en moest 370€ betalen omdat er wat schors af was en omdat het scheef stond Wat moeten die palen dan wel niet gaan kosten

Comment

• Den Bally gaat die Golf oplappen en er vervolgens €8000 voor vragen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                  Den Bally gaat die Golf oplappen en er vervolgens €8000 voor vragen!
                  Ook uit de regio precies ? Als je die verkeerspalen aan de brug tegen de vlakte ziet liggen, dan weet je dus hoe het komt

En ik geloof niet echt dat die nog opgelapt wordt hoor, hoogst waarschijnlijk onderdelendonor (zit nog wel wat bruikbaar spul op).

Kar is/was 13 jaar oud, 260 000km op de eerste motor, en daarna andere motor ingelegd en daarna nog eens 20 000km gebold.

En dan nog, 8000€ voor een golf III van '96 ? (niet eens een TDI)
                  Last edited by ; 19/10/2009, 20:51.

Comment

Ook uit de regio precies ? Als je die verkeerspalen aan de brug tegen de vlakte ziet liggen, dan weet je dus hoe het komt

En ik geloof niet echt dat die nog opgelapt wordt hoor, hoogst waarschijnlijk onderdelendonor (zit nog wel wat bruikbaar spul op).

Kar is/was 13 jaar oud, 260 000km op de eerste motor, en daarna andere motor ingelegd en daarna nog eens 20 000km gebold.

Is/was dit een 1.9, of een 1.6?
                    edit: 1.6 was bij de Golf 2 zeker??
                    Ik weet het niet precies.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      Is/was dit een 1.9, of een 1.6?
                      edit: 1.6 was bij de Golf 2 zeker??
                      Ik weet het niet precies.
                      1.9

1.6 was idd bij een Golf II

Comment

Ik zal er eens op letten als ik er passeer, is een plaats waar er wel eens meer de kant insukkelen.

Qua prijzen durven ze daar anders wel flink te overdrijven. Toen ik drie jaar geleden voor een Golf IV ging zien moest hij voor iedere Golf hetzelfde hebben, ongeacht opties etc. Ze hadden merkwaardig genoeg ook allemaal nagenoeg dezelfde kilometerstand.

Ik weet niet of hij er nu nog staat maar ruim een jaar geleden stond er helemaal linksachter tegen die betonnen schutting een E36 cabrio die er uit zag alsof hij een paar jaar in de vaart had gelegen, moest hij ook nog bijna €10K voor hebben.

Comment

• Elke dag rij ik heen en terug Oudenaarde - Oostende.
                          1 dag op 3 zie ik een accident, deze morgen ook op de E40 te nevele.
                          Wat ik 20 min voordien in Eine zag kom ik wel iets minder tegen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                            Elke dag rij ik heen en terug Oudenaarde - Oostende.
                            1 dag op 3 zie ik een accident, deze morgen ook op de E40 te nevele.
                            Wat ik 20 min voordien in Eine zag kom ik wel iets minder tegen .

Dat is wel vrij geschift.

Comment

• damn Gebt toch de pompiers gebeld?
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                damn Gebt toch de pompiers gebeld?
                                Ik was er 2 minuten en der stopte een ambulance, 1 min later zoon brandweermonovolume..
                                Dan was ik door, 'k moest op tijd op het werk zijn wat ik uiteindelijk toch niet was door die E40 knaller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                  Ik was er 2 minuten en der stopte een ambulance, 1 min later zoon brandweermonovolume..
                                  Dan was ik door, 'k moest op tijd op het werk zijn wat ik uiteindelijk toch niet was door die E40 knaller.
                                  Heftig, dat moet raar doen, zo niemand die er is op the scene, je weet niet of er mensen inzitten of niet of slechter een nest kinderen...vreselijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Heftig, dat moet raar doen, zo niemand die er is op the scene, je weet niet of er mensen inzitten of niet of slechter een nest kinderen...vreselijk
                                    De overbuur vertelde me dat er een voorbijganger de beginnende brand opmerkte, aanbelde bij die persoon.
                                    Eens die persoon het huis uit was ging het in sneltempo².
                                    Enkel wisten ze niet waar de hond was .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      damn Gebt toch de pompiers gebeld?
                                      Denk dat ze die wel al hadden gebeld, d'r staan toch al mensen te kijken.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Denk dat ze die wel al hadden gebeld, d'r staan toch al mensen te kijken.
                                        En da's dus 1 van de grootste fuck-ups die je als burger in zo'n geval kan doen. Want de kans is groot dat die andere omstaanders niet bellen met de gedachte: " er staan nog mensen, die zullen al wel gebeld hebben"...

Gewoon bellen in zo'n geval. Aan de hand van het aantal oproepen kan de 100-centrale zich zo al vaak een beeld vormen van de ernst, en dat doorgeven aan de hulpdiensten die onderweg zijn of gaan vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                          En da's dus 1 van de grootste fuck-ups die je als burger in zo'n geval kan doen. Want de kans is groot dat die andere omstaanders niet bellen met de gedachte: " er staan nog mensen, die zullen al wel gebeld hebben"...

Gewoon bellen in zo'n geval. Aan de hand van het aantal oproepen kan de 100-centrale zich zo al vaak een beeld vormen van de ernst, en dat doorgeven aan de hulpdiensten die onderweg zijn of gaan vertrekken.
                                          Daarmee kunnen ze zich enkel een beeld vormen van hoeveel mensen er passeren en / of de ramptoerist willen uithangen, meer niet.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X