ik heb vanmorgend rond 9.00 een zot ongeval gezien een splinternieuwe BMW m5 ik denk zelfs dat er foto"s van hier op de forum staan(bmw 550 ofzoiets als nummerplaat) had een een brommer rijder aangereden.De m5 was helemaal per total en de brommer rijder hadden ze een jas overgegooid(is niet zo'n goed teken denk ik)spijtig genoeg heb ik er geen foto"s van kunnen trekken want de M5 zag er wel uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
hier is trouwens de link waarop je de M5 kunt zien van die aanrijding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemohier is trouwens de link waarop je de M5 kunt zien van die aanrijding
http://www.atv.be/nieuws/default.asp?mid=8&id=1491
Spijtige zaak voor de bromfietser.
Comment
-
Vandaag zijn we op de Lesse gaan kayakken met het school.
's Morgends, een 5tal minuten voor we ginder waren knalden we recht op een BMW X3. Het was in een korte bocht en de bus ging over zijn lijn... het linkervoorwiel zat gewoon vast in één van de vele wielen aan de linkerkant van de bus.. De zijkant van de BMW volledig gekrast en ingedeukt...
Leuke sportdag!
*Spijtig genoeg geen foto's genomen, nu gaan jullie mij niet geloven wss...*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsVandaag zijn we op de Lesse gaan kayakken met het school.
's Morgends, een 5tal minuten voor we ginder waren knalden we recht op een BMW X3. Het was in een korte bocht en de bus ging over zijn lijn... het linkervoorwiel zat gewoon vast in één van de vele wielen aan de linkerkant van de bus.. De zijkant van de BMW volledig gekrast en ingedeukt...
Leuke sportdag!
*Spijtig genoeg geen foto's genomen, nu gaan jullie mij niet geloven wss...*
Ik wacht al een heel jaar op het moment dat onze bus eens ergens tegenknalt, en liefst idd een lelijke wagen
Comment
-
Een verongelukte ZT. Moet nog te herstellen zijn hoop ikBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment