Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsVandaag zijn we op de Lesse gaan kayakken met het school.
's Morgends, een 5tal minuten voor we ginder waren knalden we recht op een BMW X3. Het was in een korte bocht en de bus ging over zijn lijn... het linkervoorwiel zat gewoon vast in één van de vele wielen aan de linkerkant van de bus.. De zijkant van de BMW volledig gekrast en ingedeukt...
Leuke sportdag!
*Spijtig genoeg geen foto's genomen, nu gaan jullie mij niet geloven wss...*
Comment
-
Hebben wij ook ooit eens aan de hand gehad tijdens een schoolreis naar Londen. We naderden een verkeerslicht (op rood) en de chauffeur (Willy Solly, echt waar) was aan het remmen. Opeens had de bus totaal geen rem meer. *tok* tegen een cammionette voor ons.
De rest van de reis heeft hij heel veel op de motor geremd en alleen om helemaal stil te komen de gewone rem gebruikt.
Na de reis zijn er wel veel klachten geweest van ouders die het schandalig vonden dat Willy Solly de chauffeur was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THOMaasEn deze 75 reed wel heel dicht bij de toog1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789bIs dat een bekend iemand?
Nee dus
Comment
-
foto's van zotte crash van Porsche op de Autobahn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrhttp://www.wunbuck.com/html/Porsche-Mega-Crash.html
Wel schunnig siteje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotrhttp://www.wunbuck.com/html/Porsche-Mega-Crash.html
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
een goede rolkooi, kuipstoel, 4puntsgordel en helm kunnen dikwijls wonderen doen, met veel geluk is ie enkel serieus door elkaar geschud...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Rare mini... Is zeker een MG rover metro niet?
Comment
-
Deze middag een ongeval gezien op de E314 - ter hoogte van Gasthuisbergen. Een Peugeot 309 (ik meen een sportief model: een XS of zelfs een GTI) die op z'n kop lag op de tweede rijstrook. Het was dan ook een natte bedoening vandaag op de baan!
Alle ruiten van de Peugeot waren kapot. Gelukkig voor de inzittende(n) was het Gasthuis dichtbij!
Toevallig nog iemand dit ongeval gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WandelaarDeze middag een ongeval gezien op de E314 - ter hoogte van Gasthuisbergen. Een Peugeot 309 (ik meen een sportief model: een XS of zelfs een GTI) die op z'n kop lag op de tweede rijstrook. Het was dan ook een natte bedoening vandaag op de baan!
Alle ruiten van de Peugeot waren kapot. Gelukkig voor de inzittende(n) was het Gasthuis dichtbij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WandelaarDeze middag een ongeval gezien op de E314 - ter hoogte van Gasthuisbergen. Een Peugeot 309 (ik meen een sportief model: een XS of zelfs een GTI) die op z'n kop lag op de tweede rijstrook. Het was dan ook een natte bedoening vandaag op de baan!
Comment
-
Vrijdagmiddag was er een ongevalletje gebeurd op de oprit in Leuven, als je van de K Boudewijnlaan (zo noemt 't toch, right ?) de E40 komt opgedraaid; 't lag er reuzeglad en een Golfje 4 met wat tjoening was gespind en nét tegen een paaltje tot stilstand gekomen. Voor zover ik zag was er weinig schade, al een geluk
de volgende bocht voelde ik de poep van m'n auto ook zwieren, en continu aquaplaning met die 225'ers
Op een bepaald moment reed ik achter een Golf III -echt een prachtexemplaar hoor - en ik hield toch een wagenlengte of vier-vijf afstand in het vrij drukke verkeer. Ergens rond Aalst lag er een enorme hoop water op het linkervak, iedereen gleed er gewoon doorheen. Wat doet die eikel voor me ? Hij stampt op z'n rem als hij er middenin zit
voor 't zelfde geld plakte ik op 'n vangrail
Grote watermassa op de baan = ontkoppelen en géén gas, nÃet remmen en nÃet draaien.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeRare mini... Is zeker een MG rover metro niet?
't Heeft een 3.0 6-cilinder met 410 pk @ 9000 rpm of zo, die motor zit vanachter en 't ding heeft vierwielaandrijving. Da's er allemaal een beetje over, eerlijk gezegd.
De motor in de Jaguar XJ220 is bovendien gebaseerd op hetgeen in dit bommetje zit.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment