Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze nacht een ongeval voor m'n deur

Kerel zijn bocht iets te scherp genomen en tegen een paal terecht gekomen, daarna nog volledig omgedraaid en een boom meegenomen. Gelukkig dat die paal er stond of hij stak in mijn pas aangelegde tuin De grond lag tot tegen mijn garagepoorten Nadien is die kerel nog willen wegrijden, maar dat ging niet meer zo goed (zie foto) De paal staat krom en de kabels hangen slap! Niet zo goeiekoop, denk ik En de Toyota zal ook wel total loss zijn!

Deze morgen foto gemaakt van het wrak!

Comment

• Hier zie, Tigra is back!

Da's goed gereden, als ge 't mij vraagt. Kerel gaat niet goed weten wat ie gaat mogen neertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
        Da's een MG Metro 6R4.

't Heeft een 3.0 6-cilinder met 410 pk @ 9000 rpm of zo, die motor zit vanachter en 't ding heeft vierwielaandrijving. Da's er allemaal een beetje over, eerlijk gezegd.
        De motor in de Jaguar XJ220 is bovendien gebaseerd op hetgeen in dit bommetje zit.
        Het zou niet de eerste zijn die in een soortgelijk Group B monster omkomt Toivonen in een ongeloofelijk explosie, Vatanen overleeft mirakuleus een brutale crash.... Die dingen werden niet voor een reden verboden.
        Last edited by ; 28/05/2006, 13:00.

Comment

• Dat is van 3 jaar geleden in Dubai,, ik denk dat de meeste onder jullie deze crash wel kennen, ik heb er life bijgestaan

De kerel was zo zat dat hij was vergeten dat hij nen jeep nodig had voor in de woestijn te kunnen rondrijden,, dus had hij zijn Lamboke maar gepakt.
          Bonne Chance

Comment

• In Dubai mag alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
              In Dubai mag alles
              Behalve met ne Lambo in de woestijn rondcrossen.

Comment

• @Tigra, is dat wrak daar gewoon blijven staan?
                Normaal komen ze dat toch wegtakelen.
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                  @Tigra, is dat wrak daar gewoon blijven staan?
                  Normaal komen ze dat toch wegtakelen.
                  Auto staat er nog steeds!

Ik verwacht dat ze die pas morgen komen halen? Hij staat daar niet écht in de weg en 's zondags zullen die mannen ook niet graag werken zekers?
                  Wat mij meer stoort is al die brokstukken die zo maar in de berm liggen... en zeker die elektriciteitskabel die slap hangt! Die gaat bovendien over de weg naar een andere paal. Als daar morgen een hoge camion onderdoor moet, dat trekt die mss heel de nest uit

edit: dag W3N

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                    Behalve met ne Lambo in de woestijn rondcrossen.
                    Je moet alles toch eens proberen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                      Je moet alles toch eens proberen, niet?
                      Kan soms wel eens tegenvallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                        Kan soms wel eens tegenvallen.
                        Ja, bij die zatlap is dat wat tegengevallen

Maar ja...kans is groot dat de kerel dat niet echt zal voelen in zijn portefeuille....

Comment

• Vorige week vrijdag (als ik het mij goed herinner) op den A12

Last edited by ; 19/06/2006, 19:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                            Vorige week vrijdag (als ik het mij goed herinner) op den A12

Dat was dat waar ik hoop sirenes een hele tijd hoorde dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                              Auto staat er nog steeds!

Ik verwacht dat ze die pas morgen komen halen? Hij staat daar niet écht in de weg en 's zondags zullen die mannen ook niet graag werken zekers?
                              Wat mij meer stoort is al die brokstukken die zo maar in de berm liggen... en zeker die elektriciteitskabel die slap hangt! Die gaat bovendien over de weg naar een andere paal. Als daar morgen een hoge camion onderdoor moet, dat trekt die mss heel de nest uit

edit: dag W3N
                              Bel eens de flikken en zegt dat het er gevaalrijk uit ziet. Met een beetje geluk mag de lokale brandweer nog wat centjes gaan verdienen. Of den elektrabel medewerker van wacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                                Deze nacht een ongeval voor m'n deur

Kerel zijn bocht iets te scherp genomen en tegen een paal terecht gekomen, daarna nog volledig omgedraaid en een boom meegenomen. Gelukkig dat die paal er stond of hij stak in mijn pas aangelegde tuin De grond lag tot tegen mijn garagepoorten Nadien is die kerel nog willen wegrijden, maar dat ging niet meer zo goed (zie foto) De paal staat krom en de kabels hangen slap! Niet zo goeiekoop, denk ik En de Toyota zal ook wel total loss zijn!

Deze morgen foto gemaakt van het wrak!
                                was die boom nog te redden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Groen!
                                  was die boom nog te redden?
                                  Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis overgebracht. Daar heeft een heel team van chirurgen zich 14 uur beziggehouden met de patient en hij is nu buiten levensgevaar. Zijn advocaat, Jef Vermassen, is volop bezig met de bestuurder van het voertuig te vervolgen, en heeft verklaard niet te stoppen voor de beklaagde de kogel krijgt, en heel zijn familie geruineerd is. De boom zelf heeft dit daar nog aan toegevoegd: "De pijn die ik nu voel is niet enkel lichamelijk, maar vooral mentaal. Hoe zijn we toch in dit klimaat van onverdraagzaamheid terecht gekomen? Ik wil er geen politieke zaak van maken, maar de schuld ligt duidelijk bij het Vlaams Belang. De schadevergoeding die ik zal krijgen, zal deze pijn niet kunnen wegnemen, maar het zal wel helpen dat de daders van deze verschrikkelijke misdaad gestraft zullen worden." Klare taal van een nog steeds zwaar aangeslagen boom. Op de vraag wat hij met de schadevergoeding zal doen antwoorde de boom: "Ik ga een mooi vogelhokje kopen zodat iedere vogel die voorbij komt even kan rusten en kan nadenken over de onverdraagzaamheid in deze wereld."
                                  Last edited by ; 31/05/2006, 18:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                                    Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis overgebracht. Daar heeft een heel team van chirurgen zich 14 uur beziggehouden met de patient en hij is nu buiten levensgevaar. Zijn advocaat, Jef Vermassen, is volop bezig met de bestuurder van het voertuig te vervolgen, en heeft verklaard niet te stoppen voor de beklaagde de kogel krijgt, en heel zijn familie geruineerd is. De boom zelf heeft dit daar nog aan toegevoegd: "De pijn die ik nu voel is niet enkel lichamelijk, maar vooral mentaal. Hoe zijn we toch in dit klimaat van onverdraagzaamheid terecht gekomen? Ik wil er geen politieke zaak van maken, maar de schuld ligt duidelijk bij het Vlaams Belang. De schadevergoeding die ik zal krijgen, zal deze pijn niet kunnen wegnemen, maar het zal wel helpen dat de daders van deze verschrikkelijke misdaad gestraft zullen worden." Klare taal van een nog steeds zwaar aangeslagen boom. Op de vraag wat hij met de schadevergoeding zal doen antwoorde de boom: "Ik ga een mooi vogelhokje kopen zodat iedere vogel die voorbij komt even kan rusten en kan nadenken over de onverdraagzaamheid in deze wereld."

Serieuse klap om een bocht te kort te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                                      Is dat een bekend iemand?
                                      Sorry voor het late antwoord, ik had uw post niet gezien.

Willy Solly was de buschauffeur die kankerpatiëntjes van Tsjernobyl naar België bracht voor een vakantie en dan terug. Hij deed onbezoldigd in zijn vrije tijd. Toen hij door Wit-Rusland reed kreeg hij een ongeluk. De andere bestuurder was dronken, maar Solly kreeg de volledige verantwoordelijkheid (paar kinderen waren gestorven) en moest een tijdje brommen in Wit-Rusland.

Dat is wel al een tijdje geleden. Het kreeg destijds nochtans veel media-aandacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                        Sorry voor het late antwoord, ik had uw post niet gezien.

Willy Solly was de buschauffeur die kankerpatiëntjes van Tsjernobyl naar België bracht voor een vakantie en dan terug. Hij deed onbezoldigd in zijn vrije tijd. Toen hij door Wit-Rusland reed kreeg hij een ongeluk. De andere bestuurder was dronken, maar Solly kreeg de volledige verantwoordelijkheid (paar kinderen waren gestorven) en moest een tijdje brommen in Wit-Rusland.

Dat is wel al een tijdje geleden. Het kreeg destijds nochtans veel media-aandacht.
                                        Een tijdje nadat hij terug was in het land gingen we op schooluitstap met de bus en kwam de chauffeur me bekend voor. De man was dus terug aan de slag als chauffeur.
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Comment

Working...
                                          X