Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n vangrails kunnen toch gevaarlijke dingen zijn als je dat zo soms ziet of hoort. Motards kunnen er ook over meespreken.

Comment

• Tja ... qua verkeersveiligheid zouden zouden ze misschien daar beter wat meer in investeren. Zowel qua research als aan het vervangen van de oudere exemplaren.

Maar ja ... een flitspaal brengt natuurlijk meer op.

Comment

• Zonder vangrail was het wellicht nog veel erger geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Zonder vangrail was het wellicht nog veel erger geweest
          Wedden voor een Maes?

ik zal wss wel winnen maar toch krijg je de Maes !

Comment

• Die R8 is echt voos

Dit kan ook wel telllen:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Waarschijnlijk wel, maar ik denk niet dat de doorsnee depanneur wagens van dit merk als dagelijkse kost zullen ervaren, en dan nog, als extra detail, het water dat tot het midden van de carrosserie stond en aldus alles wat eventueel (klepje of zo) tot slepen zou kunnen dienen onzichtbaar maakt. En je moet eerlijk zijn, hij heeft zijn handen wat afgewassen alvorens het stuur beet te nemen.
              Stel u voor dat je de handleiding zou lezen om het sleepoog te vinden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                Stel u voor dat je de handleiding zou lezen om het sleepoog te vinden !
                Stel u voor dat je de handleiding van zo'n exclusieve wagen zou kunnen te pakken krijgen.... (als simpelen depanneur bedoel ik dan toch)

Comment

• Heeft een Veyron wel een handschoenkastje om een handleiding in weg te steken?

Comment

• Ja, een redelijk groot zelfs veyron's hebben meerdere opbergvakken :o
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      Ja, een redelijk groot zelfs veyron's hebben meerdere opbergvakken :o
                      Niet veel "avance" als alles onder water staat éh ??

Comment

• Toch wel waardig ergens te posten denk ik..

+ YouTube Video

Comment

• Iemand was de handrem vergeten?

Comment

• Gisteren, vrijdag in Geel.

Comment

• Comment

• Die mannen in Geel moeten ne keer stoppen met de vrachtwagens op hunne kant te duwen als die stapvoets de rotonde nemen éh, anders zal het rap de ronde doen in het vrachtwagencircuit dat ze daar wat rapper moeten gaan rijden om dit te voorkomen.

Comment

• Gisteren naar huis aan het knallen met de daily Oostende => Oudenaarde
                                  Ineens op de E40 op zo'n infobord bovenaan twee auto's tegen elkaar geknald.
                                  Eerst reactie van iedereen; veel te hard beginnen remmen ineens .
                                  Iedereen blijft eventjes traag rijden...
                                  Paar minuten later nog steeds niets te zien.. iedereen rijd al terug sneller.
                                  Nu bevind ik mij op de fastlane.
                                  Ineens zie ik diagonaal voor mij op het middenste vak een wagen uitwijken en merk ik een vrij grote band op die daar uit het niets ligt .
                                  Vervolgens kijk ik 90° naar rechts waar een iets oudere man in z'n wagen zou moeten beginnen uitwijken.
                                  Ik blijf kijken naar z'n wagen en ineens een extreem luide knal, stukken van zijn auto vliegen in het rond..
                                  Die was gewoon met zijn rechterwielen erover gegaan.. (band gok ik zeker 25-30 cm hoog).
                                  (auto ging ook eventjes wat de hoogte in...)
                                  Erna blijven kijken in m'n achteruitkijkspiegel en die man reed gewoon door .

Comment

• 1:31

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          ipv te filmen kunnen ze de truck doen stoppen krijgen.

Comment

Working...
                                          X