Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendus een digitale weergegeven snelheid is geen teller?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenLeg mij eens uit hoe een digitale teller zou blijven aanstaan na zo een zwaar accident. Right, niet dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenrenault doet toch net hetzelfde, en dat blijft opstaan na een zwaar accident.
Dat spel krijgt van nergens elektriciteit meer... Als je je motor afzet gaat die teller toch ook gewoon uit?
Enfin, het was alleszins onmogelijk dat er nog iets leesbaar was op die motor, want er schoot niet echt veel meer van over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenja amai.
spijtig genoeg nodigen de kleine westvlaamse binnenbaantjes, romantisch afgezet met boompjes, toch wel uit tot hoge snelheden. er zijn nooit snelheidscontroles en ik durf me toch ook wel eens wagen aan serieuze snelheden
Dit soort ongevallen kan je toch moeilijk in de statistieken opnemen? Als het effectief in de buurt van 180kmh zat (op een gewone 2-vaksweg), dan is dat omdat je eens wilde doorrijden, niet omdat je je (iets) boven de snelheidsbeperking verplaatst. Je mag zoveel maatregelen nemen voor veiliger verkeer als je wil, dit soort ongevallen zal blijven gebeuren... (bvb op een verlaten vliegveld)
Comment
-
Je zal er maar eens 'n klapband krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJe zal er maar eens 'n klapband krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenJe zal er maar eens 'n klapband krijgen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVoor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJij zit zeker op je gat in de douche?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVoor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
Een dunne boom snijdt gewoon je auto in 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDas nog erger.
Een dunne boom snijdt gewoon je auto in 2.
Comment
Comment