Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    En in hoeverre is dat "geblokkeerd" geloofwaardig?
    Als je goed oplet in het filmpje kan je nog juist de vinger van iemand zien die de naald op 185 houdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
      dus een digitale weergegeven snelheid is geen teller?
      Leg mij eens uit hoe een digitale teller zou blijven aanstaan na zo een zwaar accident. Right, niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
        Leg mij eens uit hoe een digitale teller zou blijven aanstaan na zo een zwaar accident. Right, niet dus.
        renault doet toch net hetzelfde, en dat blijft opstaan na een zwaar accident.

Comment

• Als je te lang dezelfde snelheid rijdt dan brandt dat erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
            renault doet toch net hetzelfde, en dat blijft opstaan na een zwaar accident.
            Vraag mij of hoe die dat dan doen?

Dat spel krijgt van nergens elektriciteit meer... Als je je motor afzet gaat die teller toch ook gewoon uit?

Enfin, het was alleszins onmogelijk dat er nog iets leesbaar was op die motor, want er schoot niet echt veel meer van over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
              ja amai.
              spijtig genoeg nodigen de kleine westvlaamse binnenbaantjes, romantisch afgezet met boompjes, toch wel uit tot hoge snelheden. er zijn nooit snelheidscontroles en ik durf me toch ook wel eens wagen aan serieuze snelheden

Dit soort ongevallen kan je toch moeilijk in de statistieken opnemen? Als het effectief in de buurt van 180kmh zat (op een gewone 2-vaksweg), dan is dat omdat je eens wilde doorrijden, niet omdat je je (iets) boven de snelheidsbeperking verplaatst. Je mag zoveel maatregelen nemen voor veiliger verkeer als je wil, dit soort ongevallen zal blijven gebeuren... (bvb op een verlaten vliegveld)

Comment

• Vangrails zetten tussen rijbaan en bomen/fietspad zou bij zo'n snelheden wel kunnen schelen. Maar of dat dan weer nodig is voor auto's die aan 90km/h rijden, is een andere vraag...
                Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                BMW E90 320d:

Comment

• http://www.auto55.be/nieuws/14975-uk...verkeersremmer

Comment

• Die 3km/u zal het verschil ook wel maken ...
                    Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                    BMW E90 320d:

Comment

• Ik vind dat een goed idee. Liever dat dan zo'n verkeersdrempel of plateau.

Comment

• Voor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
                        Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.

Comment

• Je zal er maar eens 'n klapband krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                            Je zal er maar eens 'n klapband krijgen!
                            Ik denk dat er gemiddeld minder kans is dat iemand met een klapband op zo'n boom vliegt dan iemand met z'n zatte (of door ander spul bedwelmde) botten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                              Je zal er maar eens 'n klapband krijgen!
                              Jij zit zeker op je gat in de douche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Voor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
                                Ik denk dat een boom een van de ergere dingen is om op te rijden, geeft niet veel mee hé.
                                Ja, dan ga je minder snel overdreven snel rijden. En het stoort niet, in tegenstelling tot andere verkeersremmers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Jij zit zeker op je gat in de douche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Voor het zicht en het milieu inderdaad goed idee, en het zal wel een beetje helpen, maar da's toch enorm gevaarlijk
                                    Dat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                      Dat ze gewoon al die dikke stammen eruithalen en jonge boomkes voor in de plaats zetten. Brengt nog wat brandhout op voor den open haard, en hup weer wat CO2-uitstoot minder.
                                      Ik zou toch liever op een dikke boom karren dan een dunne hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                        Das nog erger.

Een dunne boom snijdt gewoon je auto in 2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Das nog erger.

Een dunne boom snijdt gewoon je auto in 2.
                                          Bedoel je dan dat wanneer je een dunne boom frontaal aanrijdt, dat je er kan vanaf komen door je goed links te houden in je auto?

Comment

Working...
                                          X