en nog...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Comment
-
-
-
-
-
27/07/06 - Zwaar verkeersongeval + brand te Roeselare
Schandalig hoe mensen voorbij rijden en geen hulp bieden. Akkoord dat een brandblusser niet veel helpt maar dit tast toch de verbeelding. Van schuldig verzuim gesproken! En hoe die gast dat filmke op het net durft te zetten.
Veel sterkte aan familie, vrienden,... van het slachtoffer
http://rapidshare.de/files/27222770/...ksweg.wmv.htmlLast edited by McClane; 30/07/2006, 20:53.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
link werkt niet Bruce.
Ik heb hier nog wel wat foto's van een gecrashte X5
Dat moet nogal wat geweest zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokelink werkt niet Bruce.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexgisteren was de grote baan hier zeker 3 uur afgesloten door een auto die overkop gegaan is op een kaarsrecht stuk, op klaarlichte dag
Crappy pic, maar ja
Zwijgt, heb ook de omleiding moeten volgen. Heb daar de kleinste straatjes tegengekomen. Behalve de uwe want die loopt dood dacht ik
Er stond zelfs een heli, maar veel haast was er blijkbaar niet meer bij. Snap het ook niet dat daar zo een zwaar ongeval kon gebeuren.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Comment
-
X5 => X11996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Ni echt waanzinnig gecrashd, maar toch...
Ongevalleke in A'pen. Hoe die auto's eruit zien!
Eén van de foto's staat al in't humor-topic hier. Tis het kruispunt aan de Italiëlei en de Vondelstraat. Waar je 50km/h mag. Volgens mij is hier wel iets harder gereden, ni?
Comment
-
Die laatste staat in 't humor-topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexgisteren was de grote baan hier zeker 3 uur afgesloten door een auto die overkop gegaan is op een kaarsrecht stuk, op klaarlichte dag
Crappy pic, maar ja
Hier nog meer foto's:
Comment