Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
    Niet echt leuk om te zien
    Terjuist in Brustem industrie gebied.
    In de buurt van die eurodrag daar? (da was daar toch dit weekend)
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Dat was ook mijn eerste gedacht ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        machtig, nen auto zien ontploffen
        Ik denk van niet, zeker niet als je een halve minuut er voor bent gaan kijken of er iemand in zat en als je terug naar je wagen gaat dat de nest onploft, ik verzeker je dat je rap terug weg bent

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Jup dat is de richting ernaartoe, gewoon die baan volgen en dan naar rechts op het einde van de weg en dan kom je richting dat vliegveld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
          Geen auto, maar was toch wel schrikken als ik dit zag!
          Motor, boite, cabine, lag allemaal verspreid..

Is dat die niet van Transwest die kantelde en van de brug schoof? Chauffeur had enkel wat blauwe plekken. Veel geluk gehad! Bijna exact hetzelfde zien gebeuren een paar maand terug in Frankrijk, ook een Belgisch chauffeur, op slag dood.

Edit: zie nu pas de cabine er achter staan, is dus nog een ander ongeval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
            Niet echt leuk om te zien
            Terjuist in Brustem industrie gebied.

In de Kapelstraat in Bevingen bij Sint-Truiden heeft zaterdag omstreeks 20 uur een auto vuur gevat. De Citroën C5 stond op de weg tussen fruitplantages. De wagen brandde helemaal uit.
            Database error.
            The database has encountered a problem.

Comment

• Vreemde zaak, even gaan joggen en kom je dit tegen als je terug komt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDVdrivertraining Bekijk Berichten
                Vreemde zaak, even gaan joggen en kom je dit tegen als je terug komt...
                en om 20h gaan joggen ?? dit is één of andere verzekeringszaak.

Comment

• lol, alsof de mensen na 20h niet meer gaan lopen.
                  Database error.
                  The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Is dat die niet van Transwest die kantelde en van de brug schoof? Chauffeur had enkel wat blauwe plekken. Veel geluk gehad! Bijna exact hetzelfde zien gebeuren een paar maand terug in Frankrijk, ook een Belgisch chauffeur, op slag dood.

Edit: zie nu pas de cabine er achter staan, is dus nog een ander ongeval.
                    Ja, er waren hier toen 4 of 5 vrachtwagens tegen elkaar gebotst, was aan de werken in Kruishoutem denk ik. Er waren ook geen doden bij dit ongeval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      en om 20h gaan joggen ?? dit is één of andere verzekeringszaak.
                      euh, de "normale" mens die tot 18u werkt, naar huis gaat, eten maakt, afwast - kan daarna gaan sporten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        euh, de "normale" mens die tot 18u werkt, naar huis gaat, eten maakt, afwast - kan daarna gaan sporten
                        als ik tot 18h "werk" heb ik geen kracht niet meer om nog eens te gaan lopen (ik spreek dan wel over echt werken hé)

Comment

• Slapjanus.

Comment

• Dodelijke crash in de picardstraat te Brussel staat op Youtube

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Al het nieuws uit Brussel en de beste cultuurtips. Actua, politiek, sport, lifestyle, uitgaan, theater, film, party, event, eten en drinken: Brussel vind je op BRUZZ.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                              Dodelijke crash in de picardstraat te Brussel staat op Youtube

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

http://www.brusselnieuws.be/artikels...vluchtmisdrijf
                              Da's duidelijk niet "toevallig" gefilmd...
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                was ook mijn eerste gedacht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  Het is iemand die met een los toestel het beeld van de veiligheidscamera filmt.
                                  Op het einde van de film zie je aan de rechterzijde de rand van het beeldscherm in beeld.

Comment

• Iemand het ongeval gezien in Vilvoorde gisteren?
                                    Kettingbotsing met 3 vrachtwagens, 2 rijstroken afgesloten.

De eerste vrachtwagen was nieuwe Renault voertuigen aan het vervoeren, die mensen zullen nog een extra 10 weken moeten wachten op hun auto vrees ik. De 2de vrachtwagen was er recht in gereden. Ge zult dat maar meemaken dat het net uw wagen is dat achteraan geladen werd en je nu 2 keer zo lang moet wachten :<

Derde vrachtwagen was minder 'lucky'. In het gat gereden van zijn voorganger en de cabine zag er toch niet zo goed uit om eerlijk te zijn. Hopelijk is alles ok met diene vent.
                                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Gisterenavond, splitsing van de E40 met de E403. Moet een serieuze knal geweest zijn... Lag er wel verraderlijk glad bij rond Brugge...

Comment

• Golf Plus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                          Golf Plus?
                                          Lijkt me een gewone golf V vijfdeurs te zijn.

Comment

Working...
                                          X