Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fok, die ferrari zoals jupke zegt die zal nogal gepeerd hebben met da spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds

Ook benzinetank vergeten sluiten?
      geslipt over eigen benzine

Comment

• RIP Kurt

Oorspronkelijk geplaatst door Timo

RIP Kurt,

--> http://autofoto.4muller.com/ewa.html <--

Je was een fijne vent!
        Woorden schieten te kort.
        Mijn condoleance gaat uit naar jouw vrouw en rest van je familie.
        Het was fijn je gekend te hebben en je in ons EWA midden te hebben gehad.

Eric

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
          RIP Kurt,

Je was een fijne vent!
          Woorden schieten te kort.
          Mijn condoleance gaat uit naar jouw vrouw en rest van je familie.
          Het was fijn je gekend te hebben en je in ons EWA midden te hebben gehad.

Eric
          Je kende hem?

M'n oprechte deelneming.

Ik hoop dat onze posts hier niet al te kwetsend overkwamen maar het zijn nogal expliciete beelden natuurlijk.

Doch met alle respect hoor

Comment

• Ja, hij was lid van mijn EWA-club (Even Wat Anders)

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
            Je kende hem?

M'n oprechte deelneming.

Ik hoop dat onze posts hier niet al te kwetsend overkwamen maar het zijn nogal expliciete beelden natuurlijk.

Doch met alle respect hoor
            Ja, bedankt, Kurt was lid van mij EWA-club, Even Wat Anders.

Hij wordt vrijdag begraven in zijn woonplaats Zolder.

Comment

• Men deelneming aan zijn vrouw,familie en vrienden.

Het verlies is groot.

Sterkte!

Comment

• Dat ongeval met die Ferrari stond vandaag in het Laatste Nieuws.
                Spijtig dat alweer een Ferrari in de prak gereden is door overdreven snelheid. Wie wil vliegen neemt risico's natuurlijk. Spijtige zaak, hij zal ongetwijfeld een autoliefhebber geweest zijn. Innige deelneming aan familie en vrienden bij dit groot verlies.

Comment

• condoleances ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                    Dat ongeval met die Ferrari stond vandaag in het Laatste Nieuws.
                    Spijtig dat alweer een Ferrari in de prak gereden is door overdreven snelheid. Wie wil vliegen neemt risico's natuurlijk. Spijtige zaak, hij zal ongetwijfeld een autoliefhebber geweest zijn. Innige deelneming aan familie en vrienden bij dit groot verlies.
                    wie maalt daarom? een mensenleven is weg. das veel erger.

M'n deelneming aan de familie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
                      Dat ongeval met die Ferrari stond vandaag in het Laatste Nieuws.

Mijn neef van 22 is een week geleden verongelukt door overdreven snelheid op een nat wegdek met een Chevrolet (Daewoo). Ge moet dus geen vliegmachien hebbe om te vliegen.

Comment

• Nat wegdek véél te snel. Ik zeg eigen schuld dikke bult.

Nog een geluk dat hij niemand anders heeft meegesleurd in zijn crash.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                          wie maalt daarom? een mensenleven is weg. das veel erger.

M'n deelneming aan de familie!
                          Natuurlijk is een mensenleven veel belangrijker dan een ferrari'tje. Maarja, ik wil maar zeggen, al een geluk dat hij in zijn eentje gecrasht is. Voor hetzelfde geld kom jij daar aangereden in je klein wagentje en zie je dit vliegmachien op je afkomen. Het staat genoeg op internet dat onschuldige mensen sterven door een andere zijn overdreven snelheid.

Comment

• Mijn oprechte deelneming.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Wil ik nog even inpikken.

Blijkbaar zijn er vele chauffeurs er zich niet van bewust dat je met het weer van de laatste 22 dagen niet al te zot moet doen om brokken te rijden. Vooral achterwiel aangedreven wagens zijn tijdens deze atmosferische toestanden meer betrokken in een ongeval. Men vergeet dat de wegligging van deze voertuigen op een nat wegdek sterk daalt.
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                                Wil ik nog even inpikken.

Blijkbaar zijn er vele chauffeurs er zich niet van bewust dat je met het weer van de laatste 22 dagen niet al te zot moet doen om brokken te rijden. Vooral achterwiel aangedreven wagens zijn tijdens deze atmosferische toestanden meer betrokken in een ongeval. Men vergeet dat de wegligging van deze voertuigen op een nat wegdek sterk daalt.
                                Plus dat in het begin van de natte periode alle olie en vet welke op de weg samengekomen was gedurende de zeer hete en droge periode ervoor, opgelost werd en dus een gladde film vormde welke, zoals gezegd, vooral voor achterwiel aangedreven wagens nefast kan zijn. Na een paar weken van regen en dergelijke vermindert dat gevaar terug want de wegen worden terug op de natuurlijke manier proper 'gewassen'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
                                  Nat wegdek véél te snel. Ik zeg eigen schuld dikke bult.

, of toch ni, ik zou ook zo direct redeneren, tot het iemand van je familie is. Hij werd binnen 2 weken vader. Tis ni omdat iemand te snel rijdt, dat 'ie dat doet met de bedoeling te sterven. Ja, het was dom van hem, maar toch ist erg.

Comment

Nat wegdek véél te snel. Ik zeg eigen schuld dikke bult.

Revel, zulke uitspraken kunnen erg gevoelig aankomen op een publiek forum.

Innige deelneming.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
                                      , of toch ni, ik zou ook zo direct redeneren, tot het iemand van je familie is. Hij werd binnen 2 weken vader. Tis ni omdat iemand te snel rijdt, dat 'ie dat doet met de bedoeling te sterven. Ja, het was dom van hem, maar toch ist erg.
                                      Vriend of familie, eigen schuld dikke bult.
                                      Het is erg, maar ik ga daar niet om wenen. Roekeloos rijgedrag kan nu éénmaal fataal aflopen.
                                      En aan het wrak te zien heeft hij echt loeihard gereden. En dat voor een aanstaande vader, onbegrijpelijk...

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007
                                      Revel, zulke uitspraken kunnen erg gevoelig aankomen op een publiek forum.

Innige deelneming.
                                      Weet ik, maar nu doen ocharmkes ocharmkes vind ik persoonlijk belachelijk. Als je snel gaat rijden op een nat wegdek kan het fataal aflopen. Nog een geluk dat er niemand anders verwond werd.

Voor de familie is het altijd heel erg. Zij kunnen er niets aan doen.

Comment

Vriend of familie, eigen schuld dikke bult.
                                        Het is erg, maar ik ga daar niet om wenen. Roekeloos rijgedrag kan nu éénmaal fataal aflopen.
                                        En aan het wrak te zien heeft hij echt loeihard gereden. En dat voor een aanstaande vader, onbegrijpelijk...

Ik vraag ook ni of ge daar wilt om wenen, maar ik heb het wel gedaan. Ik zeg gewoon, wacht tot het in uw familie gebeurd. Al hoop ik dat dat nooit het geval zal zijn! Euhm, ik heb het ni over de Ferrari, ik had daar gewoon op geantwoord da mijne neef ook verongelukt is, met ne simpele Chevrolet (Daewoo) en da ge dus geen vliegmachien moet hebben om zot te doen.

Comment

• Mercedes E-klasse gegrepen door een vrachtwagen tegen een snelheid van 125MPH...

Comment

Working...
                                          X