Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Ik vraag ook ni of ge daar wilt om wenen, maar ik heb het wel gedaan. Ik zeg gewoon, wacht tot het in uw familie gebeurd. Al hoop ik dat dat nooit het geval zal zijn! Euhm, ik heb het ni over de Ferrari, ik had daar gewoon op geantwoord da mijne neef ook verongelukt is, met ne simpele Chevrolet (Daewoo) en da ge dus geen vliegmachien moet hebben om zot te doen.
Ik heb zelf ook een kameraad verloren bij een auto-ongeval met overdreven snelheid.
Ik was eerder kwaad omdat hij zijn vrouw in de steek had gelaten op die manier.
Dus rij veilig, denk aan de personen die je gaat moeten missen.
Ik wilde wel niet oneerbiedig doen naar de familie toe, en ik wens hen dan ook veel moed en sterkte.
Ik heb zelf ook een kameraad verloren bij een auto-ongeval met overdreven snelheid.
Ik wilde wel niet oneerbiedig doen naar de familie toe, en ik wens hen dan ook veel moed en sterkte.
ik gok erop dat jij jezelf een porsche hebt gekocht om altijd 50 km/u te rijden?
Ik denk dat ik met velen anderen graag zou hebben dat de discussie met reVel stopt. Elkeen heeft redenen om te reageren op zijn manier, ook reVel, zonder mij te willen uitspreken over juist of fout. D I T _ H E E F T _ G E E N _ Z I N.
In elk geval sterkte aan de mensen die hem kenden.
Een autoongeval met overdreven snelheid wil niks zeggen. Moest hij niet te snel gereden hebben had misschien ook het ongeval gehad. Overdreven snelheid is niet de hoofdoorzaak van ongevallen. Onaangepast rijgedrag, daar gaat het om bij ongevallen.
Comment