da's wel het nadeel aan een lambo, je krijgt de deur niet open wanneer hij omgekanteld is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NemoLast edited by Sega; 26/08/2006, 15:13.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Persoonlijk vind ik deze post er iets over. Ok als je gecrashte wagens laat zien maar foto's met hierbij de slachtoffers nog op is toch wel wat overdreven.
Respect voor deze aub.Last edited by Sega; 26/08/2006, 15:13.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Persoonlijk vind ik deze post er iets over. Ok als je gecrashte wagens laat zien maar foto's met hierbij de slachtoffers nog op is toch wel wat overdreven.
Respect voor deze aub.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemosorry,maar ik snap niet wat hier overdreven aan is,het leven is gewoon zo hard en zeker jij als politieagent zal normaal gezien toch nog zottere dingen gezien hebben en hier tegen moeten kunnen.
Juist ik dacht toch ook van niet.
Moest jij daarover andere gedachten hebben dan ben jij een ziek mens.
Ik ga hiervoer verder geen woorden vuil maken.
Even goede vrienden Nemo maar die post is er toch wel over.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClaneja maar zou jij graag hebben als ze op één of andere site foto's van je verkoolde moeder, vader, partner of kind zetten.
Juist ik dacht toch ook van niet.
Moest jij daarover andere gedachten hebben dan ben jij een ziek mens.
Ik ga hiervoer verder geen woorden vuil maken.
Even goede vrienden Nemo maar die post is er toch wel over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemoik snap wel wat je bedoelt,het was ook niet mijn bedoeling om te choqueren.Ik wou gewoon laten zien wat er na een ongeval kan gebeuren
Ik kan er U ook laten zien van onthoofde motorijders, geplette personen....of dode die er al een week of drie liggen.
Wat ik je wil zeggen is het volgende;
Wanneer je zulke post plaats denk dan eerst eens aan de nabestaande. Voel je je er zelf wel lekker bij dat men zulke foto van jouw familie zou plaatsen.
De familie houdt aan deze overleden persoon fijne herrinneringen over en wanneer ze deze foto zien doet dat hen enorm pijn.
Dat wrak speelt gene rol want het is negen van de tien op het nieuws ook geweest.
greetz McClane1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirreeerlijk gezegd vind ik het vrij ongepast om hier ook nog is foto's te tonen waar de verkoolde lichamen duidelijk zichtbaar zijn... Ok het is hier een topic over gecrashte wagens, maar is het echt nodig om die slachtoffers er ook nog bij te tonen?
Comment
-
We zien elke dag lijken op nieuws.
Begrijp me niet verkeerd, dit is héél erg, verschrikkelijk en wens je niemand toe. Maar als er personen zijn die na dit gezien te hebben besluiten om veiliger te rijden heeft het toch een doel gehad. Niet?
Dergelijke foto's zijn ook te zien op verkeerscursussen. Of het echt werkt weet ik niet, maar zelfs als slecht 1 iemand hierdoor veiliger gaat rijden is het al goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 MHet verwondert me dat ze zomaar op internet mogen staan... en dan nog op een site van gecrashte wagens. Normaal mogen enkel nieuwsdiensten dat doen, niet?
Oorspronkelijk geplaatst door reVelWe zien elke dag lijken op nieuws.
Begrijp me niet verkeerd, dit is héél erg, verschrikkelijk en wens je niemand toe. Maar als er personen zijn die na dit gezien te hebben besluiten om veiliger te rijden heeft het toch een doel gehad. Niet?
Dergelijke foto's zijn ook te zien op verkeerscursussen. Of het echt werkt weet ik niet, maar zelfs als slecht 1 iemand hierdoor veiliger gaat rijden is het al goed.
Het is een ongeschreven regel dat men bij verkeersongevallen zo min mogelijk lijken in beeld toont omwille van het respect voor de nabestaanden. Als de beelden van zo'n gecrashte auto niet voldoende zijn om te beseffen dat het gevaarlijk is om snel/dronken/zot te rijden, dan (klinkt misschien grof) zal die persoon het ooit aan de lijve moeten ondervinden voor hij/zij het beseft.
En tenslotte: ik had ze hier ook niet gepost, is enkel sensatiegericht en heeft geen enkele bijdrage!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemosorry,maar ik snap niet wat hier overdreven aan is,het leven is gewoon zo hard en zeker jij als politieagent zal normaal gezien toch nog zottere dingen gezien hebben en hier tegen moeten kunnen.
Comment
Comment