Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die ene reclame vond ik ook wel best indrukwekkend

was een Franse reclame, ongeval met een wagen en er klimt iemand uit en daarop rijd dan nog een wagen in (was in een blinde bocht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
      Merci, al heeft iedereen niet die zelfde gedachte over de politie
      Soms durf ik ze een gebrek aan inschattingsvermogen verwijten...

Maar dat zijn de enkelingen dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
        die ene reclame vond ik ook wel best indrukwekkend

was een Franse reclame, ongeval met een wagen en er klimt iemand uit en daarop rijd dan nog een wagen in (was in een blinde bocht)
        idd, die herinner ik me ook nog.
        Was best wel indrukwekkend vond ik...

Comment

• 1. Ach, de politie is ook een redelijke weerspiegeling van de samenleving: je hebt daar super-agenten bij waarvoor ik mijn hoed afneem en ook pipo's die hun uren kloppen. En de rest zijn gewoon harde werkers zoals iedereen.

2. Vandaag lag op de E-19 vlakbij Mechelen een knalpot op de weg. Bijna-ongeluk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk
            1. Ach, de politie is ook een redelijke weerspiegeling van de samenleving: je hebt daar super-agenten bij waarvoor ik mijn hoed afneem en ook pipo's die hun uren kloppen. En de rest zijn gewoon harde werkers zoals iedereen.
            Idd niet iedereen is zoals alle andere.

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• wat is dat toch met die motoren de laatste weken .

Comment

• Filmster Jean-Claude Van Damme is gisterenmorgen omstreeks 6 uur tegen een boom gereden langs de kalvekeetdijk in Knokke-Heist. Bij het ongeval raakte niemand gewond. Het ongeval zorgde voor minieme schade. Volgens de politie was Van Damme de enige betrokkene partij in het ongeval.

De zaak werd afgehandeld zoals bij iedere andera persoon. Er werd een alcoholtest afgenomen, waarvan de uitslag behoort tot het gerechtelijk onderzoek. Jean-Claude Van Damme is geen onbekende in Knokke-Heist: zijn ouders wonen er.
                  Bron: belga

Niemand foto's?
                  Er zijn er hier toch genoeg uit de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                    wat is dat toch met die motoren de laatste weken .
                    Is toch niet zo abnormaal ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                      Bron: belga

Niemand foto's?
                      Er zijn er hier toch genoeg uit de buurt.
                      Mijn vriendin heeft het gezien, het zou met een grijze Vanquish gebeurd zijn.
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• zou onder invloed geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                          zou onder invloed geweest zijn.
                          Aan zijn spieren te zien is hij dat wss al meerdere malen geweest, maar dat mag ik niet zeggen zeker?

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Comment

• W O W
                                Da moe pijn doen!

Comment

• omfg!
                                  Schiet niets van over

Comment

• amai dat moet een harde klap zijn geweest. Dan nog met een Golf II zonder enige airbag e.d.

Comment

• Pfff, hoe zou die eruit gezien hebben, ik mag er niet aan denken.

Ik vraag me altijd af of zoiets mij ook zou kunnen overkomen ... wss wel, maar ik kan me niet voortsellen dat ik me zo zou misrekenen.

Ik heb ook wel al eens gehad dat ik een situatie verkeerd inschatte, maar ik reageer daar dan niet op. In plaats van alles toe te slaan zal ik gewoon mijn afslag missen en de volgende er af gaan.

Zou die kans gemaakt hebben met airbag?

Comment

• Zo'n dom ongeval.
                                        Ie wou nog op die parking stoppen en dan op het laatste moment afgeslaan...

Slachtoffer is overleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                          Zo'n dom ongeval.
                                          Ie wou nog op die parking stoppen en dan op het laatste moment afgeslaan...

Slachtoffer is overleden.
                                          Uiteindelijk is hij daar ook gestopt.

Comment

Working...
                                          X