Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
    denk je dat ik dat nog niet in die situatie ben geweest dan,
    Laten we hopen dat niemand van ons in deze situatie moet belanden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
      Laten we hopen dat niemand van ons in deze situatie moet belanden...
      inderdaad.
      D'r is niets zo ergs als een lelijk auto-ongeval en ik heb weinig tot geen zin om daarover te gaan discussiëren.
      Ok, voor sommigen was de foto er misschien over?

Ik heb mijn post aangepast zodat er niet verder moet over worden gekakt.

Groeten

Comment

denk je dat ik dat nog niet in die situatie ben geweest dan?

En als jullie dan toch zo reageren,
        wat doen jullie dan in dit topic anyway?

Zegt ook genoeg over jullie...
        Zou wel droog geweest zijn mocht je nu gezegd hebben.

Dat is weldegelijk mijn vader.

Creepy, maar droog

Comment

denk je dat ik dat nog niet in die situatie ben geweest dan?

En als jullie dan toch zo reageren,
          wat doen jullie dan in dit topic anyway?

Zegt ook genoeg over jullie...
          Feit is gewoon dat dit topic goed is om af en toe iedereen erop te wijzen dat je bij het autorijden steeds genoeg moet opletten, cfr. foto's van gecrashte wagens. Maar om topic zo "deftig" mogelijk te houden is het gewoonweg moreel niet verantwoord foto's van slachtoffers te posten, het is op de eerste plaats zeer respectloos tov. de overledene, maar ook tov. de familie en vrienden, je moet maar is je vader zijn been tegenkomen hier op't forum. Dat draagt absoluut niet bij in het verwerkingsproces van de nabestaanden. Daarnaast gaat het hier als autoforum nog steeds over de wagens, en niet over de slachtoffers.

Comment

• nu moet je van een mug geen olifant maken he...
            Het was een gecrashte wagen en toen ik de foto's al had gepost pas zag ik een broek en een schoen.

Comment

• @ Jarno
              bezin voor je begint.
              maw bekijk eerst de foto goed vooraleer je hem hier post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                er is al lang een verwittiging onderweg
                police all the way ;-)

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• moet een zware klap zijn geweest

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Car:
                        Vokswagen Golf
                        Description:
                        Very high speed crash into a tree. Driver survived somehow.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Comment

• Diene kerel heeft wel een héél goede engelbewaarder. Vraag me echt af hoe je levend uit zo'n wrak komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Larson
                              Diene kerel heeft wel een héél goede engelbewaarder. Vraag me echt af hoe je levend uit zo'n wrak komt.
                              Gordel niet aanhebben en eruit geslingerd worden.

Comment

• Verschiet er telkens weer van hoe sterk zo'n klein boompje wel is.
                                1200kilo staal, met een hoge snelheid en dat plooit daar gewoon rond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                  ja soms is het beter dat je hem niet aanhebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                                    Er zijn er ook veel waar het net omgekeerd is, je hoort het vaak op het nieuws 'de man werd uit zijn wagen geslingerd en was op slag dood' In dit geval zal het wel zijn redding geweest zijn maar ik denk dat je toch beter bent met...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts
                                      Er zijn er ook veel waar het net omgekeerd is, je hoort het vaak op het nieuws 'de man werd uit zijn wagen geslingerd en was op slag dood' In dit geval zal het wel zijn redding geweest zijn maar ik denk dat je toch beter bent met...
                                      Ja, uiteraard ben je beter met.

Maar als je ziet dat de boom hier net op de bestuurderszetel terecht gekomen is, is volgens mij de enige mogelijke redding dat ie uit de wagen geslingerd is....

Anders hebben we de nieuwe superman gevonden!

Comment

• denk eerder plastic bertrand

Comment

• Zwaar ongeval met anonieme politiewagen Antwerpen - Haven + FOTO'S

Comment

Working...
                                          X