Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zie den pompier achter hem...
    Volgens mij denkt ie net hetzelfde als ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
      Dat is toch geen pert-total volgens mij hoor...

nieuwe vooras, paar zijpaneeltjes, ruit en schortje en dan kan hij weer gaan stoerdoen!
      En het water onder de wagen vanvoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
        En het water onder de wagen vanvoor...
        is geen water maar olie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
          is geen water maar olie
          Las het net in dat topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            Waarom staat den brandweer daar?
            zat zijn ego vast onder den auto?
            De palen die hij omver had gereden, zaten nog vast onder wagen (ze waren er gewoon onder geplooid)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
              Dat is toch geen pert-total volgens mij hoor...

nieuwe vooras, paar zijpaneeltjes, ruit en schortje en dan kan hij weer gaan stoerdoen!
              En dan eerst nog aan z'n rijbewijs geraken eh?

Comment

Zie den pompier achter hem...
                Die brandweerman kijkt alsof hij hem elk moment kan gaan aanvallen. Het is dan ook erg stoer, zo stoer doen.

Comment

• Geen foto, maar toch de moeite waard.
                  Een opblaaspop heeft haar eigenaar tijdens een aanrijding voor erger onheil kunnen behoeden.
                  De man was zondagavond na een ophitsende rit door de Truiense hoerenbuurt zodanig in hogere sferen geraakt dat hij zijn erotische verlangens niet langer kon uitstellen en zich naast de Omleidingsweg op de pechstrook parkeerde. Daar haalde hij zijn plastieken vriendin boven. Om het extra sfeervol te maken, had hij ook de lichten van zijn wagen gedoofd.

Totaal onverwacht werd de man in het donker aangereden door een ander voertuig. De klap was zo hevig dat de brandweer de man uit zijn hachelijke positie moest bevrijden. Gelukkig ving zijn ‘poppemieke’ met haar twee extra airbags een gedeelte van de slag op.

Voor de arme man werd het pas echt pijnlijk toen de hulpdiensten arriveerden. Hoewel hij gekneld zat, bewoog de man hemel en aarde om het laatste zuchtje lucht uit zijn pop te knijpen en haar in een plastic zak te laten verdwijnen.
                  Helaas voor hem werd hij door de hulpdiensten naar het ziekenhuis afgevoerd en bleef zijn weggemoffelde vriendin in de auto achter.

HBVL
                  Last edited by ; 19/10/2006, 18:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                    De palen die hij omver had gereden, zaten nog vast onder wagen (ze waren er gewoon onder geplooid)
                    kan een takelwagen dat niet klaren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                      kan een takelwagen dat niet klaren?
                      Nope, ze moesten doorgeknipt worden.

Comment

• pfff, ik zou er gewoon de ketting aanhangen en dat spel erover sleuren.
                        als hij er toch mee kan lachen, kan je het beter goed doen.
                        -monteerd ketting aan voorkant-
                        *klet* de bumper eraf
                        *knal* motor in frut
                        *zwier* ja hij is erover

Comment

• Crash, en ze zijn nog levend uit de geleende C6 corvette geraakt

Two people were seriously injured in a one-vehicle crash involving a brand-new Chevrolet Corvette on Highway 46 on the evening of April 26. Polk County Sheriff Tim Moore said Monday that speed and alcohol appear to be contributing factors in the crash. The 2006 Corvette, owned by Michael Pelc of Amery, was being driven by Douglas Mueller, 35, of rural Clayton at the time of the accident, about 8:15 p.m. Robyn Cobb, 36, Turtle Lake, was a passenger in the car at the time. According to the Polk County Sheriff's Department, Mueller was northbound on Highway 46 when he lost control of the vehicle and entered the east ditch of the highway, striking trees in the yard at 1026 State Highway 46, in the area of Vijobi Trail in Lincoln Township. After striking the trees, the car came to rest on the paved portion of Highway 46. Moore said that a deputy returning from Cumberland did witness the car speed by him, but by the time he switched to the appropriate radar, the car was gone and he was unable to detect the speed of the vehicle. Moore said information retrieved from the car's system will provide details about the car's speed, but that will take at least two weeks. Both Mueller and Cobb were transferred to Region's Hospital in St. Paul and were listed in serious condition as of Monday. The Amery Fire Department assisted in the crash. According to Moore, Pelc had purchased the new Corvette just days before the accident. - Photo courtesy Polk County Sheriff’s Department

Comment

• Comment

• Description:
                              This driver was in a hurry as he went over a stair-like hill at around 130 MPH. Upon coming up over the hill, the driver saw that the road curved left. It was too late to make any corrections.
                              The car went off the right side of the road into a fence and eventually into a utility pole. The driver flew out of the glass top and was thrown about 150 feet into a corn field.

Injuries:
                              The driver broke two vertibra in his lower back from the landing. No one else was involved in the accident.

Damage Report:
                              Complete and total loss of a 1992 Corvette

Comment

• BAM - nieuwe S

BANG - drie op een rij

en hier twee Polen die wellicht samen reden ... hoppa, in elkaars gat !

1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  BAM - nieuwe S

BANG - drie op een rij

......
                                  En als jij zo blijft fotograferen al rijdende achter je stuur, straks 4 op een rij

Comment

Zie den pompier achter hem...
                                    Zo'n blik van: " 'k Zal die hier sebiet is een voenk geve "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                      En als jij zo blijft fotograferen al rijdende achter je stuur, straks 4 op een rij
                                      ik doe het al jaaaaaaaaaaren, een gsm richt je gewoon op 't te fotograferen object en 't vergt maar een simpel klikje ... mijn ogen moeten daarom geen seconde van de baan gegaan zijn
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en toch is't gevaarlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          en toch is't gevaarlijk
                                          130 rijden is ook gevaarlijk

je hebt gelijk maar toch doe ik het