Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Sorry voor de zeer slechte kwaliteit van de GSM foto's maar deze wou ik jullie toch niet onthouden ....
BMW 3 Cabrio: Valt amper te herkennen, helemaal zwartgeblakerd langs de ene kant. Van de wagen zelf bleef niet veel meer over ....
Voor de mensen van de regio: De wagen was op weg naar de weg Menen-Roeselare .... 9 op de 10 gaan ze toch nog een of ander onderdeel van deze auto gebruiken om een andere op te lappen
Comment
-
In Duitsland knalde een Mercedes E55 AMG aan 210 km/U - zonder te remmen - tegen een vrachtwagen.
http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
Comment
-
Ja, was 56 jaar diene mens. Trouwens is het 'wrak' nog 250 meter meegesleurd geweest door de vrachtwagenbestuurder die het niet meteen door had wat er achteraan was gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEigenlijk wel goed dat de km-teller van zo een benz bevriest op de moment van de impact, weet men meer over de snelheid van het ongeval...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDat zal voor de bestuurder niet veel verschil meer uitmaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, maar mss wel in het geval er een onschuldig slachtoffer omver gemaaid wordt door een te snel rijdende wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk BerichtenJa, was 56 jaar diene mens. Trouwens is het 'wrak' nog 250 meter meegesleurd geweest door de vrachtwagenbestuurder die het niet meteen door had wat er achteraan was gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk BerichtenIn Duitsland knalde een Mercedes E55 AMG aan 210 km/U - zonder te remmen - tegen een vrachtwagen.
http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEigenlijk wel goed dat de km-teller van zo een benz bevriest op de moment van de impact, weet men meer over de snelheid van het ongeval...
Is da enkel bij MB? Ik dacht da elk merk da had.
Comment
-
Niet zo waanzinnig maar wel spectaculair om zien:
Deze morgend reed ik op de E429 / A8 Doornik-Brussel, en zag plots twee achterlichtjes tussen de struiken verdwijnen
Vrachtwagen is van baan afgeweken en gewoon OVER een gracht gevlogen, met opligger en al, wat struiken uitgeploegd en zo geschaard tot stilstand gekomen.
De chauffeur had niets en was al aan het bellen toen ik stopte. Alles ok met hem.
3 auto's zijn gewoon voorbijgereden. Ik stopte, en dan pas stopte een tweede.
Foto door achterruit (door tint van de ruit wat donker uitgevallen):
Comment