Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StefA320n Bekijk Berichten
      Hallo
      Is het mogelijk om mij de foto's en/of meer gekende informatie door te sturen betreffende de crash met de BMW Z4 in Wolvertem ? Het betreft het ongeval van mijn beste vriend en samen zijn wij op zoek naar foto's en gekende omstandigheden van de crash. Hier is mijn email adres : vunicstef@hotmail.com
      Met dank.

Comment

• Dodelijke crash in de buurt van Spa gisteren.

Damn.

A brutal Ferrari F430 accident happened last night when a Ferrari F430 lost control on the E42 motorway at high speed. The Ferrari slammed into a lamp post,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
          Dodelijke crash in de buurt van Spa gisteren.
          Damn.
          http://www.gtspirit.com/2012/09/02/c...francorchamps/
          Het zal uwe kleine maar zijn....
          KLIK |&| KLAK

Comment

• jezus christus
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• persoonlijke bijdrage van kennismaking met hagelbollen
              SAM_1232.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten

Gisteren op terugweg van Kortrijk naar Leuven dit ongeval tegengekomen. Er waren nog geen hulpdiensten aanwezig, dus het moet net gebeurd zijn. De bestuurder was overleden en lag naast de wagen. Ik was er toch even niet goed van.

's Ochtends hoorde ik op het nieuws dat het om een spookrijder ging die met gedoofde lichten het verkeer tegemoet kwam rijden. Dan begin je toch te denken, wat als ik 5 minuten eerder was vertrokken...

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110222_003
                Ziet er een mini uit, pffff ik denk dat ik moeite moest hebben om als eerste te gaan kijken. Maar wie niet?
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Voor diegene die kicken op ongelukken en geen te zwakke maag hebben kan ik ogrish.tv aanraden, niet voor gevoelige mensen, want hier zie je ze soms nog kermen tot hun laatste zucht
                  Last edited by ; 21/05/2013, 13:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Ziet er een mini uit, pffff ik denk dat ik moeite moest hebben om als eerste te gaan kijken. Maar wie niet?
                    Volgens mij is dat een A-klasse, W169

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                      Voor diegene die kicken op ongelukken en geen te zwakke maag hebben kan ik ogrish.tv aanraden, niet voor gevoelige mensen, want hier zie je ze soms nog kermen tot hun laatste zucht
                      Op bestgore vind je ook wel nog interessante ongelukken.

Comment

• ook een ferme pattat

levend eruit

Comment

• Lijkt bijna onmogelijk
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ook de moeite, zot dat ge daar levend uitkomt:
                            De Weertersteenweg in Molenbeersel was woensdagavond het decor van een hallucinant ongeval. Een autobestuurder kroop met lichte verwondingen uit een wagen waarvan helemaal niets heel bleef. De accu vloog dan weer bij buurtbewoners door het raam.
                            Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                              Ook de moeite, zot dat ge daar levend uitkomt:
                              http://www.nieuwsblad.be/article/det...E_20130620_001
                              Met Poolse nummerplaat in een boerengat vlakbij de grens BE-NL... zonde van de S8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                Met Poolse nummerplaat in een boerengat vlakbij de grens BE-NL... zonde van de S8.
                                Daar is toch wat om te doen geweest dat die "gemakkelijk" middendoor braken bij een ongeval staat me precies voor? Iets met het alu dacht ik?
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Daar is toch wat om te doen geweest dat die "gemakkelijk" middendoor braken bij een ongeval staat me precies voor? Iets met het alu dacht ik?
                                  Geen idee, maar ze zullen toch niet vanzelf middendoor breken: je zal toch eerst iets aan een zekere snelheid moeten raken.

Comment

• Die heeft toch een goed engelbewaarder zitten :o

Comment

• Stelt u voor, na dat ongeval hij doet z'n gordel gewoon uit en stapt dan weg van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                        Door de klap plooide de voorkant van de racewagen volledig in elkaar en spatte het koetswerk van kunststof uiteen. Hendrik De Rycke
                                        © De Rycke Hendrik

Peperdure bolide te pletter tegen gevel
                                        Bestuurder en passagier zwaargewond
                                        STEKENE - Een snelheidsfreak reed zich zaterdagavond in Stekene te pletter tegen een huisgevel. De man racete met een voertuig afgeleid van een formule 1-bolide, een machine die uit Groot-Brittannië wordt ingevoerd en op onze wegen is toegelaten. De chauffeur en zijn passagier werden zwaargewond weggevoerd naar het ziekenhuis.

Het ongeval vond zaterdagavond omstreeks tien uur plaats aan de Brugse Heirweg in Stekene. De sportwagen met een kooi van een formule-1 wagen, en een open cockpit voor één bestuurder en een passagier ramde met hoge snelheid een huisgevel. De chauffeur trok wellicht zo hard op dat hij aan een T-kruispunt gewoon rechtdoor reed en met een ongemeen hevige klap tegen een huis terechtkwam.

Door de bijzondere kreukzone plooide de voorkant van de racewagen volledig in elkaar en spatte het koetswerk van kunststof uiteen. De chauffeur en zijn passagier zaten met de benen gekneld in het wrak. De brandweer had meer dan anderhalf uur werk om de slachtoffers uit de brokstukken te bevrijden. Een medisch urgentieteam voerde ter plaatse de eerste noodzakelijke ingrepen uit en pas drie uur na het ongeval konden de zwaargewonde slachtoffers naar een ziekenhuis worden gebracht. Ze zijn intussen buiten levensgevaar.

Opvallend is dat dergelijke bolides op onze wegen zijn toegelaten. De racewagen werd gehomologeerd en kon met een kentekenbewijs van een auto gewoon de weg op.

Op zijn website gaat de Britse invoerder Ariel Motor Company er prat op dat met geen enkele andere wagen zo'n acceleratiesnelheid kan worden bereikt. 'Ik heb nog nooit met een wagen gereden die zo hard accelereert', is de slogan van Ariel Atom, zoals de producent zijn bolide doopte. De auto wordt omschreven als uniek, geen deuren, geen dak, geen compromissen, pure snelheid en de sensatie van een formule 1-wagen. Kostprijs: tussen de 50.000 en 75.000 euro.

Ziet er niet zo goed uit ...
                                        Ben ik hier wat aan het rondkijken, kom ik plots mezelf tegen...
                                        Krantenberichtgeving is toch niet altijd wat het moet zijn.
                                        Last edited by Elwood; 29/06/2013, 15:06.

Comment

• Een moto accelereert het snelst.
                                          bmw, xxxl, xxl, xl, fake, no way, beastly, machine, power, speed, motorcycle, tablecloth pull, tablecloth, dinner, cool, sweet, supersized
                                          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                                          X