Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
    En als jij zo blijft fotograferen al rijdende achter je stuur, straks 4 op een rij
    In uw broek kakke mag ook niet. 't wordt toch gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
      In uw broek kakke mag ook niet. 't wordt toch gedaan.
      Spreek voor jezelf.

Comment

• zeer spijtig,bestuurder was in slaap gevallen

Comment

• Comment

• laatste foto

Comment

• moet ne heel zware klap geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
                moet ne heel zware klap geweest zijn
                Idd, was een knap eendje!

Comment

• Sorry voor de zeer slechte kwaliteit van de GSM foto's maar deze wou ik jullie toch niet onthouden ....

BMW 3 Cabrio: Valt amper te herkennen, helemaal zwartgeblakerd langs de ene kant. Van de wagen zelf bleef niet veel meer over ....
                  Voor de mensen van de regio: De wagen was op weg naar de weg Menen-Roeselare .... 9 op de 10 gaan ze toch nog een of ander onderdeel van deze auto gebruiken om een andere op te lappen

Comment

• jaat, 't is daar erg he.
                    Ik zie dat hij al op een buitenlands remorkske staat

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• In Duitsland knalde een Mercedes E55 AMG aan 210 km/U - zonder te remmen - tegen een vrachtwagen.

http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
                      Nu : 2012 BMW F11 520iA - 2009 KTM RC8
                      Vroeger: 2003 SAAB 9-3SS Aero BSR stage I - 2002 SAAB 9-5 Aero BSR stage III - 1994 SAAB 900 Turbo
                      2007 BUELL XB12R - 2000 BUELL X1

Comment

• Damn, ni normaal. Dieje mens kan er gewoon ni goe uitgezien hebben. Ik kan ni goe duits dus correct me if I'm wrong, was dieje mens 56? Tot zover, de jeugd van tegenwoordig...

Comment

• Ja, was 56 jaar diene mens. Trouwens is het 'wrak' nog 250 meter meegesleurd geweest door de vrachtwagenbestuurder die het niet meteen door had wat er achteraan was gebeurd.
                          Nu : 2012 BMW F11 520iA - 2009 KTM RC8
                          Vroeger: 2003 SAAB 9-3SS Aero BSR stage I - 2002 SAAB 9-5 Aero BSR stage III - 1994 SAAB 900 Turbo
                          2007 BUELL XB12R - 2000 BUELL X1

Comment

• Eigenlijk wel goed dat de km-teller van zo een benz bevriest op de moment van de impact, weet men meer over de snelheid van het ongeval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Eigenlijk wel goed dat de km-teller van zo een benz bevriest op de moment van de impact, weet men meer over de snelheid van het ongeval...
                              Dat zal voor de bestuurder niet veel verschil meer uitmaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                Dat zal voor de bestuurder niet veel verschil meer uitmaken...
                                Neen, maar mss wel in het geval er een onschuldig slachtoffer omver gemaaid wordt door een te snel rijdende wagen

Comment

Neen, maar mss wel in het geval er een onschuldig slachtoffer omver gemaaid wordt door een te snel rijdende wagen
                                  Als er iemand omver wordt gemaaid, zal de bestuurder daar sowieso de gevolgen van moeten dragen, of 'ie nu te snel reed of niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk Berichten
                                    Ja, was 56 jaar diene mens. Trouwens is het 'wrak' nog 250 meter meegesleurd geweest door de vrachtwagenbestuurder die het niet meteen door had wat er achteraan was gebeurd.
                                    Is redelijk normaal, voeger heeft een garagist met de testarossa onder een vrachtwagen gereden komende van de oprit en die vrachtwegnchauffeur had ook pas iets door als er rook uitkwam van de banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk Berichten
                                      In Duitsland knalde een Mercedes E55 AMG aan 210 km/U - zonder te remmen - tegen een vrachtwagen.
                                      http://www.osthessen-news.de/beitrag_C.php?id=1129007
                                      een jaarke geleden is mijn overbuurman zo ook overleden, zijn mercedes cabrio stak toen helemaal onder de vrachtwagen in.

Comment

Eigenlijk wel goed dat de km-teller van zo een benz bevriest op de moment van de impact, weet men meer over de snelheid van het ongeval...

Is da enkel bij MB? Ik dacht da elk merk da had.

Comment

• Niet zo waanzinnig maar wel spectaculair om zien:

Deze morgend reed ik op de E429 / A8 Doornik-Brussel, en zag plots twee achterlichtjes tussen de struiken verdwijnen

Vrachtwagen is van baan afgeweken en gewoon OVER een gracht gevlogen, met opligger en al, wat struiken uitgeploegd en zo geschaard tot stilstand gekomen.

De chauffeur had niets en was al aan het bellen toen ik stopte. Alles ok met hem.

3 auto's zijn gewoon voorbijgereden. Ik stopte, en dan pas stopte een tweede.

Foto door achterruit (door tint van de ruit wat donker uitgevallen):

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X