Oorspronkelijk geplaatst door Winter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenNiet zo waanzinnig maar wel spectaculair om zien:
Deze morgend reed ik op de E429 / A8 Doornik-Brussel, en zag plots twee achterlichtjes tussen de struiken verdwijnen
Vrachtwagen is van baan afgeweken en gewoon OVER een gracht gevlogen, met opligger en al, wat struiken uitgeploegd en zo geschaard tot stilstand gekomen.
De chauffeur had niets en was al aan het bellen toen ik stopte. Alles ok met hem.
3 auto's zijn gewoon voorbijgereden. Ik stopte, en dan pas stopte een tweede.
Foto door achterruit (door tint van de ruit wat donker uitgevallen):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBANG - drie op een rij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Echte auto-fan Bekijk Berichtenbrake-by-wire problemen? Wie zal het zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenEnorm slim om de papieren in te vullen en TUSSEN de auto's gaan staan.... wat als er nog iemand achterin opknalt
Daar zegt ze zoiet! Kweet eig ni of ik daar zou aan peinzen, volgens mij is da nogal ne stressy moment als ge just een doefke hebt gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDrive-by-wire ken ik, maar brake-by-wire ???
Bijna alles is by wire nu
Geen mechanische verbinding tussen remservo en rempedaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBijna alles is by wire nu
Geen mechanische verbinding tussen remservo en rempedaalThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeNog eentje met blikschade
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=726__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDe chauffeur had niets en was al aan het bellen toen ik stopte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenal aan het bellen, of nog aan het bellen?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenneen hij had een 7serie zien rijden, en kon zo'n lelijk geval niet aanzien.
Jammer van de E
En de eigenaar wrs ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeNog eentje met blikschade
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=726
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenLada?
die gast ist een echt kiekenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentja... ofwel nog aan het bellen ofwel net gedaan met maffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Echte auto-fan Bekijk Berichtenbrake-by-wire problemen? Wie zal het zeggen?
Comment
-
die vent zag er denk ik niet zo gezond meer uit
aan 210 op een stilstaande vrachtwagenBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Dodelijk ongeval met vlucht gisteravond te Londerzeel:
Een Audi A4 heeft tegen hoge snelheid een Audi A2 in de flank geraakt, beide auto's kwamen tientallen meters verder tot stilstand, de Audi A2 brak in stukken en de chauffeur van de A2 kwam hierbij helaas om het leven.
De chauffeur van de A4 sprong volgens getuigen in een ander voertuig en nam de vlucht.
Het zoveelste dodelijke ongeval aan dit zwarte kruispunt te Londerzeel... Hoeveel gaan er nog moeten gebeuren voordat men iets aan het kruispunt gaat doen?
Comment
Comment