Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Vrijgelaten onder voorwaarden wil hier zeggen dat ze zich ter beschikking moeten houden van het gerecht...

Not likely

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
        Vrijgelaten onder voorwaarden wil hier zeggen dat ze zich ter beschikking moeten houden van het gerecht...

Not likely
        Ik heb het ook daarnet gehoord op het nieuws. Veroorzaken een ongeval, plegen vluchtmisdrijf en als ze zich dan komen aangeven mogen ze terug weg.

Comment

• Bij die A2: is het normaal dat die (front)Airbag(s) niet uitgaan??? Of gebeurt dat nooit bij een zijdelingse crash???

Comment

• Normaal gezien gaan enkel de airbags open die nodig zijn: bij een frontale crash zullen de gordijnairbags ook niet afgaan.
            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Dat is de wet, mijn beste, en de wet moet juist toegepast worden. En anders moeten uw volksvertegenwoordigers deze wijzigen.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
              Ik heb het ook daarnet gehoord op het nieuws. Veroorzaken een ongeval, plegen vluchtmisdrijf en als ze zich dan komen aangeven mogen ze terug weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                Dat is de wet, mijn beste, en de wet moet juist toegepast worden. En anders moeten uw volksvertegenwoordigers deze wijzigen.
                Probeer eens te weten te komen wat je zal aangerekend worden als je alleen maar vluchtmisdrijf pleegt met enkel wat stoffelijke schade, 't zal denkelijk wel meer zijn dan een ondervraginkje en daarna terug naar huis. Moesten de meeste rechters e.d. geen schrik hebben voor represailles (tegen hun eigen en hun familieleden) uit het milieu zouden de uitspraken wel eens véél realistischer kunnen zijn dan ze actueel schijnbaar zijn.

Comment

• Deze heb ik vandaag zien staan bij de vw dealer , nochtans een prachtige bora geweest, mooi kleurtje ook. Het vreemde is dat de airbags niet zijn afgegaan, ook de airbags in de zetels niet.

Comment

• Heeft iemand van jullie toevallig foto;s van een Nederlandse vrachtwagen van VOS geloof ik die richting kortijk (waarschijnlijk net over de waalse grens of hoe noemt ge dat zo) is gekantelt, hij werd gesneden door een andere auto vanmorgen om 6 uur, om vier uur was hij vanmiddag nog niet weg daar, ze krijgen zijn wagen niet weg.

De chaffeur betreft de vriend van mijn zus.. gelukkig is hij ok

Comment

• Vandaag, gelukkiglijk, slechts een bijna gekantelde trekker met oplegger gezien, hij reed wel al op twee wielen de bocht door. Ik reed op een gewone baan (90) toen uit de andere richting een trekker met oplegger afkwam die links moest afslaan (mijn rijvak kruisen dus), ipv. gewoon te wachten tot ik door was moest en zou hij nog voor mij die baan nemen, heb dus wat moeten remmen en hij die baan in tegen, waarschijnlijk 90, gelukkig voor hem was het een relatief brede baan met een redelijke grote ingang en plenty zicht rondom zodat hij die bocht kon 'couperen', de wielen aan de binnenkant gingen evenwel van grond, zodus..... Moest die wat topgeladen geweest zijn was het bingo geweest vrees ik.

Comment

• Dat is wel een ernstige reden om geen Audi te kopen! Zijn er nog anderen die dit vaststellen?

En geldt dit ook voor andere merken van dezelfde VAG-groep?

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        Het spijt me dat ik sommigen (de Audi-fans) moet ontgoochelen, maar ik weet dat al jaren: een Audi breekt gemakkelijk in 2 bij zeer ernstige klap.
                        Op alle depannages die ik meegemaakt heb / ongevallen die ik in de krant of op tv of in werkelijkheid gezien heb heb ik bijna geen enkele auto weten breken in 2. Behalve Audi. Al van in de jaren 80. De 100, de 80, de A3, de A4, de A6, ...

Jullie moeten zelf ook maar eens terugdenken aan die A3 hier ooit wel eens is gepost. Zonder moeite kan ik me er zo een kleine 10 gevallen voor ogen halen, niet allemaal aan dezelfde snelheid als die A3.

En ja, NCAP zal dit niet testen en zo toch even veel sterren toekennen als een Saab er heeft bij wijze van spreken.
                        Jammer eigenlijk.

Comment

• Vind ik maar een belachelijke reden, het moet al en zeer zwaar ongeval zijn eer een Audi in 2 scheurt...Als je daaop moet beginnen letten als je een auto aankoopt.

Comment

• Ik vind toch dat een chassis niet behoort te breken bij een ongeval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                              Ik vind toch dat een chassis niet behoort te breken bij een ongeval.
                              Ja volledig akkoord maar dat zal dan een nadeel zijn van aluminium waaruit de a2 bestaat, voordel is dan weer dat hij serieus licht is...alhoewel dat er zeggen dat dat bij oudere moddelen ook zo is. Ik zou graag eens fot's zien dan van recente moddelen, a4 b7, a6, a8 ik kan niet geloen dat die in 2 zouden scheuren...

Comment

• eerlijk gezegd vind ik het ook geen reden om een Audi te laten staan, of om weigeren in te stappen. Er zijn grotere risico's dan dat.
                                Maar het is me wel al opgevallen. Laat het ons eens anders bekijken: ongeval met gebroken chassis? 70% kans dat het een Audi is? (en ook hier relativeren: wat is kansberekening waard als je juist in die 30% zit...)
                                Van recente modellen is het me minder opgevallen, maar een A3 en A2 zijn niet zo oud. Nadeel van alu zou ik niet durven zeggen, ik heb al een paar 100's en 80's zien breken, en dat is niet van alu.
                                Ik ben gewoon ook benieuwd of het anderen ook al opgevallen is.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                  eerlijk gezegd vind ik het ook geen reden om een Audi te laten staan, of om weigeren in te stappen. Er zijn grotere risico's dan dat.
                                  Maar het is me wel al opgevallen. Laat het ons eens anders bekijken: ongeval met gebroken chassis? 70% kans dat het een Audi is? (en ook hier relativeren: wat is kansberekening waard als je juist in die 30% zit...)
                                  Van recente modellen is het me minder opgevallen, maar een A3 en A2 zijn niet zo oud. Nadeel van alu zou ik niet durven zeggen, ik heb al een paar 100's en 80's zien breken, en dat is niet van alu.
                                  Ik ben gewoon ook benieuwd of het anderen ook al opgevallen is.
                                  Ik zei ook van dat alu dat dat bij andere moddelen ook scheurt dusja...Ok als je zegt dat dat bij een A3 ook gebeurt is dat raar en ook bij 100 en 80...Ik zou wel eens willen weten aan wat dat ligt, gebruikt Audi mss iets specifiek in hun chassis dat breekbaarder is dan de producten/materialen dan de andere constructeurs?

Comment

• ik zou het echt niet weten.
                                    Is het een punt waar ze minder aandacht aan schenken of is het alleen toeval dat ik er zo veel gezien heb? 't Houdt me eigenlijk al jaren bezig (af en toe he )

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Senk dat het eerder toeval is. Het kan natuurlijk wel, maar het ligt mss ook aan het feit dat Audi's vaak wagens zijn waar stevig wordt mee doorgetrapt. Wat uiteraard niet het geval was met de A2!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                        Senk dat het eerder toeval is. Het kan natuurlijk wel, maar het ligt mss ook aan het feit dat Audi's vaak wagens zijn waar stevig wordt mee doorgetrapt. Wat uiteraard niet het geval was met de A2!
                                        Ja maar de wagen die de A2 in de flank raakte, die A4 reed wel met hoge snelheid. Volgens mij breken de meeste auto's dan in 2...

Comment

• Wat wel een verklaring zou kunnen zijn, is het feit dat auto's tegenwoordig van een staalvariant worden gemaakt die veel stijver is dan vroeger, waardoor het bij hoge belasting breekt ipv te plooien. Ik herinner me een verhaal van in de cursus oldtimerrestauratie, waarbij gezegd werd dat je bij oude wagens gemakkelijk een chassis kan "rechttrekken", terwijl je bij recente wagens (in dit geval een Volvo) het risico loopt dat de boel gewoon in twee breekt.
                                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X