Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
Vrijgelaten onder voorwaarden wil hier zeggen dat ze zich ter beschikking moeten houden van het gerecht...
Not likely
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenVrijgelaten onder voorwaarden wil hier zeggen dat ze zich ter beschikking moeten houden van het gerecht...
Not likely
Comment
-
Normaal gezien gaan enkel de airbags open die nodig zijn: bij een frontale crash zullen de gordijnairbags ook niet afgaan.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Dat is de wet, mijn beste, en de wet moet juist toegepast worden. En anders moeten uw volksvertegenwoordigers deze wijzigen.
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenIk heb het ook daarnet gehoord op het nieuws. Veroorzaken een ongeval, plegen vluchtmisdrijf en als ze zich dan komen aangeven mogen ze terug weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenDat is de wet, mijn beste, en de wet moet juist toegepast worden. En anders moeten uw volksvertegenwoordigers deze wijzigen.
Comment
-
Heeft iemand van jullie toevallig foto;s van een Nederlandse vrachtwagen van VOS geloof ik die richting kortijk (waarschijnlijk net over de waalse grens of hoe noemt ge dat zo) is gekantelt, hij werd gesneden door een andere auto vanmorgen om 6 uur, om vier uur was hij vanmiddag nog niet weg daar, ze krijgen zijn wagen niet weg.
De chaffeur betreft de vriend van mijn zus.. gelukkig is hij ok
Comment
-
Vandaag, gelukkiglijk, slechts een bijna gekantelde trekker met oplegger gezien, hij reed wel al op twee wielen de bocht door. Ik reed op een gewone baan (90) toen uit de andere richting een trekker met oplegger afkwam die links moest afslaan (mijn rijvak kruisen dus), ipv. gewoon te wachten tot ik door was moest en zou hij nog voor mij die baan nemen, heb dus wat moeten remmen en hij die baan in tegen, waarschijnlijk 90, gelukkig voor hem was het een relatief brede baan met een redelijke grote ingang en plenty zicht rondom zodat hij die bocht kon 'couperen', de wielen aan de binnenkant gingen evenwel van grond, zodus..... Moest die wat topgeladen geweest zijn was het bingo geweest vrees ik.
Comment
-
Dat is wel een ernstige reden om geen Audi te kopen! Zijn er nog anderen die dit vaststellen?
En geldt dit ook voor andere merken van dezelfde VAG-groep?
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenHet spijt me dat ik sommigen (de Audi-fans) moet ontgoochelen, maar ik weet dat al jaren: een Audi breekt gemakkelijk in 2 bij zeer ernstige klap.
Op alle depannages die ik meegemaakt heb / ongevallen die ik in de krant of op tv of in werkelijkheid gezien heb heb ik bijna geen enkele auto weten breken in 2. Behalve Audi. Al van in de jaren 80. De 100, de 80, de A3, de A4, de A6, ...
Jullie moeten zelf ook maar eens terugdenken aan die A3 hier ooit wel eens is gepost. Zonder moeite kan ik me er zo een kleine 10 gevallen voor ogen halen, niet allemaal aan dezelfde snelheid als die A3.
En ja, NCAP zal dit niet testen en zo toch even veel sterren toekennen als een Saab er heeft bij wijze van spreken.
Jammer eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenIk vind toch dat een chassis niet behoort te breken bij een ongeval.
Comment
-
eerlijk gezegd vind ik het ook geen reden om een Audi te laten staan, of om weigeren in te stappen. Er zijn grotere risico's dan dat.
Maar het is me wel al opgevallen. Laat het ons eens anders bekijken: ongeval met gebroken chassis? 70% kans dat het een Audi is? (en ook hier relativeren: wat is kansberekening waard als je juist in die 30% zit...)
Van recente modellen is het me minder opgevallen, maar een A3 en A2 zijn niet zo oud. Nadeel van alu zou ik niet durven zeggen, ik heb al een paar 100's en 80's zien breken, en dat is niet van alu.
Ik ben gewoon ook benieuwd of het anderen ook al opgevallen is.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichteneerlijk gezegd vind ik het ook geen reden om een Audi te laten staan, of om weigeren in te stappen. Er zijn grotere risico's dan dat.
Maar het is me wel al opgevallen. Laat het ons eens anders bekijken: ongeval met gebroken chassis? 70% kans dat het een Audi is? (en ook hier relativeren: wat is kansberekening waard als je juist in die 30% zit...)
Van recente modellen is het me minder opgevallen, maar een A3 en A2 zijn niet zo oud. Nadeel van alu zou ik niet durven zeggen, ik heb al een paar 100's en 80's zien breken, en dat is niet van alu.
Ik ben gewoon ook benieuwd of het anderen ook al opgevallen is.
Comment
-
ik zou het echt niet weten.
Is het een punt waar ze minder aandacht aan schenken of is het alleen toeval dat ik er zo veel gezien heb? 't Houdt me eigenlijk al jaren bezig (af en toe he )__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenSenk dat het eerder toeval is. Het kan natuurlijk wel, maar het ligt mss ook aan het feit dat Audi's vaak wagens zijn waar stevig wordt mee doorgetrapt. Wat uiteraard niet het geval was met de A2!
Comment
-
Wat wel een verklaring zou kunnen zijn, is het feit dat auto's tegenwoordig van een staalvariant worden gemaakt die veel stijver is dan vroeger, waardoor het bij hoge belasting breekt ipv te plooien. Ik herinner me een verhaal van in de cursus oldtimerrestauratie, waarbij gezegd werd dat je bij oude wagens gemakkelijk een chassis kan "rechttrekken", terwijl je bij recente wagens (in dit geval een Volvo) het risico loopt dat de boel gewoon in twee breekt.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
Comment