Oorspronkelijk geplaatst door elio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenSenk dat het eerder toeval is. Het kan natuurlijk wel, maar het ligt mss ook aan het feit dat Audi's vaak wagens zijn waar stevig wordt mee doorgetrapt. Wat uiteraard niet het geval was met de A2!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze heb ik vandaag zien staan bij de vw dealer , nochtans een prachtige bora geweest, mooi kleurtje ook. Het vreemde is dat de airbags niet zijn afgegaan, ook de airbags in de zetels niet.
Comment
-
gezellig, ik kom net thuis van een avondje uitgaan.. en hier 2 huizen verder ligt een witte BMW compact volledig per totale in een haag
momenteel staan er nog 2 combi's met zwaailichten, er zou naar't schijnt (volgens mij ouders toch, ze zijn wakker geworden van tlawaai, en vervolgens was er hele scheldpartij aan de gang) een camionette tegen volle snelheid ingevlogen zijn (+70 wsl, hier mag je maar 50), de BMW stond gewoon geparkeerd, de bestuurder en passagier van de camionette zouden naar't schijnt gevlucht zijn..
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenCrashtest ve smart (blijkbaar heel stevig)
Comment
-
Overleven doe je zoiets niet hoor. Er zit geen kreukelzone in zo'n wagen. Je lichaam krijgt daar een enorm grote schok...
Stel je maar eens voor dat je tegen 110 à 120km/h (zoals in de test) plotseling tot stilstand komt, je lichaam wordt loeihard je in riem gedrukt. De vertraging is té groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOverleven doe je zoiets niet hoor. Er zit geen kreukelzone in zo'n wagen. Je lichaam krijgt daar een enorm grote schok...
Stel je maar eens voor dat je tegen 110 à 120km/h (zoals in de test) plotseling tot stilstand komt, je lichaam wordt loeihard je in riem gedrukt. De vertraging is té groot1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
normaal zou ik hier niets posten
Maar hier kwam ik een post tegen met een hummer en bus dat laat je toch twee keer nadenken , niet.Last edited by TheStraffe; 25/04/2008, 21:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJa volledig akkoord maar dat zal dan een nadeel zijn van aluminium waaruit de a2 bestaat, voordel is dan weer dat hij serieus licht is...alhoewel dat er zeggen dat dat bij oudere moddelen ook zo is. Ik zou graag eens fot's zien dan van recente moddelen, a4 b7, a6, a8 ik kan niet geloen dat die in 2 zouden scheuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat zou me zeer verbazen want Audi is juist uitgeroepen als meest veilige wagen, met name de A6 zou uitmuntend veilig zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenMij verbaast dat ook maar er zijn hier mensen die ervaring hebben met veel ongevallen en als die beweren dat de meeste audi's in 2 breken is dat moeilijk weer te leggen...
Stel dat ik er op gefixeerd was en de andere gescheurde wagens niet zag....
Ik wou gewoon eens weten of het anderen ook opgevallen is, blijkbaar niet, en dan besluit ik er wijselijk uit dat het niet veel waarde heeft, dat idee
Nog zoiets dat me opviel: een CX vond je nooit uit een bocht, veel xm's wel. Volgens mij lag de xm minder op de baan en wie van een cx kwam mispakte zich wel eens. Is ook zoiets natuurlijk.
Ik ga dit nooit als waarheid verkondigen, integendeel, ik stel het in vraag want ik wil zeker niet kortzichtig zijn...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTschijnt dat die AX'en verschrikkelijk zijn, je zou ze zo op hun dak kunnen leggen in een bocht naar tschijnt.
Heb nog met zo'n rijkswachtversie gereden. Als die zwaailamp aan stond draaide je donuts1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichtennormaal zou ik hier niets posten
Maar hier kwam ik een post tegen met een hummer en bus dat laat je toch twee keer nadenken , niet.
Comment
Comment