Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Ben ik hier wat aan het rondkijken, kom ik plots mezelf tegen...
    Krantenberichtgeving is toch niet altijd wat het moet zijn.
    Lol, was jij dat? Ik had u wat eerder nog tegengekomen, aan 't spelen met een Z4m. Althans de Z4m wou spelen door op een meter van uw gat te komen rijden. Herinner het me nog omdat ik nog altijd geen tweede van die Ariels gezien heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      Lol, was jij dat? Ik had u wat eerder nog tegengekomen, aan 't spelen met een Z4m. Althans de Z4m wou spelen door op een meter van uw gat te komen rijden. Herinner het me nog omdat ik nog altijd geen tweede van die Ariels gezien heb.

Een blauwe Z4M coupe ? Dat zal dan mijn vader geweest zijn met mijn auto indertijd.

Comment

Een blauwe Z4M coupe ? Dat zal dan mijn vader geweest zijn met mijn auto indertijd.
        Inderdaad, een donkerblauwe. Jullie haalden me in en 's avonds zag ik op internet dat je hem nog geen half uur later tegen een huis gezet had.

Comment

Inderdaad, een donkerblauwe. Jullie haalden me in en 's avonds zag ik op internet dat je hem nog geen half uur later tegen een huis gezet had.
          Ja dat was redelijk heavy. Hadden de auto toen afgehaald van de invoerder na een herstelling. Heb toen 8 maand in een rolstoel gezeten.

Comment

Ja dat was redelijk heavy. Hadden de auto toen afgehaald van de invoerder na een herstelling. Heb toen 8 maand in een rolstoel gezeten.
            Dat krantenberichtgeving veeleer op sensatie dan op objectiviteit gericht is weet ik. Maar als je wil vertellen wat dan wel aan de oorzaak van het ongeval ligt of wat er net gebeurd is, doe gerust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Dat krantenberichtgeving veeleer op sensatie dan op objectiviteit gericht is weet ik. Maar als je wil vertellen wat dan wel aan de oorzaak van het ongeval ligt of wat er net gebeurd is, doe gerust
              Om een zeer lang verhaal kort te maken : gaskabel is blijven hangen. Dat is een gigantische discussie geweest tussen experten ed... Bleek onmogelijk te bewijzen vermits de wagen totaal verhakkeld was totdat het wrak uiteindelijk opnieuw hersteld werd door Ariel en doorverkocht aan een Belgische zeer bekende toppiloot. Deze ging net als ik tijdens zijn eerste sessie in Zolder rechtdoor met identiek hetzelfde probleeml. De gaskabel werd dan verplaatst en het euvel werd verholpen.

De discussie of ik al dan niet bekwaam was om met de auto te rijden was dan ook van de baan. Ik weet van mezelf dat ik verre van een toppiloot ben maar ik ben ook niet de maf die op de openbare weg dingen uithaalt waarvan ik weet dat ze boven mijn rijkunsten gaan. Toen uiteindelijk een van Belgisch beste racers uiteindelijk ook rechtdoor ging met de gaspedaal naar beneden was ik toch gerustgesteld dat het niet aan mezelf lag.

Comment

Om een zeer lang verhaal kort te maken : gaskabel is blijven hangen. Dat is een gigantische discussie geweest tussen experten ed... Bleek onmogelijk te bewijzen vermits de wagen totaal verhakkeld was totdat het wrak uiteindelijk opnieuw hersteld werd door Ariel en doorverkocht aan een Belgische zeer bekende toppiloot. Deze ging net als ik tijdens zijn eerste sessie in Zolder rechtdoor met identiek hetzelfde probleeml. De gaskabel werd dan verplaatst en het euvel werd verholpen.

De discussie of ik al dan niet bekwaam was om met de auto te rijden was dan ook van de baan. Ik weet van mezelf dat ik verre van een toppiloot ben maar ik ben ook niet de maf die op de openbare weg dingen uithaalt waarvan ik weet dat ze boven mijn rijkunsten gaan. Toen uiteindelijk een van Belgisch beste racers uiteindelijk ook rechtdoor ging met de gaspedaal naar beneden was ik toch gerustgesteld dat het niet aan mezelf lag.
                Ik weet nog dat er wel kranten waren die berichtten dat de gaskabel was blijven hangen, dus naast sensatie (zo'n exclusieve wagen tegen een huis is dat nu eenmaal), zijn sommigen gelukkig ook nog serieus.
                8 maand rolstoel, miljaar zeg, dat is bijna een jaar van uw leven, dat moet toch extreem zwaar zijn, ik zou er toch veel moeite mee hebben. En voor uw vader die het ziet gebeuren is het waarschijnlijk ook wel traumatisch.

Comment

• Was zeer raar. Tijdens de expertise van het wrak kon je de pedaal 30x induwen zonder probleem en dan bleef die plotseling hangen...
                  Indien dat natuurlijk op 100 meter van een T gebeurd met op het einde een betonnen muurtje heb je prijs.

Comment

• Kom het maar tegen. En omdat het een sportievere wagen is, gaat men er uiteraard meteen van uit dat je wel te snel of gek zal gereden hebben.

Comment

Kom het maar tegen. En omdat het een sportievere wagen is, gaat men er uiteraard meteen van uit dat je wel te snel of gek zal gereden hebben.

Tot in Australie werd daarover op internetfora gepalaverd. Ik kreeg toen verwensingen naar mijn hoofd dat wil je niet weten. Er was er zelfs eentje die me mailde hoe erg hij het vond voor mijn passagier die een gebroken been had maar dat ik voor zijn part nog veel harder gekwetst mocht zijn... Sindsdien neem ik niemand meer mee in mijn auto's.

Comment

• Mensen oordelen en veroordelen altijd veel te snel zonder dat ze daar ook maar enig bewijs voor hebben.
                        En de kranten zijn daar heel vaak de ergste in.

Ik heb al vaker in kranten over ongelukken gelezen, en de tekst en foto('s) spreken mekaar dan grondig tegen.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Een jaar na datum moet ik nog altijd horen hoe ik waarschijnlijk in slaap gevallen was nadat mijn camion onder een brug op zijn dak lag. Terwijl mijn as het begeven had... Want voor de meesten is elk eenzijdig ongeluk met vrachtwagens uiteraard door in te dommelen. Zelfs door de baas dit verweten geweest, terwijl de Franse expertise anders aantoonde.
                          Clean op alles, rij- en rusttijden, drank, drugs en aan het traject dat men kon zien in mijn spoor van vernieling (bijna een km snelweg/berm naar de haaien), waren ze vrijwel meteen zeker dat het niet indommelen was, anders was ik mijn rijbewijs wel kwijt geweest daar.
                          De dag nadien stond ik daar in de bureau, dingen naar mijn kop te krijgen die volledig fout waren, dus ik kan me een beetje inbeelden hoe die mails moeten zijn. Alleen heeft niemand mij ooit erge dingen toegewenst, gelukkig, anders had ik waarschijnlijk niet gewoon mijn C4 gevraagd.
                          Ik was wel gelukkig om met twee weken verplichte rust en enkele spuitjes er van af te zijn.
                          Last edited by |) ][ |V| ][; 30/06/2013, 22:36.

Comment

• Beste stuurlui staan altijd aan wal.
                            Een ding is zeker indien je een ongeval hebt met een sportwagen ben je gegarandeerd de pineut...

Comment

Beste stuurlui staan altijd aan wal.
                              Een ding is zeker indien je een ongeval hebt met een sportwagen ben je gegarandeerd de pineut...
                              't Is zeker dat, want dan ben je sowieso een wegpiraat. Vorige week nog zoiets gepost bij de ergernissen, twee wagens die me zonder kijken de pas afsnijden en omdat ik claxonneer stopt de eerste om te komen zeggen dat ik maar niet te snel moet rijden, terwijl ik op teller 75km/h reed op een 70km/h baan... Met de Mercedes was die waarschijnlijk nooit verhaal komen halen.

Comment

• Ik zou NIET de passagier willen geweest zijn in dit geval ..

Comment

• Opligger geramd ofzoiets?
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Is dat niet die van op de E34 die inreed op de file toen die vrachtwagen met gasflessen daar in brand stond? Chauffeur was dood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk Berichten
                                      Ik zou NIET de passagier willen geweest zijn in dit geval ..
                                      @ Captain Slow: ben je toevallig van de kanten van Deurle? Aangezien dit daar getrokken is.

Comment

Is dat niet die van op de E34 die inreed op de file toen die vrachtwagen met gasflessen daar in brand stond? Chauffeur was dood.
                                        Foto is getrokken een paar dagen geleden, zal waarschijnlijk van iets anders zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        @ Captain Slow: ben je toevallig van de kanten van Deurle? Aangezien dit daar getrokken is.
                                        Ben van Eke

Comment

• Gevonden op het net .
                                          Heb net de zelfde maar nog in een stuk
                                          Mazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
                                          Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak

Comment

Working...
                                          X