Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Heb nog met zo'n rijkswachtversie gereden. Als die zwaailamp aan stond draaide je donuts
    BULDER

Comment

• amaai,van die Hummer verschiet ik wel zenne.

Ik denk dat terreinwagens niet zo veilig zijn als de meeste denken. Oké,ze zijn hoog maar hun koets is niet stijver dan een personenwagen. Ik denk dat op gebied van veiligheid een 2 of 4 deurs auto het beste is. Stijve koets door balk onder achterruit en een koffer die als extra kreukelzone dient.

Van die Audi's: mijn gedacht is dat dat kwatsh is. Als bv een A3 dan zo snel zou breken,geldt dat ook voor de Golf,Bora,Octavia,.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Tschijnt dat die AX'en verschrikkelijk zijn, je zou ze zo op hun dak kunnen leggen in een bocht naar tschijnt.

Klopt Heb de mijne ooit op twee wielen door een bocht gestuurd en naar het schijnt reed ik veel rond op 3 wielen in bochten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
          Klopt Heb de mijne ooit op twee wielen door een bocht gestuurd en naar het schijnt reed ik veel rond op 3 wielen in bochten
          Op slechts drie wielen rijden is altijd al de specialiteit van Citroën geweest, indertijd hadden ze een grote reclamestunt met hun DS, om aan te tonen dat hun wagens zelfs met een wiel minder nog weg konden hadden ze een achterwiel gedemonteerd en lieten hun wagen dus op drie wielen rondrijden, met de nodige foto's als reclame inbegrepen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Heb nog met zo'n rijkswachtversie gereden. Als die zwaailamp aan stond draaide je donuts

neergaan

Comment

• Comment

• wow die Q7 is graaf, zie ik nu goed of gaat die balustrade door de auto?
                4 rings driver

Comment

• daar wil niet achterin hebben gezeten.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                    wow die Q7 is graaf, zie ik nu goed of gaat die balustrade door de auto?
                    Ja zot é, hopelijk zat er niemand vanachter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                      Ja zot é, hopelijk zat er niemand vanachter...
                      Of vanvoor...

Die vangrail heeft zich vanaf de voorzijde helemaal door de wagen geboord...

Comment

• Zoals vaak vraag ik me ook hier weer af, hoe gebeurt zoiets?

Comment

• die is er precies langs de zijkant tegengeschuurd, ter hoogte van de voorkant van de achterdeur de auto binnengesukkeld en er zo weer uitgeschoten langs achter (let op de omhooggeduwde deur en achterklep), en in het verderglijden de rest van de vangrail afgerukt en ter hoogte van de auto naar achter geplooid, zodat de vangreel in v-vorm door de auto zit. Denk je niet?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            die is er precies langs de zijkant tegengeschuurd, ter hoogte van de voorkant van de achterdeur de auto binnengesukkeld en er zo weer uitgeschoten langs achter (let op de omhooggeduwde deur en achterklep), en in het verderglijden de rest van de vangrail afgerukt en ter hoogte van de auto naar achter geplooid, zodat de vangreel in v-vorm door de auto zit. Denk je niet?
                            Ja. En ongeacht langswaar hij binnengegaan is, hopelijk niet ten koste van iemands gezondheid of welzijn.

Comment

• damn

Comment

• Pas op voor Roemeense vangrails!

Comment

• Last edited by Ax_Dude; 11/01/2007, 23:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                    Zoals vaak vraag ik me ook hier weer af, hoe gebeurt zoiets?
                                    Normaal mag een vangrail niet bevestigd worden in de rijrichting, maar daar gebeuren veel fouten mee, zelfs in Belgie is niet alles volgens de kunst geplaatst. In tegendeel, op sommige punten wordt het gevaar versterkt!

Comment

• Op zo een moment ben je liever vracht.

Comment

• Enkele uren later:

Ax'en zijn koekendozen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten

Enkele uren later:

Dan hebben ze die klinkers ook snel gelegd.

Comment

Working...
                                          X