Oorspronkelijk geplaatst door McClane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
amaai,van die Hummer verschiet ik wel zenne.
Ik denk dat terreinwagens niet zo veilig zijn als de meeste denken. Oké,ze zijn hoog maar hun koets is niet stijver dan een personenwagen. Ik denk dat op gebied van veiligheid een 2 of 4 deurs auto het beste is. Stijve koets door balk onder achterruit en een koffer die als extra kreukelzone dient.
Van die Audi's: mijn gedacht is dat dat kwatsh is. Als bv een A3 dan zo snel zou breken,geldt dat ook voor de Golf,Bora,Octavia,.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenTschijnt dat die AX'en verschrikkelijk zijn, je zou ze zo op hun dak kunnen leggen in een bocht naar tschijnt.
Klopt Heb de mijne ooit op twee wielen door een bocht gestuurd en naar het schijnt reed ik veel rond op 3 wielen in bochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenKlopt Heb de mijne ooit op twee wielen door een bocht gestuurd en naar het schijnt reed ik veel rond op 3 wielen in bochten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenHeb nog met zo'n rijkswachtversie gereden. Als die zwaailamp aan stond draaide je donuts
neergaan
Comment
-
daar wil niet achterin hebben gezeten.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenwow die Q7 is graaf, zie ik nu goed of gaat die balustrade door de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJa zot é, hopelijk zat er niemand vanachter...
Die vangrail heeft zich vanaf de voorzijde helemaal door de wagen geboord...
Comment
-
die is er precies langs de zijkant tegengeschuurd, ter hoogte van de voorkant van de achterdeur de auto binnengesukkeld en er zo weer uitgeschoten langs achter (let op de omhooggeduwde deur en achterklep), en in het verderglijden de rest van de vangrail afgerukt en ter hoogte van de auto naar achter geplooid, zodat de vangreel in v-vorm door de auto zit. Denk je niet?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie is er precies langs de zijkant tegengeschuurd, ter hoogte van de voorkant van de achterdeur de auto binnengesukkeld en er zo weer uitgeschoten langs achter (let op de omhooggeduwde deur en achterklep), en in het verderglijden de rest van de vangrail afgerukt en ter hoogte van de auto naar achter geplooid, zodat de vangreel in v-vorm door de auto zit. Denk je niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenZoals vaak vraag ik me ook hier weer af, hoe gebeurt zoiets?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
Enkele uren later:
Comment
Comment