Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Op zo een moment ben je liever vracht.
    Dan zie je maar pas hoe de veiligheid van de wagens erop is vooruit gegaan.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Dan hebben ze die klinkers ook snel gelegd.
      ROFL, had ik nog niet door
      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ook met Amerikaanse wagens kan het fout gaan:

Een splinternieuwe Dodge RAM die van de baan raakte:

Comment

• Hopelijk is die mens er nog kunnen uitspringen!

Comment

• Enkele ongevallen tijdens m'n verblijf in Oakland, CA:

Comment

• That's it

Comment

• Amai stevige foto's, was je mee met de lokale brandweer/politie?

Comment

• Kdacht da ze in de US of A hun eigen altijd schoon aan de regels hielden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                    Amai stevige foto's, was je mee met de lokale brandweer/politie?
                    Ik heb er 7 dagen 24h shiften gedaan bij de brandweer van Oakland
                    We waren er met een groep brandweerlui te gast. Aangezien ik de fotograaf van de groep was had mijn station toestemming om in gans Oakland te opereren bij serieuze incidenten. Maar zoals gewoonlijk gebeurt er dan niks

Na die week hebben we nog een week rondgetrokken, maw: den toerist uitgehangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                      Kdacht da ze in de US of A hun eigen altijd schoon aan de regels hielden?
                      Euh, het verkeer is er over het algemeen wel stukken kalmer dan bij ons

Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid

Maar over 't algemeen gaat het er wel rustiger aan toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid

Tuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                          Tuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.
                          Ja das waar en ze rijden niet zo opgejaagd als hier, lekker cruise op het gemak met de automaat.

Comment

• Laat het ons zo stellen dat de uitzonderingen ginder hier de regel zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Ik was een tijdje ergens aan de Oostkust, en daar was elke dag wel iemand die ergens vermoord werd ... ook in "de seven eleven" in't stadje waar ik was

Bleven daar 7 van die dingen te zijn ... pff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                Ja das waar en ze rijden niet zo opgejaagd als hier, lekker cruise op het gemak met de automaat.
                                Amaai ni ... ik heb er nog beelden van, zelf rijden en filmen, ik zou het niemand aanraden, maar zo een kans krijg ik niet snel meer. Iemand die daar 90 rijdt, die rijdt snel ... echt keigrappig. Die automaten zijn gewoon megatraag .,..

Comment

• Amaai, dan zijt ge zo dood als ne pier...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW 118d

Comment

• BMW M6 6800km

Comment

• interieur

Comment

• parkeren in Parijs

1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS