Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDan hebben ze die klinkers ook snel gelegd.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenAmai stevige foto's, was je mee met de lokale brandweer/politie?
We waren er met een groep brandweerlui te gast. Aangezien ik de fotograaf van de groep was had mijn station toestemming om in gans Oakland te opereren bij serieuze incidenten. Maar zoals gewoonlijk gebeurt er dan niks
Na die week hebben we nog een week rondgetrokken, maw: den toerist uitgehangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenKdacht da ze in de US of A hun eigen altijd schoon aan de regels hielden?
Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid
Maar over 't algemeen gaat het er wel rustiger aan toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEuh, het verkeer is er over het algemeen wel stukken kalmer dan bij ons
Maar je hebt natuurlijk altijd uitzondering. In de buurt waar ik zat was er vrij veel criminaliteit. Op die week dat we er verbleven zijn er een stuk of 10 neergeknald denk ik. Ook autoracing is zo'n favoriete bezigheid
Tuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenTuurlijk zijn er overal idioten. Maar ik had al gehoord van collega's die in Amerika zijn geweest, dat de mensen meer de max snelheid en de verkeersregels volgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEuh, het verkeer is er over het algemeen wel stukken kalmer dan bij ons
Bleven daar 7 van die dingen te zijn ... pff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenJa das waar en ze rijden niet zo opgejaagd als hier, lekker cruise op het gemak met de automaat.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment