Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zlaapkopz van het MG-R forum
    Ik hoop dat alle betrokkenen snel weer beter zijn...

Drie zwaar gewonden bij frontale aanrijding

Gepubliceerd op 15 december 2006, 17:36
    Laatst bijgewerkt op 15 december 2006, 17:38

emmen - Bij een frontale aanrijding vrijdagochtend op de Phileas Foggstraat in Emmen zijn drie mensen zwaar gewond geraakt. Een van hen, een 26?jarige Emmenaar, is met de traumahelikopter naar Enschede overgebracht.

Deze Emmenaar raakte bij een inhaalmanoeuvre in een bocht de macht over het stuur kwijt. Hij knalde frontaal tegen een 33?jarige automobilist uit Nieuw?Amsterdam. Hij en zijn 16?jarige passagier uit Emmen werden met zware verwondingen naar het Scheper Ziekenhuis in Emmen gebracht.

Comment

• is dat de M van de papa die iemand van het forum hier om zeep gereden heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        is dat de M van de papa die iemand van het forum hier om zeep gereden heeft.
        nee, da's een MG-F. Gekocht ergens in september geloof ik...

Moet zware klap zijn geweest

Comment

is dat de M van de papa die iemand van het forum hier om zeep gereden heeft.

neen, die M is overkop gegaan in de bocht van de afrit willebroek aan de A12. (Of was het de oprit?

edith: ahja ik weet het terug van die M6... jonge wou eens gaan spelen met de auto op zijn verjaardag zekers? Een forumlid reed er met mee, maar de wagen is zelf nooit op het forum geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            neen, die M is overkop gegaan in de bocht van de afrit willebroek aan de A12. (Of was het de oprit?

edith: ahja ik weet het terug van die M6... jonge wou eens gaan spelen met de auto op zijn verjaardag zekers? Een forumlid reed er met mee, maar de wagen is zelf nooit op het forum geweest.
            ongedeerd eruit gekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

deze M overkop?
              je ziet er bijna niets aan

jarno
              ik bedoel de zilveren M niet diene rode bloembak
              hopelijk zijn de vader en de zoon rap genezen

Comment

deze M overkop?

jarno
                sorry schat

Comment

deze M overkop?

jarno
                  neenee, ik dacht dat je het had over die M3 die gecrashed is (die van het forum...)
                  maar toen dacht ik aan dat voorval enkele weken (maanden?) geleden met die M6. Die stond niet op het forum, maar een forumlid reed wel mee

Comment

• Geen foto's maar momenteel staat er een busje (denk sharan) goed te branden op de parking van de E40 te erpe-mere.
                    miljaar zeg. vlammen dubbel zo hoog als de wagen, vuur van voor tot achter en maar knetteren.
                    Kheb direct de 101 gebeld maar ze waren al op de hoogte.

doet maar raar denk ik als je dat meemaakt.

aah hoor de brandweer net toekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Amaai, dan zijt ge zo dood als ne pier...
                      in die golf 2 komt ge der toch ook nie gezond vanaf
                      BMW E10 1600ti 1967
                      BMW E10 2002tii 1973
                      BMW E30 325i sedan 1986
                      BMW E36 318is cabrio 1995
                      BMW E36 320i cabrio 1994
                      BMW E91 318d touring 2006
                      MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Ferrari Enzo

Exotic Cars | The Largest Photo Collection & Latest News • Autogespot

Comment

• Enzo nummer 399 ofzoiets

Comment

• Das waarschijnlijk zo ne zot die in één keer vier auto's wilde inhalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo Bekijk Berichten
                              Das waarschijnlijk zo ne zot die in één keer vier auto's wilde inhalen...
                              ofwel van de weg geduwd door een jaloerse gast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                Dan hebben ze die klinkers ook snel gelegd.
                                Zijn dat geen klinkers meer naar achter op de eerste foto? Misschien is dat autootje gewoon een eindje meegesleurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo Bekijk Berichten
                                  Das waarschijnlijk zo ne zot die in één keer vier auto's wilde inhalen...
                                  1 ding is zeker, hij deed het toch langs links. anders was het wel ne hele pipo

Comment

• Hier eentje dat niet weet hoe hoog ( of hoe laag ) 2.5 meter is
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• pakketjes zullen wel op tijd aankomen(ik wou nog iets verzenden vandaag via tnt )

Comment

• tegengekomen op break.com

Comment

• hebt ge die andere foto"s nie gezien.DIe hersenen plakken gewoon tegen die muur.Dat was een meisje van 18 die een Porsche voor hare verjaardag had gekregen en tegen een Toyota is gebots tijdens een inhaalbeweging

Comment

Working...
                                          X