Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    hebt ge die andere foto"s nie gezien.DIe hersenen plakken gewoon tegen die muur.Dat was een meisje van 18 die een Porsche voor hare verjaardag had gekregen en tegen een Toyota is gebots tijdens een inhaalbeweging
    neen, niet gezien...
    wil ze ook niet echt zien denk ik

Comment

• Niet echt een goeie foto, maar vanmiddag op weg naar m'n oma passeerde ik langs de oprit van de E40 in Merelbeke, richting Brussel. Er stond al een combi aan de kant, ik dacht: tiens, alweer alcoholcontrole, tis nog maar geleden van vrijdagnacht. Maar neen hoor, ik keek naar links en zag dat er een file stond op de oprit. Even later werd duidelijk waarom. Een of meerdere auto's zijn/waren gecrashed en stonden in brand. Zeker 1 auto lag op z'n dak. De brandweer was volop aan het blussen of nablussen.
      Iemand meer infzo hierover? Tzag er tamelijk erg uit, al ben ik natuurlijk niet van dichtbij gaan kijken wat er exact aan de hand was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        hebt ge die andere foto"s nie gezien.DIe hersenen plakken gewoon tegen die muur.Dat was een meisje van 18 die een Porsche voor hare verjaardag had gekregen en tegen een Toyota is gebots tijdens een inhaalbeweging

Comment

• niet echt "waanzinnig gecrasht", maar toch aanzienlijke schade ... al zie je het niet op de foto ... er is een Range tegen gereden, je kan enkel de krassen zien tussen standlicht en grille, en de verstraler die een kapot glas heeft

maar de bumper is verschoven en de motorkap is lichtjes vervormd ... GELUKKIG is mijn vriendin in recht: die Range heeft achteruit tegen haar gereden en meneer had voor de politie verklaard dat zij in z'n gat gereden was

1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• allee jong, wat is dat daar allemaal, jullie wagens trekken ijzer aan! Wij bedoelden wel iets anders met "een gelukkig nieuwjaar" he!

Zijn er getuigen?

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Heb vandaag in de krant gezien dat er een Spyker gecrasht is in België. Er rijden slechts 3 exemplaren rond in België en eentje ervan zou deze week gecrasht zijn. Er stond zelfs een foto in de krant. Spijtige zaak.
              Last edited by TimKaa; 13/01/2007, 12:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                is dat de M van de papa die iemand van het forum hier om zeep gereden heeft.
                Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                BMW M6 6800km

Inderdaad, vraag mij wel af wat ze daar nog mee van plan zijn...
                Bestuurder beweerde dat een perto was...nuja die beweert veel
                Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    niet echt "waanzinnig gecrasht", maar toch aanzienlijke schade ... al zie je het niet op de foto ... er is een Range tegen gereden, je kan enkel de krassen zien tussen standlicht en grille, en de verstraler die een kapot glas heeft

maar de bumper is verschoven en de motorkap is lichtjes vervormd ... GELUKKIG is mijn vriendin in recht: die Range heeft achteruit tegen haar gereden en meneer had voor de politie verklaard dat zij in z'n gat gereden was

Is de nummerplakaat die ik gemaakt heb voor de voorzijde nog beetje ongeschonden?
                    Kheb lik 3 keren moeten proberen indertijd, het moeilijkste was om die smalle 'III-222'-combinatie mooi gecentreerd te krijgen op die brede Europese plaat!

Spijtig van de schade!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                      Heb vandaag in de krant gezien dat er een Spyker gecrasht is in België. Er rijden slechts 3 exemplaren rond in België en eentje ervan zou deze week gecrasht zijn. Er stond zelfs een foto in de krant. Spijtige zaak.
                      Voila, ik heb de foto's ervan gevonden en dan nogwel op aurowereld zelf (bij het onderwerp 85ste Brusselse Autosalon stond het al vermeld)

Comment

Voila, ik heb de foto's ervan gevonden en dan nogwel op aurowereld zelf (bij het onderwerp 85ste Brusselse Autosalon stond het al vermeld)

http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=33005

spijtig voor de Spijker, prachtige auto voor de pres

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                          Is de nummerplakaat die ik gemaakt heb voor de voorzijde nog beetje ongeschonden?
                          Kheb lik 3 keren moeten proberen indertijd, het moeilijkste was om die smalle 'III-222'-combinatie mooi gecentreerd te krijgen op die brede Europese plaat!

Spijtig van de schade!!

sorry to disappoint you ... maar mijn schoonpa heeft een hekel aan europees-formaat-platen, dus van zodra 'ie thuiskwam is de oude er terug op gehangen
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            allee jong, wat is dat daar allemaal, jullie wagens trekken ijzer aan! Wij bedoelden wel iets anders met "een gelukkig nieuwjaar" he!

Zijn er getuigen?
                            neen .. maar blijkbaar is ze toch in haar recht gesteld en echt gelukkig, je hebt geen idee voor hoeveel € er schade is een pak meer dan mijn Golf ...
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 996 GT3RS

Comment

• Comment

Heb vandaag in de krant gezien dat er een Spyker gecrasht is in België. Er rijden slechts 3 exemplaren rond in België en eentje ervan zou deze week gecrasht zijn. Er stond zelfs een foto in de krant. Spijtige zaak.
                                  Heb gezocht en denk nog niet dat het filmpje hier staat, daarom:
                                  Een gloednieuwe Nederlandse Spyker C8 Spyder is gecrasht op weg naar de Autosalon van Brussel. Het schijnt dat een werknemer van de Antwerpse garage Beerens de auto niet onder controle kon houden vanwege het slechte Belgische wegdek… De man (Gert Beets) had volgens eigen zeggen nog nooit in zijn leven een auto-ongeluk gehad. “Waarschijnlijk heb […]

pijnlijk.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

Nog zo jong...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                                          Die Amerikaanders kunnen echt niet rijden eh ?

Hoe doet ge nu zoiets ?

De eerste die met een min of meer verklaarbare uitleg komt, krijgt een pint

Comment

Working...
                                          X