Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
    996 GT3RS

't heeft iets grappigs. Ge kunt nu op eBay die foto ook gebruiken, en zo telkens het stuk met een pijltje aanduiden

2.5 euro voor die velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Die Amerikaanders kunnen echt niet rijden eh ?

Hoe doet ge nu zoiets ?

De eerste die met een min of meer verklaarbare uitleg komt, krijgt een pint
      Autobom in Bagdad !

Pintje ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
        Inderdaad, vraag mij wel af wat ze daar nog mee van plan zijn...
        Bestuurder beweerde dat een perto was...nuja die beweert veel
        Tja, een 5 of 6 die vanvoor is geraakt is een moeilijke klant in de carrosserie.

Die voorkant is bijna nooit te richten, das afzagen en nieuwe delen aanlijmen + extra massakabels monteren.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurgenppp Bekijk Berichten
          Heb gezocht en denk nog niet dat het filmpje hier staat, daarom:
          Een gloednieuwe Nederlandse Spyker C8 Spyder is gecrasht op weg naar de Autosalon van Brussel. Het schijnt dat een werknemer van de Antwerpse garage Beerens de auto niet onder controle kon houden vanwege het slechte Belgische wegdek… De man (Gert Beets) had volgens eigen zeggen nog nooit in zijn leven een auto-ongeluk gehad. “Waarschijnlijk heb […]

pijnlijk.
          Ik kan mis zijn maar zelfs met een Landwind (die chinese Frontera) zou men nog een uitwijkmanoeuvre kunnen uitvoeren zonder in de zijberm en de gracht te belanden. Zou dat terug "wegens onbekende oorzaak de controle over het stuur" verloren zaak zijn of misschien wat te rap gereden ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
            Die Amerikaanders kunnen echt niet rijden eh ?

Hoe doet ge nu zoiets ?

De eerste die met een min of meer verklaarbare uitleg komt, krijgt een pint
            Islam-terreur! Das toch de verklaring voor alles wat mis gaat in de US momenteel?

Comment

• Wat heeft die Porsche voorgehad? Want die ziet er gelijk nog "goed" uit, en toch is die volledig in friet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Niet echt een goeie foto, maar vanmiddag op weg naar m'n oma passeerde ik langs de oprit van de E40 in Merelbeke, richting Brussel. Er stond al een combi aan de kant, ik dacht: tiens, alweer alcoholcontrole, tis nog maar geleden van vrijdagnacht. Maar neen hoor, ik keek naar links en zag dat er een file stond op de oprit. Even later werd duidelijk waarom. Een of meerdere auto's zijn/waren gecrashed en stonden in brand. Zeker 1 auto lag op z'n dak. De brandweer was volop aan het blussen of nablussen.
                Iemand meer infzo hierover? Tzag er tamelijk erg uit, al ben ik natuurlijk niet van dichtbij gaan kijken wat er exact aan de hand was...

In ben van Merelbeke, en ik weet van niets. Is nochtans vlak aan mijn deur.

Is daar wel gevaarlijk.

Comment

• Iemand van op het forum een M6 in friet gereden?

Weet ik ook niets van.

Bestaat daar een topic over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                    Autobom in Bagdad !

Pintje ?
                    Met een Porsche zekerst ?

Niks pintje, worst idea ever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Iemand van op het forum een M6 in friet gereden?

Weet ik ook niets van.

Bestaat daar een topic over?
                      Fock gij loopt achter...

Neje gen topic.

Kben gaan slapen. Vertel je het morgen wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Fock gij loopt achter...

Neje gen topic.

Okido

Ja met de examens heb i niet altijd de tijd om alles te volgen. Zeker als het over roddels gaat.

Good night my friend!

Comment

• zoek eens op "asthenia"
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                            Fock gij loopt achter...

Neje gen topic.

Och, is dat dieje van olle? Kheb dan wel geen examens, mor den lesten tijd ook ni zoveel tijd dus ben ook ni echt mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                              Inderdaad, vraag mij wel af wat ze daar nog mee van plan zijn...
                              Bestuurder beweerde dat een perto was...nuja die beweert veel
                              Een nieuwe wagen die omnium verzekerd is wordt wel rap 'pertotal' verklaard. Zelfs als hij een licht tikje heeft gehad, je langs de buitenkant niets ziet maar er een airbag is uitgekomen, is dat genoeg om perto te zijn. En deze heeft toch wel heel wat schade zo te zien

In juni na de examens heeft een maat zo zijn Golf GTI perto gereden, terwijl we er langs door reden. Afrit te hard genomen, de bocht uit, het gras in en een beek over. Bumper scheef, een wiel een beetje scheef en de 2 airbags uit, meer was er niet te zien. Wagen had wel nog maar een paar honderd km en was enkele weken oud...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                                Och, is dat dieje van olle? Kheb dan wel geen examens, mor den lesten tijd ook ni zoveel tijd dus ben ook ni echt mee.
                                Nee, die van asthenia, zoals alex al aanhaalde. En dat verhaal is toch al enkele maanden oud als ik het goed heb...

Voor mijn part mogen ze het hier eens uitgebreid neerpoten, ik lees zoiets graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  Nee, die van asthenia, zoals alex al aanhaalde. En dat verhaal is toch al enkele maanden oud als ik het goed heb...

Voor mijn part mogen ze het hier eens uitgebreid neerpoten, ik lees zoiets graag
                                  momentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

asthenia, ken ik ni. Tja, ik volg ni alles hier, vandaar dak ni op de hoogte ben.

Ben iig blij voor olivierooo dat 't ni de M6 van z'n pa is.

Comment

• 't Is allemaal begonnen met de verjaardag van Asthenia, midden september.
                                      Voor zover ik mij herinner was het oorspronkelijk plan dat hij als de M rijcursus die bij de delimitatie hoort ging mogen volgen...Dat pakket is iets van een €3000. Toch iets te duur, dus in de plaats mag hij er zo op zijn verjaardag eens een namiddag mee rijden ( later komt dan uit dat het infeite alleen rechtstreeks naar de vriendin was en terug naar huis... )

Plots staat hij hier voor de deur, auto eens komen tonen.
                                      Ok, knap Nadat hij fier vertelt dat hij al telefoon had gekregen van zijn pa, dat hij wat rustiger aan moet doen want verschillende personen hadden de vader al verwittigd dat zoonlief zot aan't doen was met zijn M6

Ben ik toch nog zo dom geweest van te vragen eens toertje te mogen meerijden

Maar bon geen probleem, Asthenia rijdt rustig en ik zit op mijn gemak...
                                      Totdat we bijna terug thuis zijn ;
                                      We komen een bocht uit, geen overdreven snelheid, maar voor ons staat een camionette zogoed als stil klaar om links zijn oprit op te draaien.
                                      Moet weten dat is een kort recht stuk tussen 2 dode bochten met een inhaalverbod Toch plots kickdown Ik zag het aankomen maarja je zit gewoon aan de grond genageld... Hij gaat die indraaiende auto dus toch nog proberen voorbij te steken!
                                      We wijken uit, al half op't fietspad maar toch raakt die berlingo ons nog net voor het achterwiel.
                                      Vanaf dan herinner ik me nietveel meer, voel de auto rond gaan en alles vol wit stof en brandgeur.

Last edited by ; 27/05/2007, 21:34.

Comment

• Een camion links voorbijsteken die zijn linkerpinker al heeft aanstaan?! Wat voor een stommen ezel moede daar nu voor zijn...
                                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Brandgeur? Gewoon de banden, of echt in de fik?

Ik had er al iets van opgevangen, maar 't is de eerste keer da'k het volledige verhaal hoor.
                                          Komt die nog veel online ? En wat voor sancties wachtten hem thuis?

Comment

Working...
                                          X