Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Een gloednieuwe Nederlandse Spyker C8 Spyder is gecrasht op weg naar de Autosalon van Brussel. Het schijnt dat een werknemer van de Antwerpse garage Beerens de auto niet onder controle kon houden vanwege het slechte Belgische wegdek… De man (Gert Beets) had volgens eigen zeggen nog nooit in zijn leven een auto-ongeluk gehad. “Waarschijnlijk heb […]
pijnlijk.
Ik kan mis zijn maar zelfs met een Landwind (die chinese Frontera) zou men nog een uitwijkmanoeuvre kunnen uitvoeren zonder in de zijberm en de gracht te belanden. Zou dat terug "wegens onbekende oorzaak de controle over het stuur" verloren zaak zijn of misschien wat te rap gereden ??
Niet echt een goeie foto, maar vanmiddag op weg naar m'n oma passeerde ik langs de oprit van de E40 in Merelbeke, richting Brussel. Er stond al een combi aan de kant, ik dacht: tiens, alweer alcoholcontrole, tis nog maar geleden van vrijdagnacht. Maar neen hoor, ik keek naar links en zag dat er een file stond op de oprit. Even later werd duidelijk waarom. Een of meerdere auto's zijn/waren gecrashed en stonden in brand. Zeker 1 auto lag op z'n dak. De brandweer was volop aan het blussen of nablussen.
Iemand meer infzo hierover? Tzag er tamelijk erg uit, al ben ik natuurlijk niet van dichtbij gaan kijken wat er exact aan de hand was...
In ben van Merelbeke, en ik weet van niets. Is nochtans vlak aan mijn deur.
Inderdaad, vraag mij wel af wat ze daar nog mee van plan zijn...
Bestuurder beweerde dat een perto was...nuja die beweert veel
Een nieuwe wagen die omnium verzekerd is wordt wel rap 'pertotal' verklaard. Zelfs als hij een licht tikje heeft gehad, je langs de buitenkant niets ziet maar er een airbag is uitgekomen, is dat genoeg om perto te zijn. En deze heeft toch wel heel wat schade zo te zien
In juni na de examens heeft een maat zo zijn Golf GTI perto gereden, terwijl we er langs door reden. Afrit te hard genomen, de bocht uit, het gras in en een beek over. Bumper scheef, een wiel een beetje scheef en de 2 airbags uit, meer was er niet te zien. Wagen had wel nog maar een paar honderd km en was enkele weken oud...
't Is allemaal begonnen met de verjaardag van Asthenia, midden september.
Voor zover ik mij herinner was het oorspronkelijk plan dat hij als de M rijcursus die bij de delimitatie hoort ging mogen volgen...Dat pakket is iets van een €3000. Toch iets te duur, dus in de plaats mag hij er zo op zijn verjaardag eens een namiddag mee rijden ( later komt dan uit dat het infeite alleen rechtstreeks naar de vriendin was en terug naar huis... )
Plots staat hij hier voor de deur, auto eens komen tonen.
Ok, knap Nadat hij fier vertelt dat hij al telefoon had gekregen van zijn pa, dat hij wat rustiger aan moet doen want verschillende personen hadden de vader al verwittigd dat zoonlief zot aan't doen was met zijn M6
Ben ik toch nog zo dom geweest van te vragen eens toertje te mogen meerijden
Maar bon geen probleem, Asthenia rijdt rustig en ik zit op mijn gemak...
Totdat we bijna terug thuis zijn ;
We komen een bocht uit, geen overdreven snelheid, maar voor ons staat een camionette zogoed als stil klaar om links zijn oprit op te draaien.
Moet weten dat is een kort recht stuk tussen 2 dode bochten met een inhaalverbod Toch plots kickdown Ik zag het aankomen maarja je zit gewoon aan de grond genageld... Hij gaat die indraaiende auto dus toch nog proberen voorbij te steken!
We wijken uit, al half op't fietspad maar toch raakt die berlingo ons nog net voor het achterwiel.
Vanaf dan herinner ik me nietveel meer, voel de auto rond gaan en alles vol wit stof en brandgeur.
Ik had er al iets van opgevangen, maar 't is de eerste keer da'k het volledige verhaal hoor.
Komt die nog veel online ? En wat voor sancties wachtten hem thuis?
Comment