Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Een camion links voorbijsteken die zijn linkerpinker al heeft aanstaan?! Wat voor een stommen ezel moede daar nu voor zijn...

Geen vrachtwagen eh Een klein bestelwagentje, citroen berlingo.

Asthenia beweert dat die man niet pinkte Ik heb het nochtans gezien,
    EN DAN NOG! een auto voor u die praktisch stilstaat!?. Je voelde gewoon dat die een manouvre ging uitvoeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      Brandgeur? Gewoon de banden, of echt in de fik?

Ik had er al iets van opgevangen, maar 't is de eerste keer da'k het volledige verhaal hoor.
      Komt die nog veel online ? En wat voor sancties wachtten hem thuis?

Brandgeur van al die airbags die ontploft zijn.

Hij komt nog geregeld online ja. De eerste sancties die ik me nog herinner waren ; nooit meer in een auto van de ouders, zijn E36 318i wisselen voor een nieuwe 1reeks mocht ie nu vergeten, + dat hij het verschil tussen een nieuwe M6cabrio en wat ze nog van de verzekering kregen moest bijleggen aan zijn pa.

Sindsdien heb ik hem nietmeer gezien of gesproken.

Op't forum verkondigt hij wel dat ie een E46 M3 maar hoeft te vragen als ie zo eentje wilt. Dat hij met de M6 cabrio die op komst is alleen maar op circuit gaat mogen rijden. En dat hij binnen dit en een paar maand een F430 heeft.
      't Is maar dat ge weet met wat voor iemand we te doen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
        Asthenia beweert dat die man niet pinkte Ik heb het nochtans gezien,
        EN DAN NOG! een auto voor u die praktisch stilstaat!?. Je voelde gewoon dat die een manouvre ging uitvoeren
        Je hebt toch een getuigenis afgelegd dat die man pinkte ?

Zowiezo is de M6-rijder wel in fout denk ik, maar een getuigenis dat z'n pinker opstond kan alleen maar helpen.

Heb me onlangs ook gekeerd om te getuigen bij een ongeluk dat voor mij gebeurde. Identiek aan het M6-ongeval. Auto die links wil opdraaien op een oprit, johnnie in getunede bak die nog ff wil voorbijsteken langs links en in de wei terechtkomt na tegen de voorligger in de flank te rijden.

edith: danku Carlito
        Last edited by ; 18/01/2007, 13:07.

Comment

Op't forum verkondigt hij wel dat ie een E46 M3 maar hoeft te vragen als ie zo eentje wilt. Dat hij met de M6 cabrio die op komst is alleen maar op circuit gaat mogen rijden. En dat hij binnen dit en een paar maand een F430 heeft.
          't Is maar dat ge weet met wat voor iemand we te doen hebben

LLLLLoser...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            johnnie in getunede bak die nog ff wil voorbijsteken langs links en in de wei terechtkomt na tegen de voorligger in de flank te rijden.
            dat is al een reden op zich

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              Je hebt toch een getuigenis afgelegd dat die man pinkte ?

Zowiezo is de M6-rijder wel in fout denk ik, maar een getuigenis dat z'n pinker opstond kan alleen maar helpen.

Ja, heb ik gedaan.

Asthenia beweert wel dat 2 weken na dat ongeval al een heel proces was geweest en dat hij in zijn recht is gesteld ?
              Nu, weer 2 maand later is de politie wel nog een getuigenis komen afnemen van de 4de persoon in de wagen,
              was op't moment zelf niet gebeurd.

Dus iets zegt me dat het weer praatjes zijn van hem ?

Comment

Dus iets zegt me dat het weer praatjes zijn van hem ?
                Vermoed ik ook, waren er eigenlijk gewonden?
                A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                  Vermoed ik ook, waren er eigenlijk gewonden?

Niets ernstig,
                  een snee in men voorhoofd vd airbag en een barst in men pols,
                  en dan alle4 gewoon schaafwonden van de gordels.

Die man in de berlingo niets voor zover ik weet.

Goed vanaf gekomen dus..
                  Voor 't zelfde geld kwam er nog iemand van achter de volgende bocht,
                  of er had daar maar eens een fietser of wandelaar moeten zijn

Comment

• Eigenlijk de fout van die ouders, maarja, de industrie draait beter zo

Comment

• geeteethree

Thx for story, doet altijd deugd zo tijdens de ex. Gelukkig zijn jullei en vooral jij er goed vanaf gekomen! Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben een passagier te verwonden.

Voelt hij zich niet schuldig tov u?

En hoe was die M6 nu?

Comment

Niets ernstig,
                        een snee in men voorhoofd vd airbag en een barst in men pols,
                        en dan alle4 gewoon schaafwonden van de gordels.

Die man in de berlingo niets voor zover ik weet.

Goed vanaf gekomen dus..
                        Voor 't zelfde geld kwam er nog iemand van achter de volgende bocht,
                        of er had daar maar eens een fietser of wandelaar moeten zijn
                        Al maar chance.
                        A Twist of the Wrist

Comment

• Je zat er dus met 4 in als ik he tgoed lees.
                          Dan is het te hopen dat de andere 2 de ballen aan hun lijf hadden om de juiste versie te zeggen en zich niet laten ompraten door de "vriend". want anders zou de tegenpartij het moeilijk kunnen krijgen.

Comment

• Aja, ik ga de Seat inwisselen voor een 135i, en mijn ouders hebben een Zonda besteld.

Iemand testritje?

Comment

• Graag, maar na de Veyron wat hier staat is zo'n Zonda maar een gocar eigenlijk
                              No offence!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Graag, maar na de Veyron wat hier staat is zo'n Zonda maar een gocar eigenlijk
                                No offence!

Gij zijt gewoon jaloers gij!

Comment

• Arme RS zat erbij????

Wat is uw band met Asthenia? Persoonlijke vriend of was die u via het forum komen opzoeken? Familie? ..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Arme RS zat erbij????

Wat is uw band met Asthenia? Persoonlijke vriend of was die u via het forum komen opzoeken? Familie? ..?
                                    Als ze dat op de radio vertelden van Oetker: "... was voornamelijk bekend door zijn pudding ... " Ik dacht pudding? Pizza zeker!

Enigste dat ik kan in de keuken, Oetker klaarmaken. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Als ze dat op de radio vertelden van Oetker: "... was voornamelijk bekend door zijn pudding ... " Ik dacht pudding? Pizza zeker!

Enigste dat ik kan in de keuken, Oetker klaarmaken. :p
                                      Dan ben jij geen spek voor mijn bek, ik ben een goed kok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Dan ben jij geen spek voor mijn bek, ik ben een goed kok
                                        Of misschien juist wel. Want ik eet bere graag en lust op koetong na, door traumatische ervaring, alles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Of misschien juist wel. Want ik eet bere graag en lust op koetong na, door traumatische ervaring, alles!
                                          Mpower-kid: *ik eet nie graag koetong, da komt uit de muil van een koe en da's vies*
                                          Mpower-daddy: *eet een eitje jongen*

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X