Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
    Mpower-kid: *ik eet nie graag koetong, da komt uit de muil van een koe en da's vies*
    Mpower-daddy: *eet een eitje jongen*

Thanks daddy, maar komt dat ei niet uit een kip haar gat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Maar wel MET iets errond

Ik lust nu wel veel, maar tong niet, en ook geen lever en niertjes. Voor de rest moet ge al met wormen afkomen, denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        lever en niertjes.

als ge dat al niet moogt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

ik denk dat je het echt meegemaakt hebt want je bent direct mee

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten

als ge dat al niet moogt
            Ge weet wat er gebeurt in die organen eh ... anyway, dat smaakt vies

Comment

• eten jullie de slachtoffers van verkeersongevallen op?

zoniet.

Comment

• Donderdagavond, de vreselijke storm is ondertussen geluwd, en we komen terug van een avondje blinkende koetsen bekijken op de nocturne van het Autosalon.

Bijna op eindstation Westerlo aangekomen zien we in Herselt het silhouet van een Opel Speedster... ...die naar de bom is.

De brokstukken lagen aan de overkant van de baan, maar er was nergens een omgeknalde paal of een andere auto te zien. Raampje stond volledig open, maar nergens iemand te zien. Vreemd.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hoe jammer toch

De toerenteller is zelfs niet terug tot z'n 0 gezakt

Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Damn, als ik goed voor heb reed die hier in de buurt rond (Westmeerbeek - Hulshout - Begijnendijk). Ik herken de spoiler.

Zonde.

Comment

• Jaja, da is em. Ik kwam die ook regelmatig tegen.
                        Als ik die zag rijden was het altijd heel rustig, zelfs verdacht rustig voor zo'n auto!

Mss is de voorkant gelift met al die wind en zo'n mega achterspoiler!
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• Bah, op zich lijkt het wel zo, maar is het niet zo erg die Speedster hoor...

Nieuwe crash box, radiator, clamshell, spuitwerk, en opgelost

De rekening volgt nadien wel, dat zal effe slikken worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk Berichten
                            Bah, op zich lijkt het wel zo, maar is het niet zo erg die Speedster hoor...

nieuwe airbags, nieuwe carosserie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk Berichten
                              Bah, op zich lijkt het wel zo, maar is het niet zo erg die Speedster hoor...

Dat is zo, tis geen verloren zaak, deze speedster. Op het eerste zicht enkel plastiek en kunststof geraakt.
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als er echt niemand in de buurt was, dan lijkt de kans mij reëel dat de wagen daarvoor gestolen is en dat de "nieuwe eigenaar" zichzelf ietsje overschat heeft. Volgens mij gaat deze wagen toch wel 'n economische total loss zijn, hoor. Bekijk die voorkant eens? De motor hangt er half uit, dus die ga je waarschijnlijk mogen vervangen. Dat blauwe stukje onder de motor lijkt me de bodemplaat, dus die is vooraan écht lelijk geraakt.

De combinatie van 'n kapotte motor, carrosserie vooraan die volledig opnieuw gemaakt moet worden en airbags die opnieuw gestoken moeten worden lijkt mij toch wel vrij prijslijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  De motor hangt er half uit, dus die ga je waarschijnlijk mogen vervangen.
                                  Ahja?
                                  Raar, de motorkap is nog perfect dicht en alles er rond lijkt me nog in perfecte staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Ahja?
                                    Raar, de motorkap is nog perfect dicht en alles er rond lijkt me nog in perfecte staat

Dat viel mij nu ook tegen van Whispy
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ie heeft trouwens enkel bestuurdersairbag, dat valt mee
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Als er echt niemand in de buurt was, dan lijkt de kans mij reëel dat de wagen daarvoor gestolen is en dat de "nieuwe eigenaar" zichzelf ietsje overschat heeft. Volgens mij gaat deze wagen toch wel 'n economische total loss zijn, hoor. Bekijk die voorkant eens? De motor hangt er half uit, dus die ga je waarschijnlijk mogen vervangen. Dat blauwe stukje onder de motor lijkt me de bodemplaat, dus die is vooraan écht lelijk geraakt.

De combinatie van 'n kapotte motor, carrosserie vooraan die volledig opnieuw gemaakt moet worden en airbags die opnieuw gestoken moeten worden lijkt mij toch wel vrij prijslijk.
                                        Het "blauwe stukje onder de motor" vooraan is de anti-rolstang. Die zit onder de crashbox (die zwarte doos die de slag opvangt). In die doos zat de radiator, die is er uit. Om de motor te raken, moet je eerst nog de voorkant van het chassis, twee zetels, en een bulkhead passeren, voor je aan het midden van de wagen bent. Daar zit de onbeschadigde motor nog altijd.

De clamshell (of carrosserie voor de NL-taligen) die moet inderdaad vervangen worden, da's het duurste in gans die zaak, reken op iets van een 4000-4500 Euro. Ah ja, en de Speedster heeft inderdaad airbags; maar die +/- 500 Euro dat die kost, da's niet dé kost op de som van de totale herstelling, die in totaal volgens max. mij rond de 6000 Euro zal liggen, zo te zien. Het radiatordeksel kan overigens héél gemakkelijk gerecupereerd worden...

Comment

• Een chassis van zo'n kist ziet er als volgt uit:

't Zal ervanaf hangen hoe zwaar dit geraakt is.
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X