Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenamai wat heeft die meegemaakt
raar
merk: ALFA ROMEO
type: 147 1.9JTD
brandstof: Benzine
bouwjaar: 2003
bouwmaand: --
kleur: zwart
deuren: NULL
transmissie: NULL
carrosserie: NULL
versnellingen: NULL
motorinhoud: NULL
vermogen: NULL
gewicht: NULL
Hij heeft wel geen vermogen.
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenppp Bekijk Berichten
Comment
-
Deze heeft ook chance gehad.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik weet op het eerste zicht valt dit mee,maar kijk eens wat er zou gebeuren moest hij een meterje verder rollenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Op de terugweg van Zolder, in Kerkom-bij-Sint-Truiden.
Heb even staan wachten, hulp aangeboden en een foto genomen, tot de hulpdiensten toekwamen.
Meneer stak nog vast in het wrak, mevrouw lag in de gracht aan de andere kant van de straat.
Comment
-
ik gok op een bimmer1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenOp de terugweg van Zolder, in Kerkom-bij-Sint-Truiden.
Heb even staan wachten, hulp aangeboden en een foto genomen, tot de hulpdiensten toekwamen.
Meneer stak nog vast in het wrak, mevrouw lag in de gracht aan de andere kant van de straat.
Was die vrouw gewond?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDamn
Was die vrouw gewond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenik gok op een bimmer
Ik hoop dat de chauffeur en passagier aan de beterhand zijn ondertussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHier wil ik ook wel meer over weten
Comment
Comment