Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
    Ah dan ken ik je misschien wel. Ik heb ook nog met de bestuurder op school gezeten.
    Het was een jongen die nooit iets goed uitstak en van verschillende scholen werd gesmeten. Naar het schijnt kon hij niet zo goed rijden, het zou zijn 4de of 5de auto geweest zijn. Hij zou richting St-Truiden nog eerst zijn ouders voorbij gestoken hebben aan hoge snelheid en dan tegen ongeveer 150km/h (schatten ze) op de boom geknald zijn...
    Enfin, ze zeggen dat ik hem moet kennen...
    Ooit op het atheneum te Sint-Truiden gezeten ?

Het is daar trouwens een gevaarlijke baan. Smal, bochtig, bomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
      Zijn dat zo dingen die je in het vuur gooit ? Ik heb van een vergelijkbaar product een demonstratie bij de brandweer gezien en 't werkt wel... Maar toch... Beste blijft in mijn ogen nog een schuimblusser van minstens 6 liter, maar dat zet je natuurlijk niet zomaar in je wagen.
      Neen, deze bedoel ik:

Sparco brengt een alternatief product voor de grote, logge poederblusser op de markt.

De vuureter is een nieuw blusmiddel dat langer werkt en esthetischer is dan het conventionele blusapparaat.
      Met een bijgeleverde houder kan het eenvoudig gemonteerd worden, het is met één hand te richten en er kan gedurende 50 seconden onophoudelijk mee geblust worden.
      Gevoelig langer dan een conventioneel exemplaar dat zelden langer dan 15 seconden actief blijft.
      De vuureter is gebaseerd op het ontnemen van zuurstof aan de brandhaard door het toevoegen van onbrandbaar gas.

Dat is geheel ongevaarlijk en laat geen schadelijke sporen na.
      De vuureter valt in de blusser klasse B8 en voldoet aan de CE-normen.

Length 27 cm
      Diameter 3 cm
      Weight 250 Gr
      Jet duration50 secs approx
      Validity period5 years (unused)
      Maintenancenone
      ECE HomologationClass 8B
      Is blijkbaar ondertussen al gehomologeerd gelukkig.

In het begin mocht je dat ding niet gebruiken omdat het nog niet gehomologeerd was, hoewel het beter werkt dan een gewone blusser

Comment

• geen foto, maar wel net een fameus kapotte mini gezien vlak voor afrit Leuven
        hele achterste ophanging hing er half uit en was goe verfrommelt achteraan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Neen, deze bedoel ik:

Is blijkbaar ondertussen al gehomologeerd gelukkig.

In het begin mocht je dat ding niet gebruiken omdat het nog niet gehomologeerd was, hoewel het beter werkt dan een gewone blusser

Bedankt voor de info.
          Vraag me af of ze ook al daadwerkelijk gebruikt worden in België...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
            Bedankt voor de info.
            Vraag me af of ze ook al daadwerkelijk gebruikt worden in België...
            Compacter dan 'n gewone brandblusser, effectiever en ie past perfect in 'n tuning-interieur. Waarom zouden we niet zoiets kopen als ons oude brandblusapparaat vervallen is? Of moeten die dingen echt rood zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Compacter dan 'n gewone brandblusser, effectiever en ie past perfect in 'n tuning-interieur. Waarom zouden we niet zoiets kopen als ons oude brandblusapparaat vervallen is? Of moeten die dingen echt rood zijn?
              Omdat volgens de wetgever een brandblusser die voldoet aan bepaalde criteria in het voertuig moet liggen.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Omdat volgens de wetgever een brandblusser die voldoet aan bepaalde criteria in het voertuig moet liggen.
                En wie kijkt daarheen?

Comment

En wie kijkt daarheen?
                  Autokeuring, Douane en Politie
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Autokeuring, Douane en Politie
                    Schrap autokeuring maar. De blusser in onze Opel is de originele die in 1999 vervallen is. Ondertussen toch al minstens 7 keer naar de keuring geweest

Comment

Schrap autokeuring maar. De blusser in onze Opel is de originele die in 1999 vervallen is. Ondertussen toch al minstens 7 keer naar de keuring geweest
                      De mijne (Zafira) werd toch gecontroleerd.
                      Chanceke hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                        Enfin, ze zeggen dat ik hem moet kennen...
                        Ooit op het atheneum te Sint-Truiden gezeten ?

Het is daar trouwens een gevaarlijke baan. Smal, bochtig, bomen...
                        Ah neje zat in Landen op 't hek maarja daar hij op zovele scholen gezeten heeft...
                        En de passagier met bijnaam zoals iedereen hem hier kent "kroeme" is dus ook overleden...
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

De mijne (Zafira) werd toch gecontroleerd.
                          Chanceke hé
                          ik heb helemaal gééne liggen en was er ook door.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            ik heb helemaal gééne liggen en was er ook door.
                            Jij kunt snel uit je wagen springen hé

j/k

Comment

• eeeuhh... brandblusser?? wat is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                eeeuhh... brandblusser?? wat is dat?
                                ik ben er overlaatst ook achter aan 't zoeken geweest!

en ik heb er eentje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  ik ben er overlaatst ook achter aan 't zoeken geweest!

en ik heb er eentje
                                  tjah, ik vindt dat wreed belachelijk die standaard auto-brandblussers. Kan je geen zak mee doen met de inhoud van dat busje.

Een beetje voor de show staan spuiten, maar echt iets nuttigs gebeurd er niet. Met zo'n bazooka van een brandblusser van 6L? ofzo, daar kan je al iets mee beginnen, maar toch niet met die lachertjes van in de gewone wagen.

Ik pis meer dan dat zo'n busje inhoud dus....

Comment

• Geen foto's maar twas hilarisch op de E40 Gent wissel naar kortrijk.
                                    Staat er een groot geel bord met slipgevaar juist op de splitsing. en wat zie je verder staan......

... een suzuki swift met zijn volledige linkerzijkant in frut en een civic in de omgekeerde rijrichting. Geslipt dus in de regen en tegen de vangrail gegaan.

Verder op de autostrade richting kortrijk juist voor de afrit makro. een honda CRV of HRV die naast de vangrails gaan rijden is en tot stilstand gekomen is tegen het bord van de afrit.
                                    hoe hij dat gedaan heeft weet ik niet. maar twas mooi om te zien.

groen: gras
                                    rood: stuk vangrail
                                    blauw: bord van afrit
                                    zwart: wagen

Last edited by ; 10/06/2008, 18:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      Geen foto's maar twas hilarisch op de E40 Gent wissel naar kortrijk.
                                      Staat er een groot geel bord met slipgevaar juist op de splitsing. en wat zie je verder staan......

... een suzuki swift met zijn volledige linkerzijkant in frut en een civic in de omgekeerde rijrichting. Geslipt dus in de regen en tegen de vangrail gegaan.

Verder op de autostrade richting kortrijk juist voor de afrit makro. een honda CRV of HRV die naast de vangrails gaan rijden is en tot stilstand gekomen is tegen het bord van de afrit.
                                      hoe hij dat gedaan heeft weet ik niet. maar twas mooi om te zien.

groen: gras
                                      rood: stuk vangrail
                                      blauw: bord van afrit
                                      zwart: wagen
                                      waarschijnlijk op deze manier

(op einde filmke)
                                      Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

• Deze draait verkeerd:

Comment

• Ander zicht:

Comment