Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• corolla is knap naar de zak gereden
    de eerste keer dat ik een gebotste bus zie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
      SOS Gevraagd... komt dat er automatisch op bij een aanrijding?
      Viel mij dus ook op op het nieuws. waar zitten de chauffeurs hier.
      De jongen van 20 (corolla) is ondertussen spijtig genoeg overleden.

Comment

• Chevy is chauffeur, maar in zijn afwachting :
        Naar ik op hetzelfde forum ooit gelezen heb moet de bestuurder op een knopje of pedaal duwen dat zich onder het stuur bevind. De dispatching word dan verwittigd, en de display past zich automatisch aan.

Comment

• mmmm

goed ook voor bij een overval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
            Chevy is chauffeur, maar in zijn afwachting :
            Naar ik op hetzelfde forum ooit gelezen heb moet de bestuurder op een knopje of pedaal duwen dat zich onder het stuur bevind. De dispatching word dan verwittigd, en de display past zich automatisch aan.
            Dacht ik ook. Ook bij agressie e.d.

Comment

• Zeer slimme gadget voor een lijnbus, mocht de chauffeur bedreigd worden dan kunnen omstanders de politie hierover inlichten indien men het SOS gevraagd teken ziet!
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ongeval was vlakbij onze garage.
                Serieuze knal naar het schijnt.

Mijn medeleven

Comment

• Zaterdagnacht ook een jongeman van 20 verongelukt in Langemark-Poelkapelle.. Frontaal gebotst met zijn witte E30 break.. Vrouw in andere auto zwaargewond ..

Bron: vrtnieuws

Man komt om bij ongeval in Poelkapelle

za 24/02/07 - Op de Houthulstseweg in Poelkapelle is vanavond een 20-jarige man uit Langemark bij een verkeersongeval om het leven gekomen.

Bij het ongeval raakte ook een vrouw van 25 levensgevaarlijk gewond.
                  Het slachtoffer reed met zijn BMW frontaal in op het voertuig van de vrouw. Zij werd in kritieke toestand overgebracht naar een ziekenhuis in Ieper.
                  De Houthulstseweg werd een tijd afgesloten voor alle verkeer.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• BMW M3 CSL total loss op Nurburgring

We’re fully aware that no words can take the pain off a loss like this but we’ll agree with the folks over at "bimmerforums" who noted that at least the BMW M3 CSL died doing what is was made for at the best place in the world it could do it.
                    Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Comment

• ja patat.

dat voorwiel ziet er ook wel mooi uit.

Comment

• amai, die is lelijk gevlogen

Comment

• Zonde van de wagen en de mooie velgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            Dit hier is wel een vreemde: BMW in gracht
                            Spijtig genoeg weet ik wie de bestuurder is, en het was niet zomaar een ongeval.

Geluk bij een ongeluk, er niemand anders bij betrokken is.

Comment

• amai die bmw heeft toch zeker de vangrail geraakt???

die velg is wel mooi naar de vaantjes gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggie Bekijk Berichten
                                Spijtig genoeg weet ik wie de bestuurder is, en het was niet zomaar een ongeval.

en heeft hij iets ernstigs ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                                  en heeft hij iets ernstigs ??
                                  Kijk op de site.

"21 februari 2007 - Dodelijk ongeval Oeselgem"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten

de bus is vandaag rond half 5 bij ons voor herstelling binnengekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

te laat gezien dat het vat leeg was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggie Bekijk Berichten

wat bedoel je met 'niet zomaar een ongeval'? Als je 't liever niet vertelt, ook geen enkel probleem, respect.
                                        In elk geval mijn medeleven...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Uit respect voor iedereen kan ik geen details geven.

Laten we het catalogeren bij gezins/famiale drama's...........

u zal wel begrijpen........

Comment

Working...
                                          X