Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Hier zit ik

Ik kan de foto's wel niet zien (verwijderd door teveel traffic?)

Het gebeurt wel eens dat een auto doormidden geknipt wordt ja, maar niet dikwijls
    Bralo, ik ga de fotos editen, er is nog een mirror.

De broer van de eigenaar heeft trouwens volgende comments gepost:

What you see is what you get, i.e. there was no cutting of the vehicle prior to the pictures being taken.
    It is my brother-in-law that you see holding the mobile phone, he honestly doesn't know the speed that he was going at but wasn't near as fast as he has done in the past on that particular part of the road.

Although the road was completely dry he said that it felt he was on ice and the car just careened into the tree. He actually called the emergency services and climbed out of the car by himself, he spent only a couple of hours in hospital, apart from a few minor scratches he got a bandage around his little finger, I told him if he's not already religious he should take it up ASAP!

The car WAS a pristine RS6 ABT, I was supposed to pick it up that very day to borrow it from him for a week as I've always wanted to try out the ABT version. He really should have simply told me that he didn't want me to drive his car I'm so happy he is alive and all in one piece.

I have referred him to this forum.

News links:
    http://www.wort.lu/articles/5779555.html (Deutsch)
    http://www.station.lu/newsDetails.cfm?id=16233 (English)

UNQUOTE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      spelbreker

nee, serieus? Daar zit je toch een heel eind aan bezig?
      Ik heb niet gezegd dat het makkelijk was maar het is wel mogelijk... De spreiders en scharen hebben heel wat kracht...

Om je een voorbeeldje te geven. De Holmatro CU 4050 is een schaar die een knipkracht kan uitoefenen van maar lieft 95 ton. De schaar zelf weegt iets van een 17kg. De kleinste schaar heeft nog een knipkracht van een kleine 27 ton en een pedaalknipper toch nog een 13 ton. Een Holmatro SP 4280 spreider heeft een spreidkracht van maar liefst 27 ton. Deze spreider weegt zo'n 27kg. Een kleine spreider, de SP 4230 bvb heeft een spreidkracht van 7 ton...

Je ziet dus dat er redgereedschappen op de markt zijn die veel kunnen doen.

Wat meer gebeurd is dat men onderaan het voertuig langs beide zijden een insnijding maakt waardoor het voertuig kan plooien, dit maakt het makkelijker om eventuele slachtoffers die gekneld zitten te bevrijden. Ik zal een dezer eens in m'n archieven naar wat voorbeelden zoeken

Comment

• Ik heb de foto's bekeken en de foto's laten inderdaad zien dat de wagen gescheurd is... Net zoals bij het ongeval met de Audi A2 te Londerzeel enige maanden terug...

Ik heb in het verleden trouwens nog zo'n ongevallen met Audi's tegengekomen... Blijkbaar is dit toch een gevoelig punt?

Anyway, 'k verschiet niet meer bij zulke foto's... Hoewel het meer voorkomt dat een wagen ergens rondplooit dan breekt of scheurt...

Comment

Ik heb de foto's bekeken en de foto's laten inderdaad zien dat de wagen gescheurd is... Net zoals bij het ongeval met de Audi A2 te Londerzeel enige maanden terug...

Ik heb in het verleden trouwens nog zo'n ongevallen met Audi's tegengekomen... Blijkbaar is dit toch een gevoelig punt?

Anyway, 'k verschiet niet meer bij zulke foto's... Hoewel het meer voorkomt dat een wagen ergens rondplooit dan breekt of scheurt...

Ik weet alleen dat die bestuurder 6 van zen 7 levens in een klap heeft opgebruikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Ik weet alleen dat die bestuurder 6 van zen 7 levens in een klap heeft opgebruikt
            Ik zou als ik van U was iets anders kopen en je Audi verkopen

Nu niet om U schrik aan te jagen zenne...

Maar toch

(grapje hé)

Comment

Ik zou als ik van U was iets anders kopen en je Audi verkopen

Nu niet om U schrik aan te jagen zenne...

Maar toch

(grapje hé)

Zolang ik geen passagiers meeneem is er blijkbaar geen probleem

Comment

• Fak

Btw, iedereen zegt "die audi", niemand die herkent dat het een RS6 is?

Comment

• Ik dacht dat dat voor de meesten toch wel duidelijk was..

Comment

• Dankjewel Bralo voor deze uitleg!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik dacht dat dat voor de meesten toch wel duidelijk was..
                      Ja, dacht ik ook.

Comment

• Gisteren avond 1maart heb ik een vreselijk ongeval gezien op de steenweg in Dilsen-Stokkem (Elen). Zijn daar foto's van? het zag er niet goed uit, ze hadden het tentje opgezet en de lijkenwagen stond klaar

Een auto in een flauwe bocht tegen een verlichtingspaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                          Gisteren avond 1maart heb ik een vreselijk ongeval gezien op de steenweg in Dilsen-Stokkem (Elen). Zijn daar foto's van? het zag er niet goed uit, ze hadden het tentje opgezet en de lijkenwagen stond klaar

Een auto in een flauwe bocht tegen een verlichtingspaal.

De foto's komen later...

Ik heb wel de tekst:

Oorspronkelijk geplaatst door First-Response.be
                          DILSEN-STOKKEM - Donderdagavond rond half elf knalde een wagen tegen zeer hoge snelheid tegen een verlichtingspaal langs de Rijksweg in Lanklaar. Door de klap brak de auto in twee. De 18-jarige bestuurder die amper een maand zijn rijbewijs had werd door de klap uit het voertuig geslingerd. Hij overleed ter plaatse. Een getuige verklaarde aan de politie dat de jongeman aan het streetracen was met een vriend. Een half jaar geleden verloren nog vier mensen het leven bij een ongeval op de Rijksweg in Dilsen-Stokkem.

Comment

• 18jaar
                            1 maand zijn rijbewijs
                            ....

blijft erg voor de ouders.

Comment

Was ook mijn eerste gedacht...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Iemand op het nieuws vorige week ofzo trouwens die witte E30 station gezien met zijn oversized Alpina's eronder?

MOD-EDIT
                                Last edited by ; 02/03/2007, 19:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                  Zaterdagnacht ook een jongeman van 20 verongelukt in Langemark-Poelkapelle.. Frontaal gebotst met zijn witte E30 break.. Vrouw in andere auto zwaargewond ..

Bron: vrtnieuws

Man komt om bij ongeval in Poelkapelle

za 24/02/07 - Op de Houthulstseweg in Poelkapelle is vanavond een 20-jarige man uit Langemark bij een verkeersongeval om het leven gekomen.

Bij het ongeval raakte ook een vrouw van 25 levensgevaarlijk gewond.
                                  Het slachtoffer reed met zijn BMW frontaal in op het voertuig van de vrouw. Zij werd in kritieke toestand overgebracht naar een ziekenhuis in Ieper.
                                  De Houthulstseweg werd een tijd afgesloten voor alle verkeer.
                                  Aub Carlito..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Iemand op het nieuws vorige week ofzo trouwens die witte E30 station gezien met zijn oversized Alpina's eronder?
                                    Kunde echt nix anders vinden om mee te lachen...

MOD-EDIT
                                    Last edited by ; 02/03/2007, 19:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Iemand op het nieuws vorige week ofzo trouwens die witte E30 station gezien met zijn oversized Alpina's eronder?
                                      Niet grappig.

MOD-EDIT
                                      Last edited by ; 02/03/2007, 19:59.

Comment

• inderdaad, ongepast zelfs
                                        Rana, Fast Ace, ik heb ook jullie post aangepast, thx for the understanding
                                        Last edited by ; 02/03/2007, 20:02.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                          inderdaad, ongepast zelfs
                                          Rana, Fast Ace, ik heb ook jullie post aangepast, thx for the understanding
                                          Is niets.

Comment

Working...
                                          X