Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
    Enkele tv beelden van het ongeval te Dilsen Stokkem:

Is dat Opsteyn op de achtergrond (aan zij die weten waar het is gebeurd)?

Comment

• Neen, dat is die kledingwinkel (D'Angely Fashion) of die winkel in slaapcomfort (Danini). Die twee liggen naast elkaar, ben niet zeker welke het is. Is dus nog wat verder door dan Opsteyn!

Comment

• Het restant van de gecrashte Audi staat op ebay:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Het restant van de gecrashte Audi staat op ebay:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=320088449961
          Wablief? 4000 euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
            Wablief? 4000 euro!
            Is inderdaad veel, maar als de motor inderdaad nog intact is...dan is het dat waard. Paar velgen, remmen, maar vooral die motor dus..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Is inderdaad veel, maar als de motor inderdaad nog intact is...dan is het dat waard. Paar velgen, remmen, maar vooral die motor dus..
              Je hebt gelijk. ALS die nog goed is natuurlijk.
              Als ik een motor nodig heb, zal ik de zoektocht toch eerder overlaten aan een garagist die ik goed ken en vertrouw.

Comment

• repost
                Last edited by ; 05/03/2007, 16:56.

Comment

• repost
                  Last edited by ; 05/03/2007, 16:56.

Comment

• Hotlinking is niet toegestaan vanop Zattevrienden

Het is toch niet dit ongeval?

Comment

• kostelijk grapje:

Comment

• Staat deze hier al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                          Staat deze hier al?
                          1 Post boven u.

Maar wel spijtig van de wagen.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Nja, hem was nog aan't laden blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              kostelijk grapje:

Doet pijn aan men ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                                Nja, hem was nog aan't laden blijkbaar.
                                Nee, dat is zijn remparachute die ze bijeengevouwen er vanachter opgelegd hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Is dat Opsteyn op de achtergrond (aan zij die weten waar het is gebeurd)?
                                  Neen, het is verder door richting Dilsen gebeurt, na de rode lichten heb je een bocht naar links, vlak na de bocht/ in de bocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                    Hebben die botsabsorbeerders dan zo een aantrekkingskracht want er wordt toch vaak tegen gereden.

De mensen zitten te "gapen" naar zo'n botsabsorbeerder en onbewust rijdt ge daar naartoe.
                                    Dat is ook de reden waarom er zo vaak vrachtwagens tegen een (vracht)wagen rijden op de pechstrook.

Daarom ook dat je bij het slippen moet kijken naar de rijbaan (de oplossing) ipv naar de boom waarnaar je glijdt, want onbewust stuur je daar naartoe.

Comment

• zeer juist. De laatste keer dat ik dat uitlegde aan mijn vrouw was op pure ijzel met mijn oude-peten-bak, de 940, achterwielaandrijving en geen wegligging. Ik begon te slippen, nét op dat moment, ik had het nog maar gezegd ......... en keek naar .... de grachten links en rechts van de baan

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        en keek naar .... de grachten links en rechts van de baan
                                        Dus je auto brak in 2 en elk stuk ging in 1 van de grachten liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                          De mensen zitten te "gapen" naar zo'n botsabsorbeerder en onbewust rijdt ge daar naartoe.
                                          Mensen die toch naar zo'n botsabsorbeerder toe rijden en weten dat ze hem niet meer kunnen ontwijken, rijden best recht in op die botsabsorbeerder.

Een botsabsorbeerder is gemaakt om de impact op te vangen en garandeert de beste werking wanneer er recht op ingereden wordt. Verwondingen zijn vaak het resulaat van automobilisten die de botsabsorbeerder op het laatste moment proberen te ontwijken (wat een normale reactie is).

Comment

Working...
                                          X