Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Dus je auto brak in 2 en elk stuk ging in 1 van de grachten liggen?
    gij deugniet

't was geen aldi he, 't was een voltank
    Nee, 'k had geluk da'k mijn wagen een beetje kende in zijn onvoorspelbaarheid en dat ik wist dat het spekglad was. Ik reed dus niet zo rap, max 40/u. Ik heb een pirouette gedraaid in het midden van de baan, maar besefte wel dat ik mijn eigen regels niet kon volgen

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Je had beter naar jouw vrouw gekeken, dan had je nog kunnen zeggen dat je verloren in cirkels reed in haar ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Je had beter naar jouw vrouw gekeken, dan had je nog kunnen zeggen dat je verloren in cirkels reed in haar ogen
        Amai.

Comment

• ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Is een ijzeren wet: je rijdt waar je naar kijkt. Op de moto (en in de auto ook zeker)is het heel belangrijk om altijd een goed stuk voor je te kijken, kijken naar de plek waar je wil uitkomen.
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Doet pijn aan men ogen
              tis idd geen zo'n leuke kleurencombo

Comment

• Copyright: Fotografen Marino Verbeken & Herman De Witte voor VZW First-Response
                Bron: http://www.first-response.be

Let vooral op de 2de foto... Wie goed kijkt ziet op de motor een sticker staan met reclame van de bekende Aalsterse tuner Heinz
                Last edited by ; 12/03/2007, 15:52.

Comment

• geen foto's te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    geen foto's te zien.
                    Ik zie ze nochtans...

Strange... Effe nakijken.

De foto's zouden te zien moeten zijn... Er staat niets verkeerd en ook de hotlink bescherming is voor dit forum uitgeschakeld vanop onze server...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      geen foto's te zien.
                      Jawel .

Dat is die Ibiza zeker die aan het racen was tegen een Porsche?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                        Jawel .

Dat is die Ibiza zeker die aan het racen was tegen een Porsche?
                        Inderdaad... Een Franse Ibiza met Heinz tuning die dacht dat hij kon vliegen...

Gelukkig zonder dodelijke slachtoffers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                          Gelukkig zonder dodelijke slachtoffers...
                          Ik zal er geen traan om laten als dergelijke kerels zich dood rijden. Daarom misschien jammer dat hij niet dood is want zo mannen die leren het toch nooit en de volgende keer zijn er misschien wel derden bij betrokken (maarja zo dingen moogt ge enkel denken zeker ).

Comment

• Ik was iets te laat voor de testrit denk ik

Comment

• Last edited by ; 12/03/2007, 16:23.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  Ik zal er geen traan om laten als dergelijke kerels zich dood rijden. Daarom misschien jammer dat hij niet dood is want zo mannen die leren het toch nooit en de volgende keer zijn er misschien wel derden bij betrokken (maarja zo dingen moogt ge enkel denken zeker ).

Indeed, wat je zegt vind ik er zwaar over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Indeed, wat je zegt vind ik er zwaar over
                                    Ja, volgens mij beseft hij niet wat hij zegt. Na zo een ongeval heb je volgens mij je lesje al geleerd hoor...

Comment

• Wat is er gebeurd Buckie? En wie zijn wagen is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                        Wat is er gebeurd Buckie? En wie zijn wagen is dat?
                                        Dit was een testwagen van Jaguar maar wat er precies gebeurd is weet ik niet, heb hem alleen zo gezien, ze zullen iets te overdreven getest hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                          Dit was een testwagen van Jaguar maar wat er precies gebeurd is weet ik niet, heb hem alleen zo gezien, ze zullen iets te overdreven getest hebben
                                          Amai, hij ziet er lief uit..

Comment

Working...
                                          X