Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitgebroken achteraan en koprol?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      Uitgebroken achteraan en koprol?
      Idd t zal wel zoiets zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Indeed, wat je zegt vind ik er zwaar over
        Tot 1 van jou dierbaren door dergelijk persoon wordt omvergereden (ik hoop voor jou dat het nooit gebeurd maar dan zullen we nog eens met elkaar spreken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
          Tot 1 van jou dierbaren door dergelijk persoon wordt omvergereden (ik hoop voor jou dat het nooit gebeurd maar dan zullen we nog eens met elkaar spreken )
          dan zeg je dit nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Let vooral op de 2de foto... Wie goed kijkt ziet op de motor een sticker staan met reclame van de bekende Aalsterse tuner Heinz
            Als je de motor alleen al bekijkt....dan weet je al dat het niet meer echt standaard is. Kan wel eens een staartje krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Als je de motor alleen al bekijkt....dan weet je al dat het niet meer echt standaard is. Kan wel eens een staartje krijgen...
              Hangt er vanaf... 't Is een Fransman en in Frankrijk zijn er (misschien) andere wetten & reglementen dan hier in België.

Het zal zowieso een staartje krijgen. Maar die "eventuele" (al dan niet aangegeven) tuning kan nog voor een langer staartje zorgen ja...

Comment

• Iemand de site van Heinz hacken en die foto derop zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Iemand de site van Heinz hacken en die foto derop zetten
                  Daarvoor wordt geen toestemming gegeven door de auteurs van de foto's noch door de vereniging die de foto's in bruikleen gekregen heeft

Comment

• Daarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.

Comment

• Daarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.

Comment

• iedereen bolt wel rustig verder.

Comment

iedereen bolt wel rustig verder.
                          ik zie toch 2 auto's aan de kant staan...

Comment

iedereen bolt wel rustig verder.
                            Er stond een politie éénheid voor die brandende camionette waardoor iedereen op het 2de-en 3derijvak moest rijden. De hitte was echt immens trouwens, mijn ruit stond aan de linker kant open en kvoelde zo de hitte.

Comment

• En weer iemand uit Sint-Truiden verongelukt van mijn leeftijd, nauwelijks jaartje ouder dan mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk Berichten
                                Daarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.
                                Oververhit door 90 per uur fijn stof ??

Comment

• Gisteren avond (woensdag dus) aan de oprit van Ring R0 naar E40 Gent had iemand niet beter gevonden om zich op de vangrails te parkeren. Het zag er niet ernstig uit en er stonden al 3 andere wagens stil, ben dus niet gestopt.
                                  Maar toch altijd een grappig zicht, een wagen in evenwicht op een vangrail
                                  En dit kunnen verwezenlijken met de 90km/u beperking, chapeau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                    Mijn nonkel heeft vorig week hetzelfde meegemaakt met zijn C-klasse,
                                    Der is ene linksachter in zijn 'gat' gereden => achteras gebroken

Valt zoiets eigenlijk nog makkelijk te maken? De verzekering is nog aan het kijken of het te doen is of niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Copyright: Fotografen Marino Verbeken & Herman De Witte voor VZW First-Response
                                      Bron: http://www.first-response.be

Let vooral op de 2de foto... Wie goed kijkt ziet op de motor een sticker staan met reclame van de bekende Aalsterse tuner Heinz

Vandaag hebben ze de kerel opgepakt die tegen de fransoos op bovenstaande foto's aan het racen was. Een Zekere Yannick R uit Aalst.

Naam kwam mij bekend voor , dus ff memberslist gecheckt op Autowereldforum en... bingo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
                                        Vandaag hebben ze de kerel opgepakt die tegen de fransoos op bovenstaande foto's aan het racen was. Een Zekere Yannick R uit Aalst.

Naam kwam mij bekend voor , dus ff memberslist gecheckt op Autowereldforum en... bingo.
                                        Meende gij da nu ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten

die Yannick heeft toch enkel een BMW M3 en een pug GTI?
                                          edith zegt dat die gast van 1988 is

Comment

Working...
                                          X