Uitgebroken achteraan en koprol?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenUitgebroken achteraan en koprol?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndeed, wat je zegt vind ik er zwaar over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenTot 1 van jou dierbaren door dergelijk persoon wordt omvergereden (ik hoop voor jou dat het nooit gebeurd maar dan zullen we nog eens met elkaar spreken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
Let vooral op de 2de foto... Wie goed kijkt ziet op de motor een sticker staan met reclame van de bekende Aalsterse tuner Heinz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAls je de motor alleen al bekijkt....dan weet je al dat het niet meer echt standaard is. Kan wel eens een staartje krijgen...
Het zal zowieso een staartje krijgen. Maar die "eventuele" (al dan niet aangegeven) tuning kan nog voor een langer staartje zorgen ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIemand de site van Heinz hacken en die foto derop zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichteniedereen bolt wel rustig verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichteniedereen bolt wel rustig verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk BerichtenDaarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.
Comment
-
Gisteren avond (woensdag dus) aan de oprit van Ring R0 naar E40 Gent had iemand niet beter gevonden om zich op de vangrails te parkeren. Het zag er niet ernstig uit en er stonden al 3 andere wagens stil, ben dus niet gestopt.
Maar toch altijd een grappig zicht, een wagen in evenwicht op een vangrail
En dit kunnen verwezenlijken met de 90km/u beperking, chapeau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
Der is ene linksachter in zijn 'gat' gereden => achteras gebroken
Valt zoiets eigenlijk nog makkelijk te maken? De verzekering is nog aan het kijken of het te doen is of niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
Copyright: Fotografen Marino Verbeken & Herman De Witte voor VZW First-Response
Bron: http://www.first-response.be
Let vooral op de 2de foto... Wie goed kijkt ziet op de motor een sticker staan met reclame van de bekende Aalsterse tuner Heinz
Vandaag hebben ze de kerel opgepakt die tegen de fransoos op bovenstaande foto's aan het racen was. Een Zekere Yannick R uit Aalst.
Naam kwam mij bekend voor , dus ff memberslist gecheckt op Autowereldforum en... bingo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk BerichtenVandaag hebben ze de kerel opgepakt die tegen de fransoos op bovenstaande foto's aan het racen was. Een Zekere Yannick R uit Aalst.
Naam kwam mij bekend voor , dus ff memberslist gecheckt op Autowereldforum en... bingo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk BerichtenVandaag hebben ze de kerel opgepakt die tegen de fransoos op bovenstaande foto's aan het racen was. Een Zekere Yannick R uit Aalst.
edith zegt dat die gast van 1988 is
Comment
Comment