Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allemachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
      die Yannick heeft toch enkel een BMW M3 en een pug GTI?
      edith zegt dat die gast van 1988 is

Porsche zou van zijn moeder zijn.

Uiteraard ben ik niet 100% zeker , maar lijkt mij zeer toevallig :

Quote HLN.be

Een achttienjarige jongen uit Aalst heeft bekend dat hij vorige week zaterdag op de Aalsterse ring aan het racen was en vluchtmisdrijf pleegde na een spectaculair ongeval van zijn tegenstander.

Het slachtoffer reed toen met zijn auto ter hoogte van de Boudewijnlaan van het viaduct en belandde enkele meters lager op een stilstaande trein. Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De 18-jarige Yannick R. bekende gisteren tijdens een verhoor dat hij met een zwarte Porsche, die niet van hem was, aan een snelheid van 150 km/u aan het racen was tegen het slachtoffer.

Yannick R. wordt door het parket vervolgd voor vluchtmisdrijf. Hij zal na afronding van het onderzoek voor de politierechtbank dienen te verschijnen, zegt parketwoordvoerder Theo Byl. Zoals de deskundige had vastgesteld is er geen contact tussen beide wagens geweest, maar is de andere bestuurder bij een uitwijkmanoeuvre van het viaduct geraakt. (belga)
      </STRONG></EM></U></I></B>

Comment

• Daar zijn we toch niet verbaasd over ? Dit ging nu eenmaal eens gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
          Daar zijn we toch niet verbaasd over ? Dit ging nu eenmaal eens gebeuren.
          Zou 'ie hier nog durven komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Zou 'ie hier nog durven komen?

Ik denk 't niet.

Comment

Daar zijn we toch niet verbaasd over ? Dit ging nu eenmaal eens gebeuren.

waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                waarom?
                Daarom.

Comment

Daarom.
                  als je een straffe uitspraak doet verdedig je die ook best ...

Comment

• Porsche zou (indien hij het is) van zijn moeder zijn. Volgens het games.telenet forum is hij het ook echt.
                    EDIT: blijkbaar al gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                      als je een straffe uitspraak doet verdedig je die ook best ...
                      Niet van hem persoonlijk, maar wist gewoon dat dit wel eens ging gebeuren.

Comment

dat kun je van alles zeggen é.

Comment

dit gebeurd alle dagen. dus dat er ooit is ééntje ging tussenzitten die lid is van dit forum is normaal.

Comment

Is toch "logisch" (nuja, vluchtmisdrijf niet echt) op een forum met autofanaten, ik denk ook niet dat het lijstje van dodelijke ongevallen op dit forum hetzelfde zal blijven

Nu alleen maar hopen dat deze uitspraak van mij niet ooit in zo'n topic gepost wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                              Dit was een testwagen van Jaguar maar wat er precies gebeurd is weet ik niet, heb hem alleen zo gezien, ze zullen iets te overdreven getest hebben
                              Man komt terug van testrit:

"Hmmm, het is toch niet echt wat ik zoek, prettige dag nog!"

Comment

• misschien reed Yannick helemaal niet roekeloos en was de gecrashte persoon diegene die als een gek reed.
                                Maar het blijft een misdaad he...

Comment

Volgens mij gaan er morgen wat druppeltjes vallen ergens in Belgie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    misschien reed Yannick helemaal niet roekeloos
                                    150 waar je 70 mag valt bij mij eigenlijk al onder de term roekeloos...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                      150 waar je 70 mag valt bij mij eigenlijk al onder de term roekeloos...

Het is maar waar je maatstaf ligt. De ene vind dat roekeloos, de andere niet.

Uit een vliegtuig springen met een parachute noem ik pas roekeloos, maar velen doen het...
                                      Last edited by ; 17/03/2007, 17:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Ik heb gisteren 220 gereden waar je 70 mag...
                                        Dat vind ik absoluut onverantwoord omdat jij dan zeker niet in de mogelijkheid bent gepast te reageren op een onverwachte gebeurtenis in het verkeer!

Comment

• Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.

Comment

Working...
                                          X