Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Het is maar waar je maatstaf ligt. De ene vind dat roekeloos, de andere niet.

Uit een vliegtuig springen met een parachute noem ik pas roekeloos, maar velen doen het...
    Ben jij geretardeerd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
      Dat vind ik absoluut onverantwoord omdat jij dan zeker niet in de mogelijkheid bent gepast te reageren op een onverwachte gebeurtenis in het verkeer!
      Waarom niet?

Ik mag zeker gepast reageren!
      Ik reed op een rechte brede baan, geen andere wagens en vooral zéér overzichtelijk. Ben ik dan een crimineel als ik even doorduw en wat verderop weer voldoende afrem?

Tuurlijk, dit wens je niemand toe, en straatracen keur ik absoluut niet goed!

Comment

Dat vind ik absoluut onverantwoord omdat jij dan zeker niet in de mogelijkheid bent gepast te reageren op een onverwachte gebeurtenis in het verkeer!
        Waarom niet?

Ik reed op een rechte brede baan, geen andere wagens en vooral zéér overzichtelijk. Ben ik dan een crimineel als ik even doorduw en wat verderop weer voldoende afrem?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.

Ik had dit niet van jou verwacht. Nu, eigenlijk wel, want jij bent als forummer positief veranderd. Ik kan je enkel maar gelijk geven. De roekeloze idioot uit gaan hangen en dan ook nog eens je vriend leven laten verbranden gaat er bij mij echt niet in.

Comment

Waarom niet?

Zou er echt geen reden zijn waarop je op een rechte baan maar 70 mag ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Zou 'ie hier nog durven komen?
              Mss om een filmpje te posten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                Waar praat jij over? heb je trouwens al een rijbewijs??? Ervaringen???

Comment

Ben jij geretardeerd ?
                  Niet meer dan een ander...

Het is maar wat je gewoon bent!

Snel rijden is een verslaving. De ene sterf omdat hij tegen een hoge snelheid tegen een boom knalt. De andere sterft vanwege zijn rookverslaving of alcoholverslaving aan een of andere ziekte. Maar met die laatste hebben ze wel medelijden...

Ik heb meer schrik voor een zatlap achter het stuur, dan een jonge kerel die eens sneller rijdt dan eigenlijk mag. En zoals ik hier al vaker verkondigd heb, op vele plaatsen ligt de maximumsnelheid te laag, en op andere plaatsen dan weer net te hoog... En als ik op de baan kom, merk ik dat velen anderen dat ook zo vinden...

Straatracen keur ik absoluut af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten

Dient men dan een rijbewijs te hebben om zelf al persoonlijke normen en waarden voor het verkeer te hebben? Hier sla je toch wel heel wild om je heen hoor, Rana slaat hier enkele spijkers met koppen. 70 kan voor die baan misschien te traag zijn, maar 220 zal sowieso te rap zijn, ook al is het een recht stuk.

Comment

Waarom niet?

Een groot nadeel aan de OPENBARE weg is dat hij zeer onvoorspelbaar is!

Reken even mee: 220km/u -> 220000m/u -> 3666m/min -> 61m/sec

Leuk dat jij gepast kan reageren op een onverwachte gebeurtenis, beste superman!

Comment

Niet meer dan een ander...

Het is maar wat je gewoon bent!

Snel rijden is een verslaving. De ene sterf omdat hij tegen een hoge snelheid tegen een boom knalt. De andere sterft vanwege zijn rookverslaving of alcoholverslaving aan een of andere ziekte. Maar met die laatste hebben ze wel medelijden...

Ik heb meer schrik voor een zatlap achter het stuur, dan een jonge kerel die eens sneller rijdt dan eigenlijk mag. En zoals ik hier al vaker verkondigd heb, op vele plaatsen ligt de maximumsnelheid te laag, en op andere plaatsen dan weer net te hoog... En als ik op de baan kom, merk ik dat velen anderen dat ook zo vinden...
                        Puur hypothetisch, maar stel, jij rijdt 220 op die baan van 70, krijgt door een dom voorval een klapband of geraakt door een andere reden van je baan en raakt een tegenligger. Jij overleeft de klap, je tegenligger echter niet, zou jij het leven van een ander willen opofferen om jouw verslaving te voeden?

Comment

Het is maar waar je maatstaf ligt. De ene vind dat roekeloos, de andere niet.

Uit een vliegtuig springen met een parachute noem ik pas roekeloos, maar velen doen het...
                          Als ik dat post begint er eentje te zagen...
                          Ik snap niet wat het probleem is?
                          1.hangt af van welke wagen.
                          2.als de baan overzichtelijk is.Waarom niet?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                            Ik heb voor mijn ogen iemand zien doodrijden. Ik heb gezien dat de jongen die dat deed er nog niet eens iets aan kon doen. Ik weet ook dat die jongen zich 3 jaar later een moordenaar voelt en er nog steeds problemen mee heeft. Ik heb ook de hersenen uit die man zien lopen en moeten inzien dat ik hem niets meer voor hem kon doen. Ik denk daar nog regelmatig aan.

Kan dat tellen als ervaring ? Of is ervaring hier enkel met een krel op de ring gaan racen ?

Ik kan best begrijpen dat je 140 rijdt waar je 120 mag. Maar met iemand anders auto even de racepiloot gaan uithangen en dan nog niet eens je verantwoordelijk opnemen gaat er bij mij niet in.

Moest een vriend van mij voor mijn ogen een ongeluk krijgen en zijn wagen in brand schieten, zou ik er alles aan doen om hem eruit te halen. Ook al kost me dat brandwonden aan mijn armen of handen. Samen uit, samen thuis.

De Ibiza vriend moet zich fijn voelen...

Of was het geen vriendje en slechts een potentiele kandidaat om eens aan te laten zien tot wat mama's Porsche in staat is ?

Geen begrip, zoals gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              2.als de baan overzichtelijk is.Waarom niet?
                              Omdat er vanalles kan gebeuren dat je niet in je macht hebt, totaal onverwacht!

Comment

Omdat er vanalles kan gebeuren dat je niet in je macht hebt, totaal onverwacht!
                                Of je nu 90rijdt, of 180...en er loopt iemand "onverwachts" over de baan.
                                Eronder liggen zal hij toch...
                                Hoe jammer het ook is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  Dient men dan een rijbewijs te hebben om zelf al persoonlijke normen en waarden voor het verkeer te hebben? Hier sla je toch wel heel wild om je heen hoor, Rana slaat hier enkele spijkers met koppen. 70 kan voor die baan misschien te traag zijn, maar 220 zal sowieso te rap zijn, ook al is het een recht stuk.
                                  90 op die baan gaat mss nog, er zal wel een reden zijn waarom zelfs 90 er niet mag. 220 is al niet meer goed te praten. Zelfs niet op de snelweg overdag's.

Comment

Hoe jammer het ook is.
                                    Verdamp als het effe kan. Weet je welk groot verschil er is in remafstanden ?

Comment

Hoe jammer het ook is.
                                      Kom seg, als er iemand binnen 10 meter plots de baan oploopt ok, maar verder kan dit echt wel een enorm verschil zijn! Grotere reactietijd enz

Comment

Geen idee, maar wat verderop een baantje tussen 2 weides, zéér smal en slecht wegdek en daar mag je ook 70 terwijl je daar beter 50 rijdt...

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                        Puur hypothetisch, maar stel, jij rijdt 220 op die baan van 70, krijgt door een dom voorval een klapband of geraakt door een andere reden van je baan en raakt een tegenligger. Jij overleeft de klap, je tegenligger echter niet, zou jij het leven van een ander willen opofferen om jouw verslaving te voeden?
                                        Dat is het net, ik doe dat niet wanneer er anderen op de baan zijn!

Comment

Kom seg, als er iemand binnen 10 meter plots de baan oploopt ok, maar verder kan dit echt wel een enorm verschil zijn! Grotere reactietijd enz
                                          Tuurlijk.
                                          Maar denk jij dat je nog zal kunnen uitwijken,als iemand 5meter voor je wagen springt,al dan niet tegen 90?

Comment

Working...
                                          X