Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk BerichtenDaarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenEn weer iemand uit Sint-Truiden verongelukt van mijn leeftijd, nauwelijks jaartje ouder dan mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtenja, met de porsche of de ferrari gaat dit nog gevaarlijker zijn, omdat die sportiever afgesteld zijn, waar de opel nog meer elektronica zal hebben die tussenbeide zal komen. In onervaren handen zijn die Porsche en ferrari veel gevaarlijker dan de Opel.
Ik zit liever in mijn wagen dan die van mijn vriendin al ik boven de 200 wil gaan...
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenMaar nu nog iets, jij moet nog volwassen worden, je zever die je verkoopt kan ik wel begrijpen. Op 14 jaar wil je de grootste hebben, de sterkste zijn, de snelste zijn, je mannelijkheid bewijzen door wangedrag met de auto. Binnen een jaar of 5 zullen we je die zever wel vergeven als je dan een chauffeur bent die zich gedraagt.
Indien ja, proficiat.
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichtenoei, dan zal mijn piet vrees ik niet lang genoeg zijn om 220 in zone 70 te rijden....
Want daar komt veel van dit gedoe imho op neer, toch maar je mannelijkheid zien te bewijzen door grootse daden van roekeloosheid te stellen.
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk wil nog steeds weten of Revel gepast kan reageren tegen 61 meter per seconde wanneer er 100 meter voor hem iets gebeurd...
Met 20 meter per seconde geeft dat mij 5 seconden, jou anderhalf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHet is niet dat ik daar minutenlang zo snel heb gereden. Even getopt en dan laten uitbollen tot 100...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk heb voor mijn ogen iemand zien doodrijden. Ik heb gezien dat de jongen die dat deed er nog niet eens iets aan kon doen. Ik weet ook dat die jongen zich 3 jaar later een moordenaar voelt en er nog steeds problemen mee heeft. Ik heb ook de hersenen uit die man zien lopen en moeten inzien dat ik hem niets meer voor hem kon doen. Ik denk daar nog regelmatig aan.
Kan dat tellen als ervaring ? Of is ervaring hier enkel met een krel op de ring gaan racen ?
Ik kan best begrijpen dat je 140 rijdt waar je 120 mag. Maar met iemand anders auto even de racepiloot gaan uithangen en dan nog niet eens je verantwoordelijk opnemen gaat er bij mij niet in.
Moest een vriend van mij voor mijn ogen een ongeluk krijgen en zijn wagen in brand schieten, zou ik er alles aan doen om hem eruit te halen. Ook al kost me dat brandwonden aan mijn armen of handen. Samen uit, samen thuis.
De Ibiza vriend moet zich fijn voelen...
Of was het geen vriendje en slechts een potentiele kandidaat om eens aan te laten zien tot wat mama's Porsche in staat is ?
Geen begrip, zoals gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenGeloof je dat echt?
Ik zit liever in mijn wagen dan die van mijn vriendin al ik boven de 200 wil gaan...
Alsof jij een heilig boontje bent...
Indien ja, proficiat.
Heb jij die baan al ooit gezien? Hoogstwaarschijnlijk niet!
Het is niet dat ik daar minutenlang zo snel heb gereden. Even getopt en dan laten uitbollen tot 100...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenHet valt gewoon op dat dit gedrag van lexusboy serieus aan het puberen toe te schrijven is. Aan dergelijke posts van grootdoenerij merk je gewoon dat leeftijdsverschil.
zeker niet.
'ie reedt niet heel de tijd 190.Wat ook logisch is...
EN ik zie niet wat daar verkeerd aan is.
Maar hoe dat sommige AW-leden hier hun posts neerzetten,is ook overbodig.Last edited by Alexx; 17/03/2007, 17:57.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe oud zijn jullie, Pirre en Rana?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe oud zijn jullie, Pirre en Rana?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendoor maniakaal te poetsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenSorry, ik val niet op mannen.
Comment
-
Ik wil hun wel eens meeten op een meeting, ben benieuwd hoe ze irl zijn...
Dan eens raggen over een baan waar je 70 mag, kijken hoe ze genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenSorry, ik val niet op mannen.
Flauw, maarja..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEn vrouwen vallen met bosjes voor jou?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenMeestal per 2.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment