Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    door maniakaal te poetsen?
    Vegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carrera S Bekijk Berichten
      Daarstraks op de E40 ter hoogte van Affligem. Niet echt gecrashed maar toch.

F*ck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
        En weer iemand uit Sint-Truiden verongelukt van mijn leeftijd, nauwelijks jaartje ouder dan mij.
        Dat accident in Heers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          ja, met de porsche of de ferrari gaat dit nog gevaarlijker zijn, omdat die sportiever afgesteld zijn, waar de opel nog meer elektronica zal hebben die tussenbeide zal komen. In onervaren handen zijn die Porsche en ferrari veel gevaarlijker dan de Opel.
          Geloof je dat echt?

Ik zit liever in mijn wagen dan die van mijn vriendin al ik boven de 200 wil gaan...

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          Maar nu nog iets, jij moet nog volwassen worden, je zever die je verkoopt kan ik wel begrijpen. Op 14 jaar wil je de grootste hebben, de sterkste zijn, de snelste zijn, je mannelijkheid bewijzen door wangedrag met de auto. Binnen een jaar of 5 zullen we je die zever wel vergeven als je dan een chauffeur bent die zich gedraagt.
          Alsof jij een heilig boontje bent...
          Indien ja, proficiat.

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          oei, dan zal mijn piet vrees ik niet lang genoeg zijn om 220 in zone 70 te rijden....
          Want daar komt veel van dit gedoe imho op neer, toch maar je mannelijkheid zien te bewijzen door grootse daden van roekeloosheid te stellen.
          Heb jij die baan al ooit gezien? Hoogstwaarschijnlijk niet!

Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
          Ik wil nog steeds weten of Revel gepast kan reageren tegen 61 meter per seconde wanneer er 100 meter voor hem iets gebeurd...

Met 20 meter per seconde geeft dat mij 5 seconden, jou anderhalf!
          Het is niet dat ik daar minutenlang zo snel heb gereden. Even getopt en dan laten uitbollen tot 100...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
            Het is niet dat ik daar minutenlang zo snel heb gereden. Even getopt en dan laten uitbollen tot 100...
            Dat liet je niet uitschijnen in je eerste post. Dan zak je al heel wat op de onverantwoordheid-schaal.

Comment

Ik heb voor mijn ogen iemand zien doodrijden. Ik heb gezien dat de jongen die dat deed er nog niet eens iets aan kon doen. Ik weet ook dat die jongen zich 3 jaar later een moordenaar voelt en er nog steeds problemen mee heeft. Ik heb ook de hersenen uit die man zien lopen en moeten inzien dat ik hem niets meer voor hem kon doen. Ik denk daar nog regelmatig aan.

Kan dat tellen als ervaring ? Of is ervaring hier enkel met een krel op de ring gaan racen ?

Ik kan best begrijpen dat je 140 rijdt waar je 120 mag. Maar met iemand anders auto even de racepiloot gaan uithangen en dan nog niet eens je verantwoordelijk opnemen gaat er bij mij niet in.

Moest een vriend van mij voor mijn ogen een ongeluk krijgen en zijn wagen in brand schieten, zou ik er alles aan doen om hem eruit te halen. Ook al kost me dat brandwonden aan mijn armen of handen. Samen uit, samen thuis.

De Ibiza vriend moet zich fijn voelen...

Of was het geen vriendje en slechts een potentiele kandidaat om eens aan te laten zien tot wat mama's Porsche in staat is ?

Geen begrip, zoals gezegd.
              idem dito

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                Geloof je dat echt?

Ik zit liever in mijn wagen dan die van mijn vriendin al ik boven de 200 wil gaan...
                Iemand met weinig rijervaring zie ik liever in een gewone wagen zitten dan in een sportwagen ja.

Alsof jij een heilig boontje bent...
                Indien ja, proficiat.
                Ik rij ook wel eens te rap en doe ook wel dingen mis, maar ik hou het wel aanvaardbaar en ga het lot niet op dergelijke domme manier tarten. Het valt gewoon op dat dit gedrag van lexusboy serieus aan het puberen toe te schrijven is. Aan dergelijke posts van grootdoenerij merk je gewoon dat leeftijdsverschil.

Heb jij die baan al ooit gezien? Hoogstwaarschijnlijk niet!
                Zo liet je dat inderdaad niet verstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                  Dat accident in Heers?
                  Ja...

Comment

Het valt gewoon op dat dit gedrag van lexusboy serieus aan het puberen toe te schrijven is. Aan dergelijke posts van grootdoenerij merk je gewoon dat leeftijdsverschil.
                    Eerst en vooral,poste ik dat men pa 190reed,niet voor stoerdoenerij.
                    zeker niet.
                    'ie reedt niet heel de tijd 190.Wat ook logisch is...
                    EN ik zie niet wat daar verkeerd aan is.
                    Maar hoe dat sommige AW-leden hier hun posts neerzetten,is ook overbodig.
                    Last edited by Alexx; 17/03/2007, 17:57.
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hoe oud zijn jullie, Pirre en Rana?

Comment

• bon. nog iemand gecrashte foto's van waanzinnige wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Hoe oud zijn jullie, Pirre en Rana?
                          21

Comment

Sorry, ik val niet op mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                              door maniakaal te poetsen?
                              hahahaha

Comment

En vrouwen vallen met bosjes voor jou?

Comment

Ik wil hun wel eens meeten op een meeting, ben benieuwd hoe ze irl zijn...

Dan eens raggen over een baan waar je 70 mag, kijken hoe ze genieten

Comment

Flauw, maarja..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      En vrouwen vallen met bosjes voor jou?
                                      Meestal per 2.

Comment

21

Thx, was gewoon ff nieuwsgierig

Comment

Meestal per 2.
                                          Of,jij ziet scheel.Kan ook.
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X