Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    Ik wil hun wel eens meeten op een meeting, ben benieuwd hoe ze irl zijn...

Dan eens raggen over een baan waar je 70 mag, kijken hoe ze genieten
    Dat is goed. Als jij met mij wilt raggen over een baan waarover je in alle veiligheid kan raggen, wil ik best mee gaan.

Irl ben ik 1.90m, 79 kilo en best een fijn persoon. Zegt men.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
      bon. nog iemand gecrashte foto's van waanzinnige wagens?
      nog nét niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Of,jij ziet scheel.Kan ook.
        Kereltje, 't kan best zijn dat jij als 14 jarige snotaapje nog droog geilt op K3, maar ik weet echt wel beter. Neen, ik zie niet scheel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Flauw, maarja..
          F U N F O R U M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
            Iemand met weinig rijervaring zie ik liever in een gewone wagen zitten dan in een sportwagen ja.
            Iemand zonder ervaring zie ik liever niet het onderste uit de kan halen...

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
            Ik rij ook wel eens te rap en doe ook wel dingen mis, maar ik hou het wel aanvaardbaar en ga het lot niet op dergelijke domme manier tarten. Het valt gewoon op dat dit gedrag van lexusboy serieus aan het puberen toe te schrijven is. Aan dergelijke posts van grootdoenerij merk je gewoon dat leeftijdsverschil.
            Als hij later zelf achter het stuur kruipt zal hij wel merken dat je niet overal kan rijden zo snel als je wil. Na verloop van tijd weet je wel dat je wat sneller kan op plaaten waar je dagelijks komt...
            Trouwens, in Belgenland sta je toch meer dan 50% van de tijd in de file of sta je te wachten voor de lichten...

Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
            Zo liet je dat inderdaad niet verstaan
            Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
            Dat liet je niet uitschijnen in je eerste post. Dan zak je al heel wat op de onverantwoordheid-schaal.
            Wat dachten jullie dan?
            Minutenlang zo snel zonder te moeten vertragen? Bestaat niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten

We hebben de afmetingen dan toch al

Comment

Kereltje, 't kan best zijn dat jij als 14 jarige snotaapje nog droog geilt op K3,
                Komen de herinneringen terug naar boven?
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

F U N F O R U M
                  Zelfs jij bent daar welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Komen de herinneringen terug naar boven?
                    De eerste keer was in 't zwembad, en niet voor de poster van K3. We hebben dus erg weinig gemeen om op te halen.

Comment

Dat is goed. Als jij met mij wilt raggen over een baan waarover je in alle veiligheid kan raggen, wil ik best mee gaan.

en als er nu eens een band springt, of de remmen niet meer werken, je weet het hé, ik pruts ook zelf veel aan wagens...

Comment

en als er nu eens een band springt, of de remmen niet meer werken, je weet het hé, ik pruts ook zelf veel aan wagens...
                        Dan is het mijn verantwoordelijkheid vanop de moment dat ik met jou in de wagen stap.

Comment

Dan is het mijn verantwoordelijkheid vanop de moment dat ik met jou in de wagen stap.
                          Dus gaat iedereen jou met de vinger wijzen dat je maar niet had moeten instappen.
                          Wanneer de rit goed meevalt, en ik draai er nog een donutje achteraan gaat iedereen op de knieen om ook eens mee te komen...

Snap je wat ik bedoel? Altijd dat gejammer hier...

offtopic, ik ga ermee ophouden...

Comment

Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.
                            Mooi samengevat. Ik snap het allesinds niet, als 'ie dan toch 'onnozel' heeft gedaan.. had hij ook maar moeten stoppen en helpen.

Comment

Irl ben ik 1.90m, 79 kilo en best een fijn persoon.
                              Zegt men.
                              Twins??

Comment

Mss om een filmpje te posten ?
                                , Lorenzo toestanden

Comment

Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.
                                  In godsnaam, hoe kan je zo'n oordelen vellen terwijl je NIETS maar dan ook NIETS weet over hoe alles in z'n werk is gegaan..
                                  Heb jij gezien wie wie uitdaagde? Heb jij gezien hoever Yannick voor of achter die Beeza zat?
                                  Sorry maar ik heb ook al 150km/u gereden over secundaire wegen, in minder verantwoord materiaal dan een Porsche, ik ben ook al achtervolgd geweest door snelheidsduivels, waren die toen achter mij ergens uit de bocht gevlogen, ik had het ook niet gezien.
                                  Ik had dus voor hetzelfde geld nu in Yannick z'n plaats in de miserie kunnen zitten, en een hele hoop hier zal dat over zichzelf maar al te goed beseffen.
                                  Tot de dag komt dat ik hoor dat Yannick mee verantwoordelijk was voor het feit dat die Beeza z'n bocht heeft gemist, dat hij dat heeft zien gebeuren, en dat hij dan nog weg is gereden ga ik hem niet veroordelen, en ik hoop dat de rechter dat ook niet doet.
                                  Hou gewoon op met al dat wijzen, je was er niet bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Ik had dus voor hetzelfde geld nu in Yannick z'n plaats in de miserie kunnen zitten, en een hele hoop hier zal dat over zichzelf maar al te goed beseffen.
                                    Tot de dag komt dat ik hoor dat Yannick mee verantwoordelijk was voor het feit dat die Beeza z'n bocht heeft gemist, dat hij dat heeft zien gebeuren, en dat hij dan nog weg is gereden ga ik hem niet veroordelen, en ik hoop dat de rechter dat ook niet doet.
                                    Je wenst het natuurlijk niemand toe.

Maar als hij het gezien had, had hij MOETEN stoppen om hulp te verlenen.

Comment

• inderdaad "ALS"! en in theorie...

Comment

inderdaad "ALS"! en in theorie...
                                        Ik hoop dat hij hier zijn uitleg nog komt doen, of we uitsluitsel krijgen van de rechtbank.

Comment

inderdaad "ALS"! en in theorie...
                                          En wat ALS hij niet naar de politie gestapt was?

Ik weet niet of de politie hem op het spoor was of niet, maar hij heeft dan toch tenminste zelf de stap gezet. Een late stap, maar kom...

Comment

Working...
                                          X