Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
    Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.

2th that! Iedereen rijd wel eens te hard en iedereen trekt wel eens hard op voor de lol, iemand die zegt dat nooit te doen liegt maar waar ik me aan stoor is dat sommige mensen z'n gedrag nog komen beschermen... Dan hoor ik op de vtm reportage dat Yannick R. in z'n buurt bekend staat als een wegpiraat... Gek doen met een wagen kan wel eens maar je moet weten waar en juist daar ontbreekt het sommigen aan het verstand blijkbaar... En nu ga ik herse euhm spaghetti eten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door heinrich von mausmatten Bekijk Berichten
      Porsche zou van zijn moeder zijn.

Uiteraard ben ik niet 100% zeker , maar lijkt mij zeer toevallig :

Quote HLN.be

Een achttienjarige jongen uit Aalst heeft bekend dat hij vorige week zaterdag op de Aalsterse ring aan het racen was en vluchtmisdrijf pleegde na een spectaculair ongeval van zijn tegenstander.

Het slachtoffer reed toen met zijn auto ter hoogte van de Boudewijnlaan van het viaduct en belandde enkele meters lager op een stilstaande trein. Hij werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De 18-jarige Yannick R. bekende gisteren tijdens een verhoor dat hij met een zwarte Porsche, die niet van hem was, aan een snelheid van 150 km/u aan het racen was tegen het slachtoffer.

Yannick R. wordt door het parket vervolgd voor vluchtmisdrijf. Hij zal na afronding van het onderzoek voor de politierechtbank dienen te verschijnen, zegt parketwoordvoerder Theo Byl. Zoals de deskundige had vastgesteld is er geen contact tussen beide wagens geweest, maar is de andere bestuurder bij een uitwijkmanoeuvre van het viaduct geraakt. (belga)
      </STRONG></EM></U></I></B>
      Dit nog terug gevonden in het topic van zijn 205 GTI

29-03-2005 #4 Brammstein

zeer leuke auto

ik hoop dat je er met je verstand bij blijft als je ermee rijdt, anders is er weer een krantenartikel waarop staat dat ze een jeugdig kerelke van de boom hebben mogen schrapen

Comment

• Zoals Rana ( en ongetwijfeld ook vele anderen) ook getuige geweest van een ongeval met dodelijke afloop.

Het gaat om de passagier van deze wagen, de chauffeur leeft nog:

Comment

• Beringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
            2th that! Iedereen rijd wel eens te hard en iedereen trekt wel eens hard op voor de lol, iemand die zegt dat nooit te doen liegt maar waar ik me aan stoor is dat sommige mensen z'n gedrag nog komen beschermen... Dan hoor ik op de vtm reportage dat Yannick R. in z'n buurt bekend staat als een wegpiraat... Gek doen met een wagen kan wel eens maar je moet weten waar en juist daar ontbreekt het sommigen aan het verstand blijkbaar... En nu ga ik herse euhm spaghetti eten
            Het verwondert me niet dat hij als wegpiraat in z'n buurt bekend staat, hoe snel de modale vlaming iemand als wegpiraat afschildert, het tart alle verbeelding.

Verder is er nog zoiets als achteraf met de vinger wijzen, iets dat er zovelen maar al te graag doen, het staat immers goed om iemand die volgens kwaliteitskrant Het Laatste Nieuws aan het straatracen was, achteraf als notoir wegpiraat te gaan afschilderen...

Comment

• En dan nog een vrouw van hier in de buurt die er totaal niets mee te maken had
              Domme bestuurder in de andere wagen, roekeloos

Als jullie de laatste foto ongepast vinden zal ik hem verwijderen (mods,admins)

Comment

• Beeza? da's toch een Fiat die daar beneden naast die wagon ligt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                  Beringen?
                  Stimmt, Beverlo toch, 50 m van men deur af(het ongeluk).
                  Last edited by ; 17/03/2007, 20:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Stimmt, Beverlo toch, 50 m van men deur af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                      Wat?

Ook van in de buurt?

Comment

Wat?

Ook van in de buurt?
                        Idd half en half
                        Beringen en Kempen

Comment

En dan nog een vrouw van hier in de buurt die er totaal niets mee te maken had
                          Domme bestuurder in de andere wagen, roekeloos

Als jullie de laatste foto ongepast vinden zal ik hem verwijderen (mods,admins)

Die vrouw was zeker gewond hé ?
                          Anyway, de veiligheidscel van die 107 zat ook aan zijn grens...

Comment

• Ahzo,

Niks van dit ongeval gehoord dan? Ik denk dat we het ganse brandweerkorps van Beringen en omstreken hebben gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                              Die vrouw was zeker gewond hé ?
                              Anyway, de veiligheidscel van die 107 zat ook aan zijn grens...
                              Ja, geruchten gaan de ronde dat ze nu deze/vorige week overleden is, maar ik heb nog geen bevestiging daarvan

Comment

Ahzo,

Niks van dit ongeval gehoord dan?
                                Nee vind ik maar raar

Comment

• Is een 2 à 3 weken geleden (dinsdagavond rond 19.00).

Anecdote:

De chauffeur van de wagen met de gestorven passagier stond bekend om zijn roekeloos rijgedrag...
                                  Hij en zen twee kameraden gingen naar een huis kijken,in Tessenderlon dat ze pas gekocht hadden.
                                  De ene kameraad zei dat 'ie niet ging mee rijden omdat de chauffeur veel te roekeloos te werk ging.

Lucky him.

Ze zijn dus gewoon met een te hoge snelheid (tis hier een baan van 70 enkel zwaar overbeladen vrachtwagens rijden hier die snelheid) tegen een tegenligger gebotst. Ze staken een vrachtwagen voorbij en keken daarbij niet naar de tegenliggers.

Comment

• Ik stel me vooral de vraag waarom moet een gast van net 18 met de Porsche van zijn moeder alleen de baan op. Dat is de kat bij de melk gaan zetten he, ik wil daarmee niet zeggen dat je met een gewone auto ook geen 150 km/u kan rijden, maar de ene auto lokt dit al sneller uit dan de andere denk ik. Zoals reeds vermeld in de voorgaande posts is het door dergelijke individuen dat andere jonge mensen geen verzekering te pakken kunnen krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                      Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.
                                      Ik vind dit zo de nagel op de kop dat dit eigenlijk een sticky zou moeten worden als waarschuwing voor al die jonge gastjes die de openbare aanzien als een racecircuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                        Ik mag zeker gepast reageren!
                                        Ik reed op een rechte brede baan, geen andere wagens en vooral zéér overzichtelijk. Ben ik dan een crimineel als ik even doorduw en wat verderop weer voldoende afrem?
                                        Ik heb het al gezegd en ik herhaal het nogmaals: jij bent een gevaar op de weg. 220km/u waar je 70 mag is niet "even doorduwen" en is buiten alle proportie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                          Laten we een leuk spelletje spelen! We rijden op een betonnen muur af, ik tegen 90 en lexusboy tegen 180. We beginnen beiden te remmen op een afstand op welke ik nog net van 90 tot 0 kan geraken en erna bespreken we samen gezellig onze bevindingen!
                                          DOEN!

Comment

Working...
                                          X