Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Er zijn hier precies enkelen die het ongelooflijk cool vinden wat Yannick gepresteerd heeft. En daar kan ik dus moeilijk bij.
We kennen de omstandigheden totaal niet, en kunnen dus ook moeilijk oordelen. De gevolgen kennen we wel en daaruit valt toch wel af te lezen dat het hier niet om een onschuldig spelletje ging.
Hoeveel keer zal Yannick al niet gedacht hebben : had ik maar nooit...
Hopelijk is dit een lesje voor velen, maar ik vrees dat het enkel voor Yannick een les zal zijn en dat velen hier nog overtuigd zijn, als ze ooit hun rijbewijs halen, dat ze zo een stunts kunnen uitsteken.
Zelf ben ik ook geen heilig boontje, maar een 18-jarige en een porsche is toch een beetje de kat bij de melk zetten.
Ik vraag me af hoe die ouders er overdenken? Ze moeten zich toch ook bewust zijn dat er ergens iets misgegeaan is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenIk vraag me af hoe die ouders er overdenken? Ze moeten zich toch ook bewust zijn dat er ergens iets misgegeaan is.
Hebben de ouders het op het nieuws gehoord en dan even Yannick erbij geroepen en hem gedwongen naar de politie te stappen?
Of heeft Yannick uit schuldgevoel alles zelf uit de doeken gedaan?
Hoe dan ook, hopelijk denkt hij in het vervolg 2 keer na...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimRS4 Bekijk BerichtenIk vraag me af hoe die ouders er overdenken? Ze moeten zich toch ook bewust zijn dat er ergens iets misgegeaan is.
Hij mag rijden met de Porsche van mama.
Hij koopt een BMW M3 (tweedehands), maar ga me niet zeggen dat hij die zelf verzekerd krijgt op 18-jarige leeftijd, dus waarschijnlijk verzekerd op naam van papa.
De ouders? Tja... Waar zou het misgegaan zijn?
Comment
-
Bende F*kking moraalridders allemaal (of toch bijna allemaal)
Moest ik rechter zijn : een boete voor te snel rijden, 15 dagen rijverbod en de kous was af. yannick heeft da idioot francinneke me zijn Ibiza'ke ni geraakt, hé.
En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBende F*kking moraalridders allemaal (of toch bijna allemaal)
Moest ik rechter zijn : een boete voor te snel rijden, 15 dagen rijverbod en de kous was af. yannick heeft da idioot francinneke me zijn Ibiza'ke ni geraakt, hé.
En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.
En hoe weet jij zo zeker dat 'ie maar 70 reed ? Ben je bij het parket ? Bij de politie ?
Zelfs dan nog ben je verplicht je medemens in nood te helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenKomaan, als je je hier normaal gedraagt in het verkeer ben je een moraalridder, terwijl het hier vol gekken zit die het liefst van al elke verkeersregel aan hun laars lappen.
En hoe weet jij zo zeker dat 'ie maar 70 reed ? Ben je bij het parket ? Bij de politie ?
Zelfs dan nog ben je verplicht je medemens in nood te helpen.
Waarom moet ik stoppen? 'K ben vies van ne gewonde mens.
Daarbij, beste, ik rij normaal in het verkeer (bijna 50k km zonder ongeval en zonder boete), en ik hou mij aan de verkeersregels (98% van de gevallen), maar ik haat mensen die de moraalridder uithangen en ik haat eigenlijk flikken in't algemeen.
Let erop, 't is weer eens ne jonge gast, terwijl da dienen domme fransman eigenlijk gewoon zijn materieel overschat heeft.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBende F*kking moraalridders allemaal (of toch bijna allemaal)
En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.
Gisteren kwam een V40 naast mij rijden, ff kijken, en dan volle bak accelereren om te zien wat ik ging doen. Dan lach ik ff, en laat die Ronny met z'n klein pietje gewoon rijden...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenEn kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDan ben je strafbaar voor het niet verlenen van hulp aan een persoon in nood.
'T zou me niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. Als ik nu volhou dat ik echt niets gezien heb, wat gaan ze me dan doen? Wil ik wel eens weten...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten'T zou me niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. Als ik nu volhou dat ik echt niets gezien heb, wat gaan ze me dan doen? Wil ik wel eens weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenJij bent echt wel een stoere jongen.
Als je de voorgeschiedenis eens moest weten..
Ik ben op mijn 14de zelf mijn nonkel verloren (27 jaar)... En véél dat er dan gestopt zijn jong, echt.
Allez, 't kan me nu is echt geen zier schelen, maar als't aan mij ligt heeft Yannick geen schuld aan de dood van die stomme francoise. Had' ie maar niet moeten naar aalst komen met z'n opgefokt karretje.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Citaat:
" Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
Dan ben je strafbaar voor het niet verlenen van hulp aan een persoon in nood.
'T zou me niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. "
Voor al degene die hierover zo denken : ik hoop dat als jullie zelf een ongeval hebben, niet in elkaars buurt rondrijden, want zo zal je gewoon geen hulp krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten...
Allez, 't kan me nu is echt geen zier schelen, maar als't aan mij ligt heeft Yannick geen schuld aan de dood van die stomme francoise. Had' ie maar niet moeten naar aalst komen met z'n opgefokt karretje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenWat weet jij daarvan, je hebt nog pedalen nodig om vooruit te raken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Waarom moet ik stoppen? 'K ben vies van ne gewonde mens.
en ik haat eigenlijk flikken in't algemeen.
Comment
-
Ik was niet van plan hier veel op te reageren maar de ronduit idiote, belachelijke, puberale en onverantwoorde uitspraken van Timothy zeggen heel veel over zijn persoontje ... afvoeren zou ik zo zeggen.
Ik zou ze kunnen quoten maar ik weet niet met welke te beginnen. Ga maar lekker verder uw vehicel tunen en denk intussen keer na voor je nog zulke dwaasheden verkondigt.Last edited by Fred; 18/03/2007, 14:05.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen, stoppen of doorrijden. Ik denk dat het vooral een kwestie is van durven stoppen, van de gewonde zelf zien te liggen, daar moet je mentaal sterk voor zijn denk ik. Maar ik zeg helemaal niet dat doorrijden goedgepraat kan worden...
Comment
-
Timothy: "T zal wel niet zo erg zijn"
Moet ik nu lachen of wenen?
Comment
Comment